Mondial Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Motor kısmı aynı şasisi farklı olduğundan titreşimin sürücüye yansıması da farklı olabilir bazen.

Titreşim konusunda tek kişi şikayet edip diğerleri etmiyorsa bence sorun o tek motordadır ve bence henüz genelleme yapılacak noktaya gelinmemiştir.
 
Katılım
24 Tem 2009
Mesajlar
452
Motor kısmı aynı şasisi farklı olduğundan titreşimin sürücüye yansıması da farklı olabilir bazen.

Titreşim konusunda tek kişi şikayet edip diğerleri etmiyorsa bence sorun o tek motordadır ve bence henüz genelleme yapılacak noktaya gelinmemiştir.
Aynen dediğiniz gibi, netice olarak kabul edebileceğimiz kullanıcıları okuyup bir karara varmamız. Benim üç motorda ilgimi çekiyor, onun için yazıları takip ediyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1-2 saat önce falan benim arkadaş yolda kalmıştı onu almaya gidiyordum bizim burda 1.5 kmlik bi boş yol var geniş ben 110-115 falan giderken 150 MC 2 kişiler kullanan kişide neredeyse benim kadar kalıplı kilolu ve beni solladılar :D ve ince motor olduğu için aralardan sıyrıldı geçti ve ben bir taksi gibi beklemek zorunda kaldım :D

yolun sonuna doğru trafik vardı :(
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
150MC'de iki kiside olunsa 100km/h nin üzerine yinede cikiliyor. Sadece süre biraz uzuyor o kadar.

Bu arada yakinda gelen istek üzerine ayak padlarinin üzerine de ici su dolu bardak koyup video cekecegim.
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
150MC'de iki kiside olunsa 100km/h nin üzerine yinede cikiliyor. Sadece süre biraz uzuyor o kadar.

Bu arada yakinda gelen istek üzerine ayak padlarinin üzerine de ici su dolu bardak koyup video cekecegim.

mondialin yaptigi en güzel şey 150cc yazan motora 165cc gizli güç resmen bide ayakpedi giderken titreşim yapar gibime geliyor duruken sorun olcanı sanmıyroum yani bu benim fikrim :D
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Giderken çekebiliyorsan helal olsun. :)

Japon olsun farketmez, yine titreyebilir.
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
ati abi bosuna yorma kendini boşver aslında titreşimsiz motor yoktur min. seviyede olsa dahi titreşim olur ki isteyen istediği motorda denesin kimse iddaa edemeski şu veya bu motorda titreşim yok die edende zaten ya hayatında bi tane motora binmiştir veya hiç binmemiştir. titreşimin seviyesi önemli burda mc ve drift ile 9.000 devire akdar cıktım ve titreşim hiç yok denecek kadar azki bunu da normal gunluk motor kullanan kişi anlayamaz.

titreşim varmı yokmu dien arkadaşlar hiç buşuna bilgi aramasın ahanda buraya yazıyom ybr ve cbf den daha az titriyo !

bendede renault toros var 2011 c180 den daha rahat zuhahahah nasılsa limitsiz atışa geçtik:D
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
İstanbul'da olanlarla bir buluşalım aslında. Thai ile de görüşecektik zaten.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Ya öyle bir imaj verildi ki, sanki hiç titremiyor alet. Onun için diyorum; yok öyle birşey zamanla başlıyor titremeye, ama rahatsız etmiyor şimdilik diye...

Yorumları okuyup almaya niyetlenen biri "aa ne güzel hiç titremiyormuş" sanmasın. Bu da çoğu motor gibi titriyor. Bunu bilsinler, hayal kırıklığına uğramasınlar...

Ayrıca yorumlarım sanki saldırı gibi algılanıyor, ne arkadaş titriyorsa titriyor napalım ben de para verdim bu alete. :)
 
Katılım
13 Eki 2009
Mesajlar
112
titreşimle bozmuşuz kafayı.25 yıllık motor kullanıcısım MZ lerle,JAWA larla hatta mobiliyett lerle büyüdük.onlarda titreşim yok muydu.ne çabuk unuttuk o günleri.125 lik motorumu 2 ay önce sattım(7 yıl binmiştim ve yerli idi)şimdi ufak ufak motor krizim tutmaya başladı.mr150vulture yi gözüme kestirdim.bu modelden satın alan varsa nasıl bir motor,yedek parça ve servis ilgisi nasıl.yorumlarınızı bekliyorum.HERKESE KAZASIZ VE KEYİFLİ SÜRÜŞLER.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Yedek parça sıkıntısı var gibi, en basiti bi hava filtresi halen servislere gelmiş değil. Sürekli geldi gelecek... MR 150 düşünürsen yardımcı olabilirim.
 
Katılım
13 Eki 2009
Mesajlar
112
(inzell)aslında dört model arasında gidip geliyorum.cbf150,tvs apache150,ybr125 ve mr vulture.sırf hava olsun diye bir motora dört bin-beş bin lira vermek ve daha fazla benzin parası ödemek işime gelmiyor.üstelik vulture de fena gelmedi bana.ama hava filtresi olayı kafamı karıştırdı şimdiden:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst