Mondial Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Valla ben biraz pimpirikli biriyimdir. Kendimi söyle düsünmeden tutamiyorum. Madem arada fark yok o kadar bu Castrol neden scooter yada Motosiklet diye iki tip 10/40 yag üretmis?
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Valla ben biraz pimpirikli biriyimdir. Kendimi söyle düsünmeden tutamiyorum. Madem arada fark yok o kadar bu Castrol neden scooter yada Motosiklet diye iki tip 10/40 yag üretmis?

sevgili Atilla,
Scoter yağlarının benzinli araba yağlarından bir farkı yoktur
Oysa motosiklet yağlarının biraz daha yapışkan olması gerekiyor.Bunun sebebide aynı yağ içerisinde çalışan debriyaj disklerinin kaydırmaması içindir.
Bence o yağı değiştirirsen faydalı olur.:cat:
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Abi koyduğun yerin arkasını oku birde burayı oku :cat:

eg9wn8.jpg
 
Katılım
26 Eyl 2010
Mesajlar
36
Motosikleti
Lambretta X300
150 MC Topcase demiri

Galeri Gülhan ile görüşüp arka demirin fiyatını sordum. 80 TL ye yaptırdıklarını söylediler. Toplu sipariş olması durumunda fiyatta bir değişiklik olur mu diye de sordum. adede göre 5 - 10 TL civari değişebilir dediler. Onlarda dışarda anlaşmalı bir yere yaptırıyorlar ama malesef oranın irtibat bilgilerini bilemiyorum. Ama tahminim üzerine ciddi bir kar koymuyorlar çünkü İzmir'in 3S tek Mondial bayisidir Galeri Gülhan. İlgilenen arkadaşlar için irtibat bilgileri aşağıda.

GALERİ GÜLHAN - ÖMER GÜLHAN KILINÇ
FAHRETTİN MAHALLESİ MİTHATPAŞA CD. NO: 1189/A ÜÇKUYULAR KONAK / İZMİR
Tel : 0 232 277 60 61 - 0 232 278 61 44
Fax : 0 232 278 70 26
e-Posta : [email protected]
İbrahim bey yardımcı olacaktır.

Onun haricinde benden istediğiniz bir yardım olursa da imkanlarım dahilinde seve seve yardımcı olmaya gayret ederim.:cat:
 
Katılım
28 Ara 2008
Mesajlar
1,283
sevgili Atilla,
Scoter yağlarının benzinli araba yağlarından bir farkı yoktur
Oysa motosiklet yağlarının biraz daha yapışkan olması gerekiyor.Bunun sebebide aynı yağ içerisinde çalışan debriyaj disklerinin kaydırmaması içindir.
Bence o yağı değiştirirsen faydalı olur.:cat:

:cat::cat::cat: Kesinlikle , Riske girmeye ,macera aramaya gerek yok bence:p
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
sevgili Atilla,
Scoter yağlarının benzinli araba yağlarından bir farkı yoktur
Oysa motosiklet yağlarının biraz daha yapışkan olması gerekiyor.Bunun sebebide aynı yağ içerisinde çalışan debriyaj disklerinin kaydırmaması içindir.
Bence o yağı değiştirirsen faydalı olur.:cat:

aradaki fark scooterın devriyle arabanın devrinin farklı olması galiba

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:51 ----------

birde bu belki fikir verir
http://www.castrol.com/castrol/iframe.do?categoryId=9032363&contentId=7059388
 
Katılım
16 Ağu 2007
Mesajlar
251
atiturhan Elde var iki litre yağ :) bayağı bir kapı lazım olacak şimdi :rendeer: Neyse bence üzülmeyin zararın neresinden dönerseniz kardır
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
atiturhan Elde var iki litre yağ :) bayağı bir kapı lazım olacak şimdi :rendeer: Neyse bence üzülmeyin zararın neresinden dönerseniz kardır

Yok bildigin gibi degil. Altin vurusu bugün ben yaptim :queen: . Hep bana gecirecekler degil ya bu sefer ben gecirdim.
Dün 10/40 scooter yagini aldiktan sonra tabiki icindeki 15/50 yagi bosaltip motoruma 10/40 i koydum. icinden cikan 15/50yi de 10/40in kutusuna koymustum. ileride kapi yaglamak icin :queen: . Bugün kendi kurdum. Bindim motora gittim Yagi aldigim yere. Durumu anlattim. Siz beni yanlis yönlendirdiniz vs. diye itiraz ettim. Amacim sirf sansimi denemek ve bu konuya dikkatlerini cekmekti. Benzinligin sahibi tamam yagi geri aliriz dedi. :queen: Parami iade ettiler :) Hemde acilmis kutu. Daha da ötesi 10/40 kutuda 15/50 Shell yagi var :queen:
Velhasil 15/50 yi elden cikarttim. Kipa ya gittim orada istedigim yagi aradim ama bulamadim. Bulur bulmaz 10/40 motor yagini koyacagim motoruma. Ne olur ne olmaz.
Durum böyle yani. Daha fazla kapi yaglamam gerekmiyor :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:15 ----------

sevgili Atilla,
Scoter yağlarının benzinli araba yağlarından bir farkı yoktur
Oysa motosiklet yağlarının biraz daha yapışkan olması gerekiyor.Bunun sebebide aynı yağ içerisinde çalışan debriyaj disklerinin kaydırmaması içindir.
Bence o yağı değiştirirsen faydalı olur.:cat:

Necatik35 abi, biliyorsun senin sözün benim icin altin degerinde. Ilk firsatta degistiriyorum yagi. Ne enteresandir ki etrafta sadece scooter yagi var.
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
atiturhan abi edremite girişte ufak endüstri meslek okulu gencctikten sonra sol tarafta benzinlik var onun yanındada ufak bi dukkan var (yagcı )ben surekli ordan alıyorum orda aradıgın yag var. sanırım orası eski uytun motelin altı.
 
Katılım
28 Ara 2008
Mesajlar
1,283
Dostum bulunduğun yerden bulamıyorsan internetten bak. Bu sitelerden ben alışveriş yapmadım ama bi bak araştır güvenilirse işine geliyorsa al. Tabi bunlara ek olarak 5-8 TL arası bir kargoda ödersin yani 30 Tl yi buluyor burdan:silent:

http://www.turkoilmarket.com/Castrol-Power-1-4T-10W-40-1-Litre,PR-95.html

http://www.dadasmotor.com/urun_detay.asp?urun=165

Dostum birde motul yağı var 5100 Yarı sentetik (ESTERLİ) çok kaliteli bir yağ ben kullanıyorum çokta memnunum...24 TL+ kargo

https://www.magzaci.com/motul-yari-sentetik-5100-10w40-4t-1l-urun28282.html
 
Katılım
16 Ağu 2007
Mesajlar
251
Yok bildigin gibi degil. Altin vurusu bugün ben yaptim :queen: . Hep bana gecirecekler degil ya bu sefer ben gecirdim.
Dün 10/40 scooter yagini aldiktan sonra tabiki icindeki 15/50 yagi bosaltip motoruma 10/40 i koydum. icinden cikan 15/50yi de 10/40in kutusuna koymustum. ileride kapi yaglamak icin :queen: . Bugün kendi kurdum. Bindim motora gittim Yagi aldigim yere. Durumu anlattim. Siz beni yanlis yönlendirdiniz vs. diye itiraz ettim. Amacim sirf sansimi denemek ve bu konuya dikkatlerini cekmekti. Benzinligin sahibi tamam yagi geri aliriz dedi. :queen: Parami iade ettiler :) Hemde acilmis kutu. Daha da ötesi 10/40 kutuda 15/50 Shell yagi var :queen:
Velhasil 15/50 yi elden cikarttim. Kipa ya gittim orada istedigim yagi aradim ama bulamadim. Bulur bulmaz 10/40 motor yagini koyacagim motoruma. Ne olur ne olmaz.
Durum böyle yani. Daha fazla kapi yaglamam gerekmiyor :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:15 ----------



Necatik35 abi, biliyorsun senin sözün benim icin altin degerinde. Ilk firsatta degistiriyorum yagi. Ne enteresandir ki etrafta sadece scooter yagi var.

Sizin adınıza sevindim ama kapılar adına üzüldüm :queen: Malum bu motorla ilgileniyorum ama fabrikası nı merak ediyorum takıldı bi kere kafaya :p bu gün mail attım mondi ye bakalım cevap bekliyoruz. İyi sürüşler
 
Katılım
11 Ağu 2010
Mesajlar
36
Galeri Gülhan ile görüşüp arka demirin fiyatını sordum. 80 TL ye yaptırdıklarını söylediler. Toplu sipariş olması durumunda fiyatta bir değişiklik olur mu diye de sordum. adede göre 5 - 10 TL civari değişebilir dediler. Onlarda dışarda anlaşmalı bir yere yaptırıyorlar ama malesef oranın irtibat bilgilerini bilemiyorum. Ama tahminim üzerine ciddi bir kar koymuyorlar çünkü İzmir'in 3S tek Mondial bayisidir Galeri Gülhan. İlgilenen arkadaşlar için irtibat bilgileri aşağıda.

GALERİ GÜLHAN - ÖMER GÜLHAN KILINÇ
FAHRETTİN MAHALLESİ MİTHATPAŞA CD. NO: 1189/A ÜÇKUYULAR KONAK / İZMİR
Tel : 0 232 277 60 61 - 0 232 278 61 44
Fax : 0 232 278 70 26
e-Posta : [email protected]
İbrahim bey yardımcı olacaktır.

Onun haricinde benden istediğiniz bir yardım olursa da imkanlarım dahilinde seve seve yardımcı olmaya gayret ederim.:cat:

Teşekkürler kardeş yardımların için 2 adet sipariş verecem ankaraya
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
2000'i geçen MC'ci arkadaşlar, titreşim yavaştan ben buradayım diyor mu? :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst