Mondial Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

isg

Katılım
26 Şub 2011
Mesajlar
114
atiturhan sen çözmüşsün olayı şimdi yazda geliyor ya hanlarda ne mangal yapılır be yada pınarbaşında, sütüvende vallaha özledim şimdi oraları... hele birde MC ile o tatlı tatlı virajları çıkarken ooohhh.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Abi sen motoru satmaya kıyamazsın herhalde. :)

Bu arada teker bu yapıya göre çok ince kalmış:

344a73d.jpg
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
@ Inzell, merak etme zamani gelince o da degisecek. Bu arada iyi bildin. Ileride büyük motor alsam bile bu MC yi satmam. Zaten yenisi 2600e düsmüs bunu kaca saticaz ki? :)
O yüzden dursun kenarda.
 
Katılım
4 Mar 2011
Mesajlar
33
yav herkez cbf 150 ile mc karşılaştırıyor da ben ikisine de bindim mc bambaşka cbf bam başka ne diye karşılaştırıyorsunuz ben top kapıdan aksaraya gidiyorum yakalaşık 15 tane trafik ışıyı var var kalkişta cbf arkamdan ağlıyor ama cbf de yabana atılacak bir motor değil türkiye de en cok satılan motorlardan bir yıllardır kuryeler kullanıyor şikayetleri var yok değil ama mc de yeni çıktı biraz eskisinde ondan sonra belli olur

mc ucuz motor üzerinde istediğini yaparsın motoru yakasan 500 - 600 tl ye halledeersin cbf deiki tane orjinal parca alsan 400- 500 tl tutar
ben yaza doğru eksoz, sis farları zenon far taktırıp koltuğu sürücü tarafını incelti artcı koltuğunu yükseltip genişleteceğimtepoyu kaplatacağım vs....
kısacası mc özel motor bence de insanlar bunu motoru sırf modifiye etmek için alaçaklar
 
Katılım
26 Ağu 2010
Mesajlar
18
merhaba arkadaşlar 3-4 aydır yazılanları hergün takip ediyorum. sayenizde baya bir bilgi sahibi oldum. inşallah hafyaya 150 mc mi alcagım. cumartesi günü bir bayi ye gittim ve siyahını gördüm gerçektende mondialin sitesindeki resme göre çok daha güzel duruyordu.kararsız kaldım diyebilirim siyah ve turuncu arasında. birde benim boyum 175 cm motora bindigimde ayaklarım rahat bir şekilde yerle temas ediyordu. merak eden arkadaşlara bilgi olsun. inşallah haftaya yanınızdayım. tecrübeli arkadaşların bilgilerinden faydalanmak isterim. herkese kazasız sürüşler
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Bugün 2000km bakimini yaptirdim. Bu sefer dogru yag aldim :) Castrol 10-40 Power1 Motosiklet yagi..
 
Katılım
4 Mar 2011
Mesajlar
33
merhaba arkadaşlar 3-4 aydır yazılanları hergün takip ediyorum. sayenizde baya bir bilgi sahibi oldum. inşallah hafyaya 150 mc mi alcagım. cumartesi günü bir bayi ye gittim ve siyahını gördüm gerçektende mondialin sitesindeki resme göre çok daha güzel duruyordu.kararsız kaldım diyebilirim siyah ve turuncu arasında. birde benim boyum 175 cm motora bindigimde ayaklarım rahat bir şekilde yerle temas ediyordu. merak eden arkadaşlara bilgi olsun. inşallah haftaya yanınızdayım. tecrübeli arkadaşların bilgilerinden faydalanmak isterim. herkese kazasız sürüşler

benim boyum 170 bende sorun olmuyor sende de olmaz sana turuncu tavsiye ederim, ben depodaki mondial yazısının üzerine sticer yaptırdım yolda beni durdurup bunun markası ne diye soruyorlar ama mondial diyence şaşırıyorlar......
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Simdi aklima geldi. Lastik hava basinclarinin tam olarak kac olmasi gerektigini bilen var mi?
Ben normalde 32 basiyorum. ön arka ayni. Sagdan soldan gelen telkinlerle lastik hava basincimin az olduguna ikna oldum. Abilerin dedigine göre arkayi 36 önü 34 yaptim. Ama pek memnun kalmadim cok sarsti. Bide lastiklerin üzerinde 32psi yaziyordu. Bunun üzerine lastik basinclarini tekrar 32ye düsürdüm.
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
lastiklerin basıncı yazdıgı gibi 32 fazla veya eksik basma derim ama bi lastik serzenişi benden bu lastikler yagmurda fazla kayıyor gibi
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
GoldWing'e dogru...

Selam arkadaslar, gün gecmeye dursun ki yeni yeniliklerle yine karsinizdayim.
Bugün havanin kar yagisli olmasi dolayisiyla motorun üstüne binemeyince bos durmayip bazi eklentiler yapayim dedim.
Herseyimiz tam tekmil olur da müzik olmadan olur mu? Iste size 150MC deki müzik sistemi :queen:

14e6p7s.jpg


mn12l1.jpg
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
Ben söyleyecek söz bulamıyorum valla daha ne takarsın aslında oylama yapmak gerekli
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
takılmasında sakınca yok ve hatta kan kuryelerindeki motorlardada takılı
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Üstad buna buzdolabı takılıyor mu ?

Topcase de 12V cakmaklik var :) Buzdolabi takilabilir yani :)))))

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:19 ----------

sirada daha baska seyler var aklimda olan ama zamanla olacak hepsi. Simdi ilk etapta dijital foto makinasi icin gidona sabit tripod yapim calismalari var. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst