Selahattin ustaya bugün gittim Allahtan açıktı.Dükkanın önüne yanaştım yardımcısı genç bir arkadaş nesi var dedi,sürekli stop ediyor, galiba sübap ayarı gerekiyor dedim sen nerden bilecen ki dedi aldı motoru bir tur attı geldi o aradada selahattin usta geldi hiç motora bakmadan sübap ayarı lazım dedi

araya cuma namazı girdi namazdan sonra selahattin usta sübap ayarını yaptı sol kırılan kütüklüğüde değiştirdi aynayı da taktı motorum yağ gibi oldu.sesi bile değişti motorumun.Selahattin usta tanıdıkta çıktı bu arada valla iyiki gitmişim sağol sinan abi.Bu arada mcx si sürmekte nasip oldu mc den baya bi farklı geldi sürünce arada ki fark sürünce belli oluyor.Sele sayesinde daha konforlu sürüşü var diyebilirim çay içinde teşekkür ederim sinan abi.