Mondial Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 May 2006
Mesajlar
153
artık farklı bir konuya deyinmek lazım . camı uzatmak şart gibi gelio bana . araştırma yapıyorum ama pek bi netice alamadım. özel yaptırmak gerek sanırım.
cam şart.
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
hepinıze kazasız suruşler hakatten guzel makıne ımış mondıalı kutluyorum ... benden goren uc arkadaş daha mondıal almaya karar verdıler bakalım ne olur,,, kasabada benımkı ıl k ıdı ama heralde benım havam fazka sürmeyecek
 
Katılım
24 Kas 2010
Mesajlar
63
Arkadaşlar bende LED taktrmayı düşünüyorum ama.Hangi modelini taktrcaz..Bi yardımıcı olurmu sunuz bi de aküye zararı varmı?
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
Arkadaşlar bende LED taktrmayı düşünüyorum ama.Hangi modelini taktrcaz..Bi yardımıcı olurmu sunuz bi de aküye zararı varmı?

led aküye zarar vermez. 100 metre şerit led taksan 100w çekmez. 104. sayfa civarında bu başlığa yazdığım bir mesaj var. sis farı yapmak istersen

http://www.sahibinden.com/ilan/alis...ul-toptan-garantili-kaliteli-42690347/detay/?

şunun 12 voltla çalışanları da var. bundan 2 tane alıp parklardan paralel çekip motor koruma demirine kelepçeyle sabitliyorsun ve 35 w s2 ampülü kadar ışık elde ediyorsun. 2 tanesi 600 lümen ışık veriyor. zenon 3200 lümendir.

şunu anlama ama; ledler o kadar ileriyi aydınlatamıyor. fakat sis farı olarak mükemmeller.

videosu:

http://tinypic.com/player.php?v=jrfzip&s=7
 
Katılım
16 Nis 2011
Mesajlar
63
abilerim bugün hava çok sıcaktı okuluda asmıştım az dolanıyım dedim ama bayabi dalandım güneşte bizim burda trafo dediğimiz bi yer var 1 km ye yakın bi iniş yeri orda tek kişi bastım 130 u görüm motorun sesi değişti biraz 10000 devirdeydi bıraktım bida ama 103 kg olduğum halde fena değil gibi daha 650 km de fakat canımı sıkan bi durum oldu motor tam silindirin alt contasından yağ sızdırmış burdaki ustaya sordum sıcakta bunaldığından atmıştır dedi yıkadım orayı bidaha dolandım az bişe gene sızdırmıştı ne yapmam gerekiyo şimdi daha önce başına gelen veya bu konuda bilgisi olan varsa acil yardımınızı bekliyorum:silent::silent:
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
abilerim bugün hava çok sıcaktı okuluda asmıştım az dolanıyım dedim ama bayabi dalandım güneşte bizim burda trafo dediğimiz bi yer var 1 km ye yakın bi iniş yeri orda tek kişi bastım 130 u görüm motorun sesi değişti biraz 10000 devirdeydi bıraktım bida ama 103 kg olduğum halde fena değil gibi daha 650 km de fakat canımı sıkan bi durum oldu motor tam silindirin alt contasından yağ sızdırmış burdaki ustaya sordum sıcakta bunaldığından atmıştır dedi yıkadım orayı bidaha dolandım az bişe gene sızdırmıştı ne yapmam gerekiyo şimdi daha önce başına gelen veya bu konuda bilgisi olan varsa acil yardımınızı bekliyorum:silent::silent:

Usta contan buyuk ihtimal patlamış ve senin ustanın ya işi çok yada contası yok diye bulaşmak istememiş
 
Katılım
22 May 2011
Mesajlar
8
selam arkadaşlar yenı ueyeyım honda bali 100 cc iki zamanlı motor almak istiyorum 2000 model.fikirlerinizi paylaşırsanız sevınırm.yedek parça,perrfomans,yakıt olarak değerlendirirsenız sevınırım
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
arkadaşlar sız motoru aldıgınızda avadanlık varmıydı benımkınden cıkmadıda cevaplarmısınız sevınırıım
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
abilerim bugün hava çok sıcaktı okuluda asmıştım az dolanıyım dedim ama bayabi dalandım güneşte bizim burda trafo dediğimiz bi yer var 1 km ye yakın bi iniş yeri orda tek kişi bastım 130 u görüm motorun sesi değişti biraz 10000 devirdeydi bıraktım bida ama 103 kg olduğum halde fena değil gibi daha 650 km de fakat canımı sıkan bi durum oldu motor tam silindirin alt contasından yağ sızdırmış burdaki ustaya sordum sıcakta bunaldığından atmıştır dedi yıkadım orayı bidaha dolandım az bişe gene sızdırmıştı ne yapmam gerekiyo şimdi daha önce başına gelen veya bu konuda bilgisi olan varsa acil yardımınızı bekliyorum:silent::silent:

Rodajdaki motosikletle 130 basıyorsun, üstelik 103 kiloymuşsun. Sen sınırları fazla zorluyorsun haberin olsun. :)
 
Katılım
24 Kas 2010
Mesajlar
63
led aküye zarar vermez. 100 metre şerit led taksan 100w çekmez. 104. sayfa civarında bu başlığa yazdığım bir mesaj var. sis farı yapmak istersen

http://www.sahibinden.com/ilan/alis...ul-toptan-garantili-kaliteli-42690347/detay/?

şunun 12 voltla çalışanları da var. bundan 2 tane alıp parklardan paralel çekip motor koruma demirine kelepçeyle sabitliyorsun ve 35 w s2 ampülü kadar ışık elde ediyorsun. 2 tanesi 600 lümen ışık veriyor. zenon 3200 lümendir.

şunu anlama ama; ledler o kadar ileriyi aydınlatamıyor. fakat sis farı olarak mükemmeller.

videosu:

http://tinypic.com/player.php?v=jrfzip&s=7


Saolasın dostum..Peki Zenon far da hangi modeli tercih edersin? Mavi ışıklı olanlarından
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Arkadaşlar merhaba aranıza dün katıldım eski cbf 150 yeni 150 mc kullanıcısıyım makinamı yarın teslim alıcam herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.

CBF150 ile 150MC'nin karsilastirmasini yapabilir misin ikisinide kullanan bir kisi olarak.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:48 ----------

atilla abinin yaptırdıgı motorsiklet radiosu cok hosuma gitti.acaba akuye bir zararı var mı yani kullanım sekli nasil abi..ve kaca mal oldu..:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:17 ----------


O motosiklet radyosu cok az elektirik cekiyor cünkü gercek islevi radyo. Bilindigi üzere radyolarda cok az elektirik tüketir.
Fiyat olarak 65-70tl arasinda. HAfiza karti girili olan tipleri var onlarda 80-85tl civarinda fiyatlari. Her iki üründe kesinlikle su almiyor. Bu radyolardan temin edebiliyorum ilgilenenler özelden ulassinlar bana.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:03 ----------

artık farklı bir konuya deyinmek lazım . camı uzatmak şart gibi gelio bana . araştırma yapıyorum ama pek bi netice alamadım. özel yaptırmak gerek sanırım.
cam şart.

Forumumuzdan Bogachan abimiz cam olayina cözüm buldu. Bi resim paylasirsa görebilirsiniz. Gayette basarili oldu. Ben sahidim :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:07 ----------

arkadaşlar sız motoru aldıgınızda avadanlık varmıydı benımkınden cıkmadıda cevaplarmısınız sevınırıım

Avadanlik hic birinde yok. Ben mondialin merkezini aradim. Dedim bi avadanlik koyamiyormusunuz sunlara.. Fabrikadan öyle geliyormus. yapacak bisey yokmus. zaten o avadanligia ne sigacaksa????
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
tşk ederım atılla bey cevapladıgınız ıcın dun arkadaşlar baktıda avadanlık cıkmayınca kızdık beraber,, demekkı servıs almamış ,,,.arkadaşlar servıs fılan almış dedılerdı bugun aldıgım yere soracaktım ... neyse buda mondılaın ayıbı olsun eheheh....
 
Katılım
16 Nis 2011
Mesajlar
63
Rodajdaki motosikletle 130 basıyorsun, üstelik 103 kiloymuşsun. Sen sınırları fazla zorluyorsun haberin olsun. :)

abi biz kymo ck125 kt125 150 kn 100kh hepsinde aynı şeyi uyguladık 500 km sakin kullanım sonra yağı değiştirip full dipgaz bu saydıklarımın hepsi aynı modeldeki diğer motorları geçiyodu şimdi niye böyle oldu anlamadım 600 km deki motor yağ kaçırıyor diğer mc sahipleri yle konuştum 100 km den sonra full dipgaz kullandıklarını hatta motorun 135-140 yaptığını ve kesinlikle hiçbir sorun yaşamadıklarını söylediler..mc canımı sıkmaya başladı yavaştan..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:02 ----------

Usta contan buyuk ihtimal patlamış ve senin ustanın ya işi çok yada contası yok diye bulaşmak istememiş


abi silindiri tutan saplama gevşeme yapmış olabilirmi?sibob ayarı yaptırırken bi elden geçittirsem mi?
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
sibob ayarı için daha çok erken evet gevşeme yapmış olabilir olamaz diye bir şey yok benim ilk bakımda butun civataları tek tek sıktık hepsi gevşekti ve arka tekerlek gerdirme plakası düştü yerine köşebent taktım
Ben motoru hiç acacagım diye ugraşmadım aldıgım gunden beri açılmış gibi kullanıyorum ve genellikle 90-100 gidiyorum gaz kestigimde yook arkadaş muglaya gitti çift kişi tapa gaz hiç gaz kesmemiş ondan conta diyorum
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
akuden gelen hortumu buyutcem bende on dışlının ordakı kapagın boyasını maf etmış ne yapcaz boyle acaba
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst