Mondial Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
ya arkadaşlar iyide hoşta herkes övüyoda gitti gidiyorda sahibinden de diğer sitelerde daha 10 günlük 1 aylık mr mc mc x ler var.yani ne oluyorda bütün millet satıyor kaçıyorlarmış gibi. bende almayı düşünüyordum bu kadar çok 2. eli görünce vazgeçtim bunun yerine 2000 model mz aldım temiz mz i de bilen bilir daha çok çin malı öldürür düşünün derim

Tahmını olarak şunu dıyebılırım sana arkadaşım bu mıllet cıddı ekonomık sıkıntıda gercekten yanlış adım atmışsa bı şekılde bunun düzelmesı yılını alıyor o sebeple kredı kartına taksıt altın alıp diğer tarafta bozduran var aynı şekılde modıalde peşin fıyatına 12 taksıt yapıyor hatta 36 ay vadeler yapıyor sanırrım bunu peşin paraya cevırıyorlar
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
Tahmını olarak şunu dıyebılırım sana arkadaşım bu mıllet cıddı ekonomık sıkıntıda gercekten yanlış adım atmışsa bı şekılde bunun düzelmesı yılını alıyor o sebeple kredı kartına taksıt altın alıp diğer tarafta bozduran var aynı şekılde modıalde peşin fıyatına 12 taksıt yapıyor hatta 36 ay vadeler yapıyor sanırrım bunu peşin paraya cevırıyorlar


sana katılıyorum arkadaşım ben şahidim arkadaş kredi kartına 12 ay aldı motoru peşin paraya sattı o paranın ustune yıne mı taksıt yaptı peşinmı verdı bılmıyorum gıttı hesaplısından bır araba aldı parayı peşine cevirdi....
 
Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
15
ya arkadaşlar iyide hoşta herkes övüyoda gitti gidiyorda sahibinden de diğer sitelerde daha 10 günlük 1 aylık mr mc mc x ler var.yani ne oluyorda bütün millet satıyor kaçıyorlarmış gibi. bende almayı düşünüyordum bu kadar çok 2. eli görünce vazgeçtim bunun yerine 2000 model mz aldım temiz mz i de bilen bilir daha çok çin malı öldürür düşünün derim
Araştırırken,sahibinden.com'da birde Cbf 150 ile Ybr ESD 125'lere de bi bakıver,o marka modellerde de aynı durum söz konusu.Bence tespitiniz objektif değil.Ayrıca MZ'niz hayırlı olsun kazasız kullanımlar dilerim.
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
sen o motoru sat kardeşte hepimiz rahat edelim sana honda boklu motor satmış kazık atmış:cherry:

Bu motoru bu şekliyle birisine satmak benim yapacağım bir iş değil. Kendime böyle birşeyi yakıştırmam. Birine motoru okutup paramı kurtarmaktansa. Gerekirse cebimden de para harcayıp hukuk yoluyla hakkımı almayı tercih ederim. Memleketimizde sorunlu araçları birine kakalayıp kar etmek mubah sayılıyor ne yazık ki.
 
Katılım
18 Ağu 2011
Mesajlar
10
2. el bulamadım duzgun bır sekılde 0 almayı dusunuyorum sızce hangı renk olsun? fıkırlerınızı beklıyorm
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
603
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
mc ve mcx kulanıcıları avrupa yakasında ikamet edeneler ve anadolu yakasından gelebılecekler fındıklı parkında boğaza karşı cay içmeye ne dersınız hep beraber toplaşalım mı ulen toplaşalımmı derken 3 kişi olabılırmıyız acaba:mrgreen::)
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
603
mc ve mcx kulanıcıları avrupa yakasında ikamet edeneler ve anadolu yakasından gelebılecekler fındıklı parkında boğaza karşı cay içmeye ne dersınız hep beraber toplaşalım mı ulen toplaşalımmı derken 3 kişi olabılırmıyız acaba:mrgreen::)

Dün akşam yolumu değiştirip dükkanının önünden geçtim ama kapalıydı saat 18.10 civarı
 
Katılım
18 Ağu 2011
Mesajlar
10
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
Dün akşam yolumu değiştirip dükkanının önünden geçtim ama kapalıydı saat 18.10 civarı
dükkanın önünde motosıkletını park et sorun olmaz sonra in vitrıne doğru yaklaş ve kapının üstünde bulunan zile bas alt tarafta atelyem var ben muhakkak ordayımdır .zil sesını duyar yukarı cıkarım ok

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:03 ----------

anlasabılırsek bı kac sorum daha olacak a2 yok bende ve edırneye goturmem gerekıyor kargo vs gotururlermı ?
ARKADAŞIM İŞİNİZE KARIŞMAK GIBI olmasın ama arkadaşın masrafını karşıla sende artçı ol kendısı kabul ederse basın gaza gıdın edırneye motosıkletı sana teslım etsın sonra sen onu bındır otobüse uğurla istanbula ok.
 
Katılım
18 Ağu 2011
Mesajlar
10
dükkanın önünde motosıkletını park et sorun olmaz sonra in vitrıne doğru yaklaş ve kapının üstünde bulunan zile bas alt tarafta atelyem var ben muhakkak ordayımdır .zil sesını duyar yukarı cıkarım ok

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:03 ----------


ARKADAŞIM İŞİNİZE KARIŞMAK GIBI olmasın ama arkadaşın masrafını karşıla sende artçı ol kendısı kabul ederse basın gaza gıdın edırneye motosıkletı sana teslım etsın sonra sen onu bındır otobüse uğurla istanbula ok.

haklısın ama elmde bulunan para kısıtlı kargo fılan gbı bırsey yokmu getırebılecek
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
603
haklısın ama elmde bulunan para kısıtlı kargo fılan gbı bırsey yokmu getırebılecek[/Q

Kavala kurabiyesi ısmarlarsan ben motoru götürürüm :)

---------- Post added at 21:17 ---------- Previous post was at 21:15 ----------

dükkanın önünde motosıkletını park et sorun olmaz sonra in vitrıne doğru yaklaş ve kapının üstünde bulunan zile bas alt tarafta atelyem var ben muhakkak ordayımdır .zil sesını duyar yukarı cıkarım ok

Ok ramazandan sonra uğrayıp mcx i görmek isterim
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
arkadaşlar bu motorun yakıtı hakkında biraz bilgi verirmisiniz ? bazı arkadaşlar 15krş yaktığını söylüyorlar biraz çok gibi geldi
 
Katılım
13 Kas 2008
Mesajlar
191
istanbul avrupa yakasında en iyi mondial servisi hangisi arkadaşlar "bu işin doktoru" diyebileceğimiz bir "usta" nın ismini verebilecek bir arkadaş varmı arkadaşlar...
 
Katılım
5 Ocak 2008
Mesajlar
21
HÜNER MOTOR Arpa Emini Mahallesi Pazartekkesi Sok No:35/e
Şehremini-Fatih / İSTANBUL
Tel : 0212 523 05 72 Fax : 0212 523 05 71
BEN oraya gidiyorum temiz iş yapıyorlar
 
Katılım
3 Haz 2009
Mesajlar
1,061
bahçelievler eskort motor. 2007 den beri oraya gidiyorum ben söylemeden çok sorun bulup çözdüğü oldu.
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
mcx yüksek olduğu için rüzgara cok mağruz kalıyor sürücü
lastıklerı hemen değiştırmek lazım bu lastıklerle cok zor
şu an tıtreşim hiç yok ama 5000 km reden sonra ne olur merak edıyorum .ve 5000 km reye kadar montajdan kaynaklanan ne gıbı sorunlar benı beklıyor olacak en ıyısı ben bı beşbın km re yapıp geleyım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst