Arkadaşlar bende LED taktrmayı düşünüyorum ama.Hangi modelini taktrcaz..Bi yardımıcı olurmu sunuz bi de aküye zararı varmı?
artık farklı bir konuya deyinmek lazım . camı uzatmak şart gibi gelio bana . araştırma yapıyorum ama pek bi netice alamadım. özel yaptırmak gerek sanırım.
cam şart.
abilerim bugün hava çok sıcaktı okuluda asmıştım az dolanıyım dedim ama bayabi dalandım güneşte bizim burda trafo dediğimiz bi yer var 1 km ye yakın bi iniş yeri orda tek kişi bastım 130 u görüm motorun sesi değişti biraz 10000 devirdeydi bıraktım bida ama 103 kg olduğum halde fena değil gibi daha 650 km de fakat canımı sıkan bi durum oldu motor tam silindirin alt contasından yağ sızdırmış burdaki ustaya sordum sıcakta bunaldığından atmıştır dedi yıkadım orayı bidaha dolandım az bişe gene sızdırmıştı ne yapmam gerekiyo şimdi daha önce başına gelen veya bu konuda bilgisi olan varsa acil yardımınızı bekliyorum:silent::silent:
abilerim bugün hava çok sıcaktı okuluda asmıştım az dolanıyım dedim ama bayabi dalandım güneşte bizim burda trafo dediğimiz bi yer var 1 km ye yakın bi iniş yeri orda tek kişi bastım 130 u görüm motorun sesi değişti biraz 10000 devirdeydi bıraktım bida ama 103 kg olduğum halde fena değil gibi daha 650 km de fakat canımı sıkan bi durum oldu motor tam silindirin alt contasından yağ sızdırmış burdaki ustaya sordum sıcakta bunaldığından atmıştır dedi yıkadım orayı bidaha dolandım az bişe gene sızdırmıştı ne yapmam gerekiyo şimdi daha önce başına gelen veya bu konuda bilgisi olan varsa acil yardımınızı bekliyorum:silent::silent:
led aküye zarar vermez. 100 metre şerit led taksan 100w çekmez. 104. sayfa civarında bu başlığa yazdığım bir mesaj var. sis farı yapmak istersen
http://www.sahibinden.com/ilan/alis...ul-toptan-garantili-kaliteli-42690347/detay/?
şunun 12 voltla çalışanları da var. bundan 2 tane alıp parklardan paralel çekip motor koruma demirine kelepçeyle sabitliyorsun ve 35 w s2 ampülü kadar ışık elde ediyorsun. 2 tanesi 600 lümen ışık veriyor. zenon 3200 lümendir.
şunu anlama ama; ledler o kadar ileriyi aydınlatamıyor. fakat sis farı olarak mükemmeller.
videosu:
http://tinypic.com/player.php?v=jrfzip&s=7
Arkadaşlar merhaba aranıza dün katıldım eski cbf 150 yeni 150 mc kullanıcısıyım makinamı yarın teslim alıcam herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.
atilla abinin yaptırdıgı motorsiklet radiosu cok hosuma gitti.acaba akuye bir zararı var mı yani kullanım sekli nasil abi..ve kaca mal oldu..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:17 ----------
artık farklı bir konuya deyinmek lazım . camı uzatmak şart gibi gelio bana . araştırma yapıyorum ama pek bi netice alamadım. özel yaptırmak gerek sanırım.
cam şart.
arkadaşlar sız motoru aldıgınızda avadanlık varmıydı benımkınden cıkmadıda cevaplarmısınız sevınırıım
Rodajdaki motosikletle 130 basıyorsun, üstelik 103 kiloymuşsun. Sen sınırları fazla zorluyorsun haberin olsun.![]()
Usta contan buyuk ihtimal patlamış ve senin ustanın ya işi çok yada contası yok diye bulaşmak istememiş