- Katılım
- 9 Şub 2010
- Mesajlar
- 939
Abi mesaj attım.
bende sana attim :queen::queen:
Abi mesaj attım.
bende sana attim :queen::queen:
reno9man;2273953bir soruda mclerin gaz kesicilerinin hortumu kırılıyomuş sürekli öylemi gercekten.[/QUOTE' Alıntı:Gaz kesicisi ne yaw? Simdilik kirilan bisey yok bende...
ati hani ekzos cıkışının ordan siyah metal boru egzos gazı aşırı ısındımı karbüratarö sıcak hava verip motoru yavaşlatıyor
ati hani ekzos cıkışının ordan siyah metal boru egzos gazı aşırı ısındımı karbüratarö sıcak hava verip motoru yavaşlatıyor
Atillacım, fotoğraflardan gördüğüm kadarıyla hafif paslanma senin civatalarda da var, zaten toplasan 10 tane civata yapar, bunların paslanmazını bulsak da kendimiz taksak nasıl olur???
![]()
Atillacım senin motorunda (4lü flaşörü takarken çektiğin resimlerde) kırmızıyla işaretlediğim yerde pas var ya, işte o civatalar ve egzozun üzerindeki aynı civatalardaki paslardan bahsediyorum.
Atilla abi karbon fiber kaplamayı nerden aldın söylermisin ?
Olan bize oldu yahu.![]()
valla sorma. Giren cikmaz artik...r: