Mondial Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mcx yüksek olduğu için rüzgara cok mağruz kalıyor sürücü
lastıklerı hemen değiştırmek lazım bu lastıklerle cok zor
şu an tıtreşim hiç yok ama 5000 km reden sonra ne olur merak edıyorum .ve 5000 km reye kadar montajdan kaynaklanan ne gıbı sorunlar benı beklıyor olacak en ıyısı ben bı beşbın km re yapıp geleyım

ben 10 bini geçtim. kış gelene kadar lastikler ideğiştirme. eskisin biraz üstündekiler.
5bin e kadar yaptıracagın seyler arasında muhtemelen sübap ayarı olacaktır. arka kampana değişebilir. zinciri kontrol etmende fayda var. bir de motorun aksamlarının bağlantılarını mutlaka serviste kontrol ettir veya kendin kontrol et. başkada kafan rahat olsun
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
ben 10 bini geçtim. kış gelene kadar lastikler ideğiştirme. eskisin biraz üstündekiler.
5bin e kadar yaptıracagın seyler arasında muhtemelen sübap ayarı olacaktır. arka kampana değişebilir. zinciri kontrol etmende fayda var. bir de motorun aksamlarının bağlantılarını mutlaka serviste kontrol ettir veya kendin kontrol et. başkada kafan rahat olsun
ok teşekkür ederım .dedıklerıne dıkkat ederım şu an motosıkletındekı tıtreşim durumu nedır merak ettım
 
Katılım
6 Ağu 2009
Mesajlar
102
on camurluğun vidası düştü debriyaj telini tutan bi parcanın vidası düştü ekzosun üstündeki nikelajlı parçanın bi vidası düştü arka kuyruktaki grenaj az bişey ayrıldı bu benim hatam ve en onemlisi motor ısındıktan sonra yağ damlatıyor buna hala bi çare bulunamadı herkes horda kullanmıyorum napıcam ben bunları servis olarak zeytinburnu çırpıcıya gidiyorum...
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
on camurluğun vidası düştü debriyaj telini tutan bi parcanın vidası düştü ekzosun üstündeki nikelajlı parçanın bi vidası düştü arka kuyruktaki grenaj az bişey ayrıldı bu benim hatam ve en onemlisi motor ısındıktan sonra yağ damlatıyor buna hala bi çare bulunamadı herkes horda kullanmıyorum napıcam ben bunları servis olarak zeytinburnu çırpıcıya gidiyorum...
arkadaşım motorun şu an kaç km rede bırde gazıosmanpaşada selahattın usta var mondıal servısını aldı .tavsıye ederım
 
Katılım
13 Kas 2008
Mesajlar
191
selahattin ustadan memnun kaldınmı ..bizzat kendi ilgilendi mi ? ben 2 kez gittim oraya konuştum 2. ustaya anlattım biraz oda hafta içi bi gün uğrarsın dedi ama ...sora vazgeçtim ...hiç motoru bırakmadım oraya...işini ciddi yapıyolarmı...
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
bizaat usta ilgılendı zaten benı de tanıyordu .fakat genelde orda ustaları var işi onlara bırakmış vazıyette ilgı var sağlam iş yapıyorlar öncesınden de bılırdım ama şimdi servısımız oldu .bakalım ilerkı gunlerde daha ıyı anlayacağız .
 
Katılım
24 Kas 2010
Mesajlar
63
on camurluğun vidası düştü debriyaj telini tutan bi parcanın vidası düştü ekzosun üstündeki nikelajlı parçanın bi vidası düştü arka kuyruktaki grenaj az bişey ayrıldı bu benim hatam ve en onemlisi motor ısındıktan sonra yağ damlatıyor buna hala bi çare bulunamadı herkes horda kullanmıyorum napıcam ben bunları servis olarak zeytinburnu çırpıcıya gidiyorum...

Nasıl yağ damlatıyor yaw..neresinden geliyor yağ
 
Katılım
16 Nis 2011
Mesajlar
63
on camurluğun vidası düştü debriyaj telini tutan bi parcanın vidası düştü ekzosun üstündeki nikelajlı parçanın bi vidası düştü arka kuyruktaki grenaj az bişey ayrıldı bu benim hatam ve en onemlisi motor ısındıktan sonra yağ damlatıyor buna hala bi çare bulunamadı herkes horda kullanmıyorum napıcam ben bunları servis olarak zeytinburnu çırpıcıya gidiyorum...

abii bendede vardı o sorun silindirin altından mı sızdırıyor?? üst kapağı açtırıp orda silindiri tutan vidalar var onları sıktır sorun çözülsün benimde canımı sıkıyodu serviste hallettik..

4000 km deyim debriyaj balatamı değiştirdim dün motor şuan canavar 2 gün önce rampa aşa 135 i gördüm ama daha tık demiyo:)

bu arada motoru satıyorum evdekileri ikna ettim hyosung gt250r veya kawasaki alacam nakit durumuna göre buyrun linki burda aklınızda bulunsun arayan olursa :)

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...mondial-150-mc-bakmadan-gecme-57791365/detay/ 2250 yazdım oraya ama pazarlık sünnettir..
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
yorumları okuyunca tırsıyorum haaa :pabı 4000 km rede debrıyaj balatasımı değişirmiş yaw yanlış bır sey yaptım galıba ama bu motoru almakla değil tabı eskı motorumu satmakla 80 000 de sattığım arkadaş usta getırmiş yanında usta bana debrıyajın yenımı dıye sordu bende hayır dedım daha orjınal üstundekı bakalım kullanıcı ile ilgılımı buraya mcx motorum ile ilgılı her gelışmeyı yazacağım
 
Katılım
16 Nis 2011
Mesajlar
63
yorumları okuyunca tırsıyorum haaa :pabı 4000 km rede debrıyaj balatasımı değişirmiş yaw yanlış bır sey yaptım galıba ama bu motoru almakla değil tabı eskı motorumu satmakla 80 000 de sattığım arkadaş usta getırmiş yanında usta bana debrıyajın yenımı dıye sordu bende hayır dedım daha orjınal üstundekı bakalım kullanıcı ile ilgılımı buraya mcx motorum ile ilgılı her gelışmeyı yazacağım


motorla bi alakası yok debriyajı değiştirmemin..normal kullanımla rahat 4000 daha yapardı ama ben belirtmiştim zorladım diye hem 15 tl kökü balatanın değişse nolck değişmese sıkıntı yok
 
Katılım
30 May 2009
Mesajlar
687
Yapmayın.on binlerde yirmi binlerde debriyaj değişimi demek :Balatanın tüm aşınan malzemesini bir iki yağ değişimine sığdırıp motoru bu atıkla çalıştırmak demek.Atılan bu malzeme ,başta yağ pompasının ölü noktalarına birikim yaptırmak demek.Bu eşittir basınç kaybı demek,olası kanalları saymıyorum,segman cidarlarını saymıyorum.Her balata değişiminden sonra varsa süzgeç kontrol edilmeli,pompa temizlenmeli.Benden söylemesi.Bu araçlar yirmi ,elli bin kilometre kullanım ömrü için üretilmiyor ve bu kadar kısa süreler için satın alınmamalı.Milli sermayedir,alın teridir.Dışarı akan sermaye demek fakirleşen ülke demek.Somali demek.Mübarek ramazan bayramınız kutlu olsun kolay gelsin.
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
dıkkatımı cektı kullanıcılar ve üyeler dışında bu formda hep konuk mısafırler var demekki mondıalın bu modelı takıp altında
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
dıkkatımı cektı kullanıcılar ve üyeler dışında bu formda hep konuk mısafırler var demekki mondıalın bu modelı takıp altında
evet takip te fakat yakıt biraz fazla olduğu için pek üzerine düşmedim kaliteli olsada biraz fazla yakıyor bence:farao:
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
650 km oldu .ama yakıt ıncelemedığım halde benı memnun ettı .şu an yenı olduğu için bıraz fazla yakacaktır .ilerleyen zamanlarda yakıt konusunu burda ızah ederım 130 krş gıbı yakıt beklıyorum .
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
603
arkadaşım motorun şu an kaç km rede bırde gazıosmanpaşada selahattın usta var mondıal servısını aldı .tavsıye ederım

Selahattin ustaya bugün gittim Allahtan açıktı.Dükkanın önüne yanaştım yardımcısı genç bir arkadaş nesi var dedi,sürekli stop ediyor, galiba sübap ayarı gerekiyor dedim sen nerden bilecen ki dedi aldı motoru bir tur attı geldi o aradada selahattin usta geldi hiç motora bakmadan sübap ayarı lazım dedi :) araya cuma namazı girdi namazdan sonra selahattin usta sübap ayarını yaptı sol kırılan kütüklüğüde değiştirdi aynayı da taktı motorum yağ gibi oldu.sesi bile değişti motorumun.Selahattin usta tanıdıkta çıktı bu arada valla iyiki gitmişim sağol sinan abi.Bu arada mcx si sürmekte nasip oldu mc den baya bi farklı geldi sürünce arada ki fark sürünce belli oluyor.Sele sayesinde daha konforlu sürüşü var diyebilirim çay içinde teşekkür ederim sinan abi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst