- Katılım
- 7 Haz 2009
- Mesajlar
- 2,830
Michelin pilot sporty :cat:
gel sana sakaryada ki mc alalım bu kadar beğendiysen ne olur yani senin traktör de çok yakıyor muşArkadaşlar bende yine mondialin RF 150 scooter var ben yakıt tüketimini söylesem şaşarsınız herhalde 100 kmde 4.1 litre hatta bazen daha fazla. eğer MC 3,1 yada 3,5 yakıyorsa ve 110 120 km hızı rahat görüyorsa (benim RF 90'ı geçmiyorda) bence altınızdaki motorun kıymetini bilin bu gün ortalama 60 km falan 2 kişi yol gittim 10+10 tl yakıt aldım motora depoda az birşey var haftada rahat 40 tl yakıta para veriyorum üstelik işede servisle gidiyorum ama sanki kuryeyim heryere motorla gidiyorum. boyum ufak kendi selemde ufak olsaydı:queen::queen: az yakan YBR alırdım ama beni(94 kg) MC den başkası paklamaz.
son yorumlardada MCX selesi daha rahatmış ama henüz 2. eli yok o yüzden biraz daha beklicem.
hepinize kazasız sürüşler.
hocam bu modeli nerede gördünüz ?? bahsettiğiniz model hindistanda satılıyor ismide yamaha fz 16YAMAHA YENI BIR MODEL GETIRMİŞ MCX in aynısı fıyatı 8 bın tl o da 160 cc tıtreşim yok yakıtta 160 cc de olması gereken kadar .alırmıydınız hatta sınıf olarak aynı değil ama crosmodelı 7800 tl ve 125 cc almazdık alamazdık bu bütcelere cıktığımız an 2 elde daha yüksek cc modellere yönelırdık değilmi arkadaşlar öyleyse aldığımız mondıal mcx modeli benım için fıyatının karşılığı bır motosıklet tir pıyasa şartlarına göre tabııı ben tahmını olarak konuştum bu motor un yakıtı 130 krş gecmez tıtreşımıde zamanla artar önemli olan bı motosıkletın cabuk dökülmemesi ve parca sıkıntısının olmaması ve olan parçalarınında uygun fıyata bulunabılmesı ben galıba mondiali tarıf ettım siz ne dersınız
Selahattin ustaya bugün gittim Allahtan açıktı.Dükkanın önüne yanaştım yardımcısı genç bir arkadaş nesi var dedi,sürekli stop ediyor, galiba sübap ayarı gerekiyor dedim sen nerden bilecen ki dedi aldı motoru bir tur attı geldi o aradada selahattin usta geldi hiç motora bakmadan sübap ayarı lazım dediaraya cuma namazı girdi namazdan sonra selahattin usta sübap ayarını yaptı sol kırılan kütüklüğüde değiştirdi aynayı da taktı motorum yağ gibi oldu.sesi bile değişti motorumun.Selahattin usta tanıdıkta çıktı bu arada valla iyiki gitmişim sağol sinan abi.Bu arada mcx si sürmekte nasip oldu mc den baya bi farklı geldi sürünce arada ki fark sürünce belli oluyor.Sele sayesinde daha konforlu sürüşü var diyebilirim çay içinde teşekkür ederim sinan abi.
arkadaşlar hem mondıal servısı hemde cok ıyı bır usta tavsıye ederım sizlere işte adress ve tlf.Teşekkürler, tmm orayı biliyorum 1kere gitmiştim galiba oraya 2 sene önce...İnsallah düzelir stop etme olayı acayip rahatsızlık veriyor muhtemelen sibop ayarından dolayı oldugunu düsünüyorum...
arkadaşlar hem mondıal servısı hemde cok ıyı bır usta tavsıye ederım sizlere işte adress ve tlf.
SALİHPAŞA CAD.VOLKAN SOK.NO.22 GAZİOSMANPAŞA 0212 614 49 41 GSM.0532 286 71 49 SELAHATTİN KAYNAŞ
Yapmayın.on binlerde yirmi binlerde debriyaj değişimi demek :Balatanın tüm aşınan malzemesini bir iki yağ değişimine sığdırıp motoru bu atıkla çalıştırmak demek.Atılan bu malzeme ,başta yağ pompasının ölü noktalarına birikim yaptırmak demek.Bu eşittir basınç kaybı demek,olası kanalları saymıyorum,segman cidarlarını saymıyorum.Her balata değişiminden sonra varsa süzgeç kontrol edilmeli,pompa temizlenmeli.Benden söylemesi.Bu araçlar yirmi ,elli bin kilometre kullanım ömrü için üretilmiyor ve bu kadar kısa süreler için satın alınmamalı.Milli sermayedir,alın teridir.Dışarı akan sermaye demek fakirleşen ülke demek.Somali demek.Mübarek ramazan bayramınız kutlu olsun kolay gelsin.
aramıza hoş geldın fakat hayal kırıklığı olmasın sende burası pek tekın bır yer değil nedenmıAranıza tamamen katılmış durumdayım artık 150 mc kullanıcısıymmotorumun resımlerını 10 gun ıcınde atarm foruma edırnede bıraktım kendım dondum
Aranıza tamamen katılmış durumdayım artık 150 mc kullanıcısıymmotorumun resımlerını 10 gun ıcınde atarm foruma edırnede bıraktım kendım dondum
ARKADAŞLAR... henüz 1 yıl olmadı TEX marka çene açılır kaskım çenesi açık ilerlerken kasislerde çene kapıyordu zatenşimdi çeneyi bi kapadı daha açmıyo...
beyaz renk çene açılır iyi bi kask almak istiyorum ..iyisi motordan pahalı biliyorum da ... alınabilir makul fiyatlı bi tavsiyeniz varmı ?
bi yerde görmüşsünüzdür belki benimde ahanda bu diyebileceğim bir link mesela...