Mondial Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
215
evet rsim shop ama bu çantadan takmayı düşünüyorum hem fiyatıda uygun 90 tl hemde arkada sinyali var mevcut sinyalerine gerek te kalmacak .çelik martian 150 scooterlerin yançantası oldukçadaa kibar
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Benim yan cantalar soft tabir edilen tiplerden. Ben hep cantayla kullaniyorum. Profilimde resimleri mevcut.
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
215
arkadaşlar ben yeni yaptıgım lpg sistemi ile 10 tl ye 155 ve 160 arsı yol yapıyorum hız 80,90 bazennde 100 şehir içi sizce nasıl yakıt olayını bir nebze çözdüm sayılır çalışmalara devam bir iki deneyim var iyi sonuç alırsam sizlerle paylaşırım
 
Katılım
13 Kas 2008
Mesajlar
191
arkadaşlar ben yeni yaptıgım lpg sistemi ile 10 tl ye 155 ve 160 arsı yol yapıyorum hız 80,90 bazennde 100 şehir içi sizce nasıl yakıt olayını bir nebze çözdüm sayılır çalışmalara devam bir iki deneyim var iyi sonuç alırsam sizlerle paylaşırım

rekor çalışmalarında sana başarıların devamını dilerim isak .. umarım rekorlar kitabına giren başarılı türk mucit dediklerinde aaa ben bu arkadaşı önceden tanıyodum "bizim isak" derim hava atarım :) zira 10 TL ye 160 km kulağa inanılmaz hoş geliyo nerde nerde diye etrafıma bakasım geldi ilk okuduğumda ...
 
Katılım
11 Ağu 2011
Mesajlar
12
ARKADAŞLAR ÖNCELİKLE HERKESE MERHABALAR.FAZLA KONUŞARAK KAFA YORMAK,CAN SIKMAK İSTEMİYORUM ANCAK SİZ MR-MC VE MC X KULANICILARININ TAVSİYELERİNE ŞİDDETLE İHTİYACIM VAR. 33 YAŞINDAYIM,VE HAYALİM OLAN,ANCAK GEREK MADDİ İMKANSIZLIKLAR GEREKSE HAYATIN GETİRDİĞİ ÖNCELİKLERE YENİK DÜŞEN MOTORSİKLET AŞKIMI ARTIK KATİ SURETLE GERÇEKLEŞTİRMEYE KARAR VERDİM. UZUN SÜREDİR NACİZANE YAPTIĞIM ARAŞTIRMALAR SONUCUNDA ÖNCELİKLE MONDIAL MARKA VE BU 3 MODELDEN BİRİNİ(150 MR VEYA 150 MC-150 MC X ROADRACER) ALMAYA KARAR VERDİM AMAAAAAAAAA TAKILDIĞIM NOKTALAR VE DEĞERLİ FİKİRLERİNİZE İHTİYACIM OLAN KONULAR ŞUNLAR:
1) 2.EL Mİ?? YOKSA SIFIR(0)MI ?? ÖRNEĞİN:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-firsati-kacirmayin-55223592/detay/
VEYA
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-acil-satilik-daha-1-aylik-54756722/detay/
YADA
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-satlik-mcx-aksesuarli-56259691/detay/
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-acilll-asvalt-canavari-55229265/detay/#
LİNKLERİNDE OLDUĞU GİBİ SEÇENEKLER Mİ????
VEYA EFENDİ GİBİ BAYİİ GİDİP "0" INI ALIP BİNMEK Mİ???

2) BOYUM 1.90 KİLOM DA 90 KG ACABA BoyutlarI U-G-Y (mm) : 2020 x 810 x 1130 OLAN 150 MC X ROADRACER MI ?
YOKSA Boyutlar U-G-Y (mm) : 2000 x 790 x 1100 OLAN 150 MC ROADRACER MI ?
VEYA ASIL TAM ŞEKLİ HOŞUMA GİDEN AMA EBATLARI DAHA KÜÇÜK OLAN CANAVAR Boyutlar U-G-Y (mm) : 1955 x 830 x 1085 OLAN MR 150 VULTURE Mİ???

3) SON OLARAK FİYAT VE MEMNUNİYET KARŞILIĞI BAĞLAMINDA BU MODELLERDEN HANGİSİNİ ALMAM GEREKTİĞİ HUSUSUNDA(SONUÇTA ASKERİ PERSONELİM VE ALDIĞIM MAAŞ GÜZEL YURDUMUN MEMUR MAAŞI VE TABİKİ BAKILMASI GEREKEN BİR AİLE:))))))

EĞER BU KONULARDA BANA YARDIMCI OLABİLİRSENİZ İNANIN ÇOK SEVİNECEĞİM.ŞİMDİDEN ÇOK AMA ÇOK TEŞEKKÜRLER.
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
rekor çalışmalarında sana başarıların devamını dilerim isak .. umarım rekorlar kitabına giren başarılı türk mucit dediklerinde aaa ben bu arkadaşı önceden tanıyodum "bizim isak" derim hava atarım :) zira 10 TL ye 160 km kulağa inanılmaz hoş geliyo nerde nerde diye etrafıma bakasım geldi ilk okuduğumda ...
20tl 175km yapabiliyorum neredeyse yarı yarıya indirgenmiş ama motorda lpg biraz tehlikeli bi durum değilmi :S
 
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
343
arkadaşlar benzer soruyu farklı topicte sormştum doğru yerin burası old düşünüyorum ve yineliyorum.çok ciddi acil olarak soruyorum.bu konuyu yaklaşık 50.sayfalardan beri okudum ama hep çelişkili cevaplar var.mc150 de titreşim rahatsız edici düzeyde var mı yokmu(90km lere çıkınca)? 2-bu motorun max hızı kaç km ?web sitesinde 115 diyor doğrumudur ? son olarakta şuanki motorumda inanılmmazzz bir titreşim var (arora cub 100-7) bunu çözmek için hangi dişliyi kaç yapayım bunun bana nasıl etkisi olur lütfen yardımcı olun çok sıkıldım motorumdan titreşim yüzünden .değiştirip mc almak istiom satabildiğimde(2011 model)
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
arkadaşlar benzer soruyu farklı topicte sormştum doğru yerin burası old düşünüyorum ve yineliyorum.çok ciddi acil olarak soruyorum.bu konuyu yaklaşık 50.sayfalardan beri okudum ama hep çelişkili cevaplar var.mc150 de titreşim rahatsız edici düzeyde var mı yokmu(90km lere çıkınca)? 2-bu motorun max hızı kaç km ?web sitesinde 115 diyor doğrumudur ? son olarakta şuanki motorumda inanılmmazzz bir titreşim var (arora cub 100-7) bunu çözmek için hangi dişliyi kaç yapayım bunun bana nasıl etkisi olur lütfen yardımcı olun çok sıkıldım motorumdan titreşim yüzünden .değiştirip mc almak istiom satabildiğimde(2011 model)
Bizde bin defa yazdık be kardeşim.Titreşim YOOOOOOOOK diye.Bu makinada balansör sistemi vardır ve titreşimi yok eder.
Balansör yok diyen ukala takımıda aşağıdaki linkten (denge mili olarak geçer)görüp hatta fiyatını bile inceleyebilir.:bounce:
http://www.mondialyp.com/parts/main...nleri.php?urun_id=203&kat_id=2&parcakatid=206
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
arkadaşlar benzer soruyu farklı topicte sormştum doğru yerin burası old düşünüyorum ve yineliyorum.çok ciddi acil olarak soruyorum.bu konuyu yaklaşık 50.sayfalardan beri okudum ama hep çelişkili cevaplar var.mc150 de titreşim rahatsız edici düzeyde var mı yokmu(90km lere çıkınca)? 2-bu motorun max hızı kaç km ?web sitesinde 115 diyor doğrumudur ? son olarakta şuanki motorumda inanılmmazzz bir titreşim var (arora cub 100-7) bunu çözmek için hangi dişliyi kaç yapayım bunun bana nasıl etkisi olur lütfen yardımcı olun çok sıkıldım motorumdan titreşim yüzünden .değiştirip mc almak istiom satabildiğimde(2011 model)

Sözü edilecek bir titresim yok. CBF ve YBR de neyse bunda da o. Ben uzun yol seyahatleri yapiyorum. Grubumuzdaki diger sürücüler sirayla ellerini asagiya salma ihtiyaci duyarken ben öyle bir seye gereksinim duymuyorum. Bu da titresimin olmadigini gösterir. Maksimum hiz 120km/h yapiyor. Mevcut motorundaki ön disliyi bir büyügü ile degistirirsen titresimi bir nebze azaltirsin fakat en mantiklisi sat motorunu al bi MC-X bak keyfine.

---------- Post added at 19:35 ---------- Previous post was at 19:33 ----------



Resul takaza girelim mi :queen:
 
Katılım
16 Nis 2011
Mesajlar
63
bikaç foto atıyımda forum canlasın:)

226164_2204023936344_1119734570_2624505_7486958_n.jpg


224430_2204024456357_1119734570_2624506_6612347_n.jpg


267252_2204024656362_1119734570_2624507_2975673_n.jpg



atv ile off road'a çıktığımız gün çekmiştim debriyaj balatası bigünde bitti:)




buda kawasaki z750 miz:)

285414_2204023096323_1119734570_2624502_2634528_n.jpg


285400_2204025096373_1119734570_2624509_403358_n.jpg
 
Katılım
24 Şub 2011
Mesajlar
164
Resul takaza girelim mi :queen:[/QUOT

:) ben bunu satıyım,gene sıfırını alıcam.ama bu sefer istanbuldan alıcam,gebzeye gıcıklıkolsun diye
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
31
arkdaşlar mc ile mcx arasında ne fark var ve dış görünüşde anlaşılıyormu anlaşılmıyorsa nasıanlaşılıyor acaba tşk ler
 
Katılım
25 May 2010
Mesajlar
99
evet anlaşılıyor bariz fark var mc mcx den daha kalıplı.

---------- Post added at 13:24 ---------- Previous post was at 13:18 ----------

115 gördüğünü yazan arkadaşlar var. dün ilk kez 5000 devri geçtim gaz kolunu sona dayadığım halde 7000 devri ve 90 ı geçmedi motor.zamanla hızlanırmı yoksa ayar falanmı yapılması gerekiyor.
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
31
arkadaşlar mondial mr 150 nin de gördüğüm kadarıyla bi farkı yok değilmi mc lerden sizin bildiğiniz fark varmı
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
31
en büyük hangisi oluyor boyum uzun da ne kadar uzun olursa o kadar daha iyi bide altımda ufak kalmaz :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst