Mondial Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
ya sana cevap vermeyeyim diyorum, yine duramiyorum ne kadar bilgisiz bir insansin ya.. Elbette herkesin yakisi farkli olur. Adamin gitti yolu, adamin kilosunu biliyormusun? Bahsettigim adamda 3tane kappa canta var. iki yanda bir arkada. Cantalar bile fark ettirir.
Biraz daha zorla kendini 2,4lt ile 150km yap madalya versinler....

abi bu kadar nie sinirleniyorsun sen belirtinde ben yokmu dedim bende bi arka çanta var:D not=üstlubumuza lütfen dikkat herkez bilir kulanıma bağlı olduğunu siz üstü kapalı sölerseniz böle olur arada 1lt var kendi hatanızı lütfen bana mağal etmeyin çantaları belirtmemiştiniz vede şuan gelişmiş karbüratör takıldı 100km küçükte olsa bi az yakma olabilir
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
215
o amca cbf150 ile ama yakmış ya 2.4lt benzinle 110km gitim motorum suan 300km rede makyajlı cbf150 abi bende hep sana muhalefetim gibi oluyor ama yanı denk gelıyor yanlıs anlama bu soledıklerımde yalanım varsada ne derseniz başıma gelsin yani :d

slm dustum sen hangi motorla 110 km yi 2.4 lt benzinle gittin
 
Katılım
13 Kas 2008
Mesajlar
191
grnt0989.jpg

By isak_1981 at 2011-03-17


ya bu ne güzel bir motor koruma demiri...
kimin bu motor nerden aldın bu motor koruma demirini..?
isac senmi yaptın yoksa yine
 
Katılım
13 Kas 2008
Mesajlar
191
bu gün iş çıkışı bayi ye gidiyorum arkadaşlar bana şans dileyin :)...yanlız hemen motoru alamıyormuşsum..yeni öğrendim ... ilk kez sıfır motor alacağım da ... ...bi gün sonra belgeler hazır olunca motoru teslim alıyomuşum...yaa şimdi iki kez gidicem oraya bide ters yer ki ikitelli taksi parası ...uyuz oldum...
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
merhaba arkadaşlar.
benim bir problemim var.
dün aksama doğru 3 gündür çalıştırmadığım motorumu çalıştırıp bineyim dedim.
bir kaç deneme yaptım fakat motor çalışmadı.sonra tekrar denedim çalıştı ama gazı bırakınca hemen stop etti.bu durum çok defa tekrar ett ve ben rolanti ayarını artırdım.bu seferde yine zorlandı hatta bir ara çalıştırdım belli bir süre sürdüm bir kaç dakika.sonra devri azaltmam gereken zamanda yine stop etti. şöyle ki giderken tekledi tekledi ve durdu.
sizce sorun ne olabilir?
1 karbüratör pislik dolmuştur
2 benzin suludur
3 sübap ayarları bozulmuştur (tahminlerim)
4...
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
umarım işerin rast gider hayırlı olsun rodajına dikkat et Allah kaza bela vermesin....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:09 ----------

tahmınlerin dogru vede akü şarjın az ise motoru çalıştırddıktan sonra biraz dolaşmanı tavsiye ederim şarj olsun akü. vede benzininde su/pislik var ise böle bişi yapar karburatörde pislik olması düşük bi ihtimal.ayrıca bakımlarını aksatmadan yaptırın yagdan sebebte olaiblir bunlar.subap ayarı eger sıfır motorda zorlamadıysanız bozulmaz.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
merhaba arkadaşlar.
benim bir problemim var.
dün aksama doğru 3 gündür çalıştırmadığım motorumu çalıştırıp bineyim dedim.
bir kaç deneme yaptım fakat motor çalışmadı.sonra tekrar denedim çalıştı ama gazı bırakınca hemen stop etti.bu durum çok defa tekrar ett ve ben rolanti ayarını artırdım.bu seferde yine zorlandı hatta bir ara çalıştırdım belli bir süre sürdüm bir kaç dakika.sonra devri azaltmam gereken zamanda yine stop etti. şöyle ki giderken tekledi tekledi ve durdu.
sizce sorun ne olabilir?
1 karbüratör pislik dolmuştur
2 benzin suludur
3 sübap ayarları bozulmuştur (tahminlerim)
4...[/QUO

ilk başta jiklesiz çalıştırdığın için motor stop etmiştir.sonrada jikle ile motoru çalıştırdıktan sonra motor jikle açık olduğundan dolayı stop etmiştir ;)
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
merhaba arkadaşlar.
benim bir problemim var.
dün aksama doğru 3 gündür çalıştırmadığım motorumu çalıştırıp bineyim dedim.
bir kaç deneme yaptım fakat motor çalışmadı.sonra tekrar denedim çalıştı ama gazı bırakınca hemen stop etti.bu durum çok defa tekrar ett ve ben rolanti ayarını artırdım.bu seferde yine zorlandı hatta bir ara çalıştırdım belli bir süre sürdüm bir kaç dakika.sonra devri azaltmam gereken zamanda yine stop etti. şöyle ki giderken tekledi tekledi ve durdu.
sizce sorun ne olabilir?
1 karbüratör pislik dolmuştur
2 benzin suludur
3 sübap ayarları bozulmuştur (tahminlerim)
4...[/QUO

ilk başta jiklesiz çalıştırdığın için motor stop etmiştir.sonrada jikle ile motoru çalıştırdıktan sonra motor jikle açık olduğundan dolayı stop etmiştir ;)


jikleyi hiç kurcalamadım
zaten jiklesi hemen çalışırdı beinm motorum
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Bu havalarda jikleye pek gerek yok aslında. Benimki tek marşta hemen alıyor.

Muhtemelen kötü benzinden olmuştur. Buji nasıl bu arada?


Yanlış hatırlamıyorsam kötü benzin kullanmaktan önceden de sıkıntı yaşamıştın?..
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu havalarda jikleye pek gerek yok aslında. Benimki tek marşta hemen alıyor.

Muhtemelen kötü benzinden olmuştur. Buji nasıl bu arada?


Yanlış hatırlamıyorsam kötü benzin kullanmaktan önceden de sıkıntı yaşamıştın?..

karbüratör pislik dolmuş olabilir demişti servis daha öncede.
bilinmeyen markalardan da almıyorum benzini ma yinede böyle oluyor
 
Katılım
19 Kas 2007
Mesajlar
403
Selam arkadaşlar. Bende bir 150 mc kullanıcısı olmaya çok yakınım... Bu hafta içi motorumu teslim alacağım kısmetse... cbf150 vardı kafamda. Ama şu an tüm bayilerde tükenmiş durumda gözüküyor.. Mayısın ortasına teslimat tarihi veriyorlar. O kadar bekleyemeyeceğim dedim ve kararımı verdim...:)

Araştırmalarıma göre Mondial bu model ile adeta bir devrim yapmış.. bire bir kullanıcı bir arkadaşla görüştüm. Gayet memnun olduğunu sölyledi. Hızda merağımız yok. bize 90-100 yaptımı yeter...

Cbf ile arasında kalan 1000liralık farkla da kaskımı, montumu yenileyeceğim. Motosiklete çanta ve korumademiri taktıracağım.

Açıkça söyleyeyim tek korktuğum olay vibrasyon olayı. Umarım korktuğum başıma gelmez. Siz kullanıcılar ne düşünüyorsunuz bu konuda? Vibrasyon nasıl uzun yolda. Rahatsız edici seviyede mi?
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Titreşim korkutmasın, makul düzeyde.


Yalnız şunu söyleyeyim CBF ile arasında olan 1000 TL'lik fark, 25.000 km sonra yakıt sarfiyatı etkeniyle eşitleniyor. Bu durumda Mondial pahalı bir ürün oluyor kıyaslamada. Gerçi yedek parça gereksinimi duyarsan MC tekrardan avantajlı hale geliyor.

Sakin kullanırım, rodajını güzel yaparım, bakımlarını da aksatmam diyorsan uzun yıllar sıkıntısız binebileceğin bir motor.
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sorun çözüldü.
problem karbüratördeymiş. pislik tıkamış.
arkadaşlar az benzinle motoru sürmeyin. şöyle yapın; bir kez depoyu fulleyin, sonra her 200 km de bir tekrar fulleyin. depo boş kalmasın.

almak için niyetlenen kişi; bende bir mc sahibiyim. gözün kapalı al derim. sadece şunu yap; motoru sipariş et ve motor kargoyla geldiğinde gözünün önünde açıp birleştirsinler motoru. eğer imkanın varsa böyle yap. ve bütün civatalatı ve bağlantı aparatlarını sıkı sıkıya gözden geçirt.
 
Katılım
4 Mar 2011
Mesajlar
33
Selam arkadaşlar. Bende bir 150 mc kullanıcısı olmaya çok yakınım... Bu hafta içi motorumu teslim alacağım kısmetse... cbf150 vardı kafamda. Ama şu an tüm bayilerde tükenmiş durumda gözüküyor.. Mayısın ortasına teslimat tarihi veriyorlar. O kadar bekleyemeyeceğim dedim ve kararımı verdim...:)

Araştırmalarıma göre Mondial bu model ile adeta bir devrim yapmış.. bire bir kullanıcı bir arkadaşla görüştüm. Gayet memnun olduğunu sölyledi. Hızda merağımız yok. bize 90-100 yaptımı yeter...

Cbf ile arasında kalan 1000liralık farkla da kaskımı, montumu yenileyeceğim. Motosiklete çanta ve korumademiri taktıracağım.

Açıkça söyleyeyim tek korktuğum olay vibrasyon olayı. Umarım korktuğum başıma gelmez. Siz kullanıcılar ne düşünüyorsunuz bu konuda? Vibrasyon nasıl uzun yolda. Rahatsız edici seviyede mi?
simdiden hayırlı olsun vibrasyon var ama cok önemsencek kadar değil bırde motor radajdan sonra bıraz kısısellesır yanı surucunun kulanımına gore sekıllenır agresif kulanılan motor faklı olur yumusak kullanılan motor farklı olur onun ıcın yorumlar da ortalama cıkarmaya bak ve ona gore karar ver ben memnunum sorunum yok sen devamlı baska motorla kıyaslayanlara bakma motorun kendısı fena değil kusurlarıda var yok degıl
rodajına dıkkat ettım sorun cıkarmadı bır kac ayar sorunu harıc
ben 120 gordum ama 90- 100 den sonra zapt etmek cok zorlasıyor onuda goz onunde bulundur
ve yakıtı fazla cunku motor 150 cc degıl daha fazla
cekısı gayut ıyı kaptırdınmı cok dık yokuslarda bıle vıtes ıstıyor
sıdıye kadar motorun aksamıyla ılgılı bır sıkayet okumadım ama kaporta sorunları var tum cın lıler gıbı gofret kaporta var oynamaya gelmıyor elınde kalıyor
tekerlerden mıllet sıkayetcı lakın tekerler kullandıkco oturuyor (yada havalar duzeldı yerler kurudu )zaten kısa kadar teker bıter kısada ıyı bır teker takarsın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst