- Katılım
- 27 Tem 2008
- Mesajlar
- 1,367
Arkadaslar,
titresim olup olmadigi konusunda cesitli seyler söyleniyor. Bugün yagimi degistirdikten sonra rölantida calisirken videoyu cektim. Youtube aracligiyla paylasiyorum. Aynalarda hic bir sekilde titresim yok. Titresimi tam sizlere tam gösterebilmek icin motorun üzerine bi bardak su koydum. Sudan da görebileceginiz gibi asgari bir titresim var. Belli belirsiz bi titresim. Aynalarda kesinlikle titresim yok. Videoyu cekerken benim elim daha cok titremis
Bu arada 1178km de motor.
Bugün kitapcigini inceledim rölantinin 1400+ - 100 seklinde yaziyor. Sizlerin rölanti kacta duruyor? Servis hava ayarini kurcaladigindan beri kafayi bu konuya taktim.
http://www.youtube.com/watch?v=xEZ57Zn0brU
Bundan iyisi,Şamda kayası
Titreşim var diyenlere kapak olsun.:queen:
Daha öncede dediğim gibi benim rolanti devri 900 çivarında