arkadaşlar ben yeni yaptıgım lpg sistemi ile 10 tl ye 155 ve 160 arsı yol yapıyorum hız 80,90 bazennde 100 şehir içi sizce nasıl yakıt olayını bir nebze çözdüm sayılır çalışmalara devam bir iki deneyim var iyi sonuç alırsam sizlerle paylaşırım
20tl 175km yapabiliyorum neredeyse yarı yarıya indirgenmiş ama motorda lpg biraz tehlikeli bi durum değilmi :Srekor çalışmalarında sana başarıların devamını dilerim isak .. umarım rekorlar kitabına giren başarılı türk mucit dediklerinde aaa ben bu arkadaşı önceden tanıyodum "bizim isak" derim hava atarımzira 10 TL ye 160 km kulağa inanılmaz hoş geliyo nerde nerde diye etrafıma bakasım geldi ilk okuduğumda ...
Bizde bin defa yazdık be kardeşim.Titreşim YOOOOOOOOK diye.Bu makinada balansör sistemi vardır ve titreşimi yok eder.arkadaşlar benzer soruyu farklı topicte sormştum doğru yerin burası old düşünüyorum ve yineliyorum.çok ciddi acil olarak soruyorum.bu konuyu yaklaşık 50.sayfalardan beri okudum ama hep çelişkili cevaplar var.mc150 de titreşim rahatsız edici düzeyde var mı yokmu(90km lere çıkınca)? 2-bu motorun max hızı kaç km ?web sitesinde 115 diyor doğrumudur ? son olarakta şuanki motorumda inanılmmazzz bir titreşim var (arora cub 100-7) bunu çözmek için hangi dişliyi kaç yapayım bunun bana nasıl etkisi olur lütfen yardımcı olun çok sıkıldım motorumdan titreşim yüzünden .değiştirip mc almak istiom satabildiğimde(2011 model)
arkadaşlar benzer soruyu farklı topicte sormştum doğru yerin burası old düşünüyorum ve yineliyorum.çok ciddi acil olarak soruyorum.bu konuyu yaklaşık 50.sayfalardan beri okudum ama hep çelişkili cevaplar var.mc150 de titreşim rahatsız edici düzeyde var mı yokmu(90km lere çıkınca)? 2-bu motorun max hızı kaç km ?web sitesinde 115 diyor doğrumudur ? son olarakta şuanki motorumda inanılmmazzz bir titreşim var (arora cub 100-7) bunu çözmek için hangi dişliyi kaç yapayım bunun bana nasıl etkisi olur lütfen yardımcı olun çok sıkıldım motorumdan titreşim yüzünden .değiştirip mc almak istiom satabildiğimde(2011 model)
arkadaşlar mondial mr 150 nin de gördüğüm kadarıyla bi farkı yok değilmi mc lerden sizin bildiğiniz fark varmı
en büyük hangisi oluyor boyum uzun da ne kadar uzun olursa o kadar daha iyi bide altımda ufak kalmaz![]()