Mondial Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
hayirli olsun kardes. isabetli karar vermissin. Cok memnun kalacagina eminim..

sagol atilla bey hem facebokktakı gurubunuz hemde burdakı bu formu takıp ettım yorumlarınıza bakıp bende 150 mc aldım ilk ızlenımlerım guzel ama motorun alt tarafından benzın akıyor sandım heralde hepınızın dedıgı gıbı akuden kaynaklanan bır sıvı dayamadım motorun resımlerı cektın sizlerle paylaşıyorum




228663_162414793821529_100001590297217_380698_6097359_n.jpg


227464_162414813821527_100001590297217_380699_7922273_n.jpg


247655_162414823821526_100001590297217_380700_2614591_n.jpg


225222_162414837154858_100001590297217_380701_2652014_n.jpg


226391_162414853821523_100001590297217_380702_3935718_n.jpg


227203_162414873821521_100001590297217_380703_240081_n.jpg

http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hpho...97154852_100001590297217_380704_5160697_n.jpg


230366_162414913821517_100001590297217_380705_1856713_n.jpg


227315_162414927154849_100001590297217_380706_5576374_n.jpg


230671_162414937154848_100001590297217_380707_2933704_n.jpg


247308_162414950488180_100001590297217_380708_6773049_n.jpg
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
iyi gunlerde gule gule kullan
on camdaki fitili hemen sök tek tav oldugum yeri o motorun
 
Katılım
25 May 2010
Mesajlar
99
sagol atilla bey hem facebokktakı gurubunuz hemde burdakı bu formu takıp ettım yorumlarınıza bakıp bende 150 mc aldım ilk ızlenımlerım guzel ama motorun alt tarafından benzın akıyor sandım heralde hepınızın dedıgı gıbı akuden kaynaklanan bır sıvı dayamadım motorun resımlerı cektın sizlerle paylaşıyorum




228663_162414793821529_100001590297217_380698_6097359_n.jpg


227464_162414813821527_100001590297217_380699_7922273_n.jpg


247655_162414823821526_100001590297217_380700_2614591_n.jpg


225222_162414837154858_100001590297217_380701_2652014_n.jpg


226391_162414853821523_100001590297217_380702_3935718_n.jpg


227203_162414873821521_100001590297217_380703_240081_n.jpg

http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hpho...97154852_100001590297217_380704_5160697_n.jpg


230366_162414913821517_100001590297217_380705_1856713_n.jpg


227315_162414927154849_100001590297217_380706_5576374_n.jpg


230671_162414937154848_100001590297217_380707_2933704_n.jpg


247308_162414950488180_100001590297217_380708_6773049_n.jpg

güle güle bin kardeşim Allah kazasız belasız sürüşler nasip etsin
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
53
bugün kırmızı ışıkta cbf 150 ile yanyana geldik o tekti, bende artçı vardı.. normal şartlarda kapışma pek bana göre değil ama yanımda gazla çok oynayınca kendimi tutamadım:)) sarı yanınca ikimiz birden kalktık ve tamamen hüsrana uğradı zavallı:) ve bugün tekrar ne kadar isabetli bir karar verdiğimi düşündüm.. Allah hepimize kazasız sürüşler nasip etsin.
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Arkadaslar, bilgi ve paylasimi arttirabilemek icin facebook sayfasi olusturdum. ilgilenenler sayfaya katilirsa memnun olurum...

iste linki : https://www.facebook.com/pages/Mondial-150-MC/225396214139757

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:13 ----------

aynen abi bende bunu diodum aldım bugun 1 litre aşağıdakinden dimi seninkide?:cat:




Yag kesinlikle dogrudur kardesim. Bundan kullanilacak. Bu ayni yagin 4 farkli tipi var. Altini tekrar cizerek söylüyorum castrol power 1 motosiklet yagi 10-40 koyulacak...

Ayni yagin, scooter tipi var, iki zamanli tipi var, bide racing tipi var. Dikkat !!!
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
347
topriğim ne yaptın sen motor alamadınmı hala.:silent:

topragım ben ogrencıyım mc nın yakıt duzenı benı caydırdı yoksa alcaktım 5 kurussuz kalırım benzın alcam dıye:mrgreen:

o yuzden 150 kn buldum temız sıvasta 2 bın km daha onunda kafa grenajı hosuma gıtmıyor sımdı dusunuyorum mc nın kafa grenajı olurmu dıye :queen:
 
Katılım
30 Nis 2011
Mesajlar
18
sagol atilla bey hem facebokktakı gurubunuz hemde burdakı bu formu takıp ettım yorumlarınıza bakıp bende 150 mc aldım ilk ızlenımlerım guzel ama motorun alt tarafından benzın akıyor sandım heralde hepınızın dedıgı gıbı akuden kaynaklanan bır sıvı dayamadım motorun resımlerı cektın sizlerle paylaşıyorum




228663_162414793821529_100001590297217_380698_6097359_n.jpg


227464_162414813821527_100001590297217_380699_7922273_n.jpg


247655_162414823821526_100001590297217_380700_2614591_n.jpg


225222_162414837154858_100001590297217_380701_2652014_n.jpg


226391_162414853821523_100001590297217_380702_3935718_n.jpg


227203_162414873821521_100001590297217_380703_240081_n.jpg

http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hpho...97154852_100001590297217_380704_5160697_n.jpg


230366_162414913821517_100001590297217_380705_1856713_n.jpg


227315_162414927154849_100001590297217_380706_5576374_n.jpg


230671_162414937154848_100001590297217_380707_2933704_n.jpg


247308_162414950488180_100001590297217_380708_6773049_n.jpg

Allah hayırlı ugurlu etsin kazasız sürüşler nasip eylesin tekrar hayırlı olsun

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:46 ----------

ben 225 km deyim motor da bir sorun var sanki gaz bir veriyor bir vermiyor yani gazı kesiyor gibi oluyor birde xenon 12000 k almayı düşünüyorum nerde bulabilirm
nasıl takılıyor yada nerde taktırabilirim acaba takması kolay mıdır?
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
@belo :iyi gunlerde gule gule kullan
on camdaki fitili hemen sök tek tav oldugum yeri o motorun

tamam kardeş hıc fark etmedım tşk ederım sagolasın


@kolcay :güle güle bin kardeşim Allah kazasız belasız sürüşler nasip etsin

tşk ederım sagolasın kardeş.



@umutfdn Allah hayırlı ugurlu etsin kazasız sürüşler nasip eylesin tekrar hayırlı olsun

tşk ederım guzel dıleklerınız ıcın sagolun.


@atiturhan Arkadaslar, bilgi ve paylasimi arttirabilemek icin facebook sayfasi olusturdum. ilgilenenler sayfaya katilirsa memnun olurum...

iste linki : https://www.facebook.com/pages/Mondi...25396214139757

katıldım bıle sagol atilla bey....tşkler
 
Katılım
16 Nis 2011
Mesajlar
63
Arkadaslar, bilgi ve paylasimi arttirabilemek icin facebook sayfasi olusturdum. ilgilenenler sayfaya katilirsa memnun olurum...

iste linki : https://www.facebook.com/pages/Mondial-150-MC/225396214139757

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:13 ----------





Yag kesinlikle dogrudur kardesim. Bundan kullanilacak. Bu ayni yagin 4 farkli tipi var. Altini tekrar cizerek söylüyorum castrol power 1 motosiklet yagi 10-40 koyulacak...

Ayni yagin, scooter tipi var, iki zamanli tipi var, bide racing tipi var. Dikkat !!!

aynen abi zaten castrol 3000 km garanti veriyor yağa

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:17 ----------

sagol atilla bey hem facebokktakı gurubunuz hemde burdakı bu formu takıp ettım yorumlarınıza bakıp bende 150 mc aldım ilk ızlenımlerım guzel ama motorun alt tarafından benzın akıyor sandım heralde hepınızın dedıgı gıbı akuden kaynaklanan bır sıvı dayamadım motorun resımlerı cektın sizlerle paylaşıyorum




228663_162414793821529_100001590297217_380698_6097359_n.jpg


227464_162414813821527_100001590297217_380699_7922273_n.jpg


247655_162414823821526_100001590297217_380700_2614591_n.jpg


225222_162414837154858_100001590297217_380701_2652014_n.jpg


226391_162414853821523_100001590297217_380702_3935718_n.jpg


227203_162414873821521_100001590297217_380703_240081_n.jpg

http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hpho...97154852_100001590297217_380704_5160697_n.jpg


230366_162414913821517_100001590297217_380705_1856713_n.jpg


227315_162414927154849_100001590297217_380706_5576374_n.jpg


230671_162414937154848_100001590297217_380707_2933704_n.jpg


247308_162414950488180_100001590297217_380708_6773049_n.jpg

hayırlı olsun abi kazasız sürüşler
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
kışınmı 10-40 koydum yoksa yazınmı unuttum sorarım ama 15-40 koydum ve hatta yaz kış ısı farkı vardiye bunu yapmıştım ilk 500 km kullandıgım yag würth 1000 kmde repsol 2000 de castrol kullandım neden derseniz o zaman hangisi ucuzdu onu kullandım ama 15-40 mı 10-40 hangisini kış hangisini yaz kullandım onu unuttum
 
Katılım
24 Şub 2011
Mesajlar
164
:
topragım ben ogrencıyım mc nın yakıt duzenı benı caydırdı yoksa alcaktım 5 kurussuz kalırım benzın alcam dıye:mrgreen:

o yuzden 150 kn buldum temız sıvasta 2 bın km daha onunda kafa grenajı hosuma gıtmıyor sımdı dusunuyorum mc nın kafa grenajı olurmu dıye :queen:

hayırlı olsun topriğim.güle güle kullan.:)
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
@BUGRAHAN55 hayırlı olsun abi kazasız sürüşler:


TŞK EDERIM KARDEŞİM...SAGOLASIN
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
603
Arkadaşlar merhaba aranıza dün katıldım eski cbf 150 yeni 150 mc kullanıcısıyım makinamı yarın teslim alıcam herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.
 
Katılım
21 May 2011
Mesajlar
1
herkese selamlar bende mc 150 aldim kuzenimde ise halen 3 yasinda cbr 150 var.ama bu mc 150 baska ya tokatlamak guzel oluyor cbr yi kalkısta cok kuvvetli.bu arada butun formu okudum ve atilla abinin yaptırdıgı motorsiklet radiosu cok hosuma gitti.acaba akuye bir zararı var mı yani kullanım sekli nasil abi..ve kaca mal oldu..:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:17 ----------

bu arada mototrum 300 km de ve yakit olarak 3.1 lt 100 kmde hiz olarak ortalama 80 km yapiyorum simdilik malum rodaj diye:)
 
Katılım
16 Nis 2011
Mesajlar
63
şuan 600 km deyim 540 km de yağı değiştirdim ve artık full dipgaz gidiyorum dünden bugune bile gidişi farkediyo motorun 102 kg yim 1.75 boyundayım çok kısa mesafede düzde anında 110 diyo şuan ama açılacak daha.. bgn aynı yerde 115 yaptım az yatsam 120 yi görcek şuan memnunum ama yakıt konusunda biraz yakıo cidden hakkı gitsinde yaksın ben rağzıyım tigeri aratmıyo nerdeyse :) bu arada ladik ilçesinde oturuyorum samsunun burda baya bi motor var kn ler kt ler ck125 ler yuki ler felan ama daha kimseyle deneyemedim bu civarda ön kaldırmada rakibim yok zaten 2 gundür caddede yapmadığım kalmadı ön kaldırma konusunda hele 2 kişiyken debriyaja gerek kalmadan diplediğin anda kaldırıyo zaten bakalım şu 1500 lere bi gelimde ondan sonra tokatlamalara başlayım bende:)
 
Katılım
24 Şub 2011
Mesajlar
164
şuan 600 km deyim 540 km de yağı değiştirdim ve artık full dipgaz gidiyorum dünden bugune bile gidişi farkediyo motorun 102 kg yim 1.75 boyundayım çok kısa mesafede düzde anında 110 diyo şuan ama açılacak daha.. bgn aynı yerde 115 yaptım az yatsam 120 yi görcek şuan memnunum ama yakıt konusunda biraz yakıo cidden hakkı gitsinde yaksın ben rağzıyım tigeri aratmıyo nerdeyse :) bu arada ladik ilçesinde oturuyorum samsunun burda baya bi motor var kn ler kt ler ck125 ler yuki ler felan ama daha kimseyle deneyemedim bu civarda ön kaldırmada rakibim yok zaten 2 gundür caddede yapmadığım kalmadı ön kaldırma konusunda hele 2 kişiyken debriyaja gerek kalmadan diplediğin anda kaldırıyo zaten bakalım şu 1500 lere bi gelimde ondan sonra tokatlamalara başlayım bende:)

mc yi yere düşürüpte paçavra etmede :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst