Mondial Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
Rodajdayken hiç hız denemesi yapmadım, ama geçen gün E5'te mecburi hızlı gitmem gerekiyordu, çünkü trafik hızlı akıyordu ve yavaş gitmem riske sokuyordu. 9.000 devire kadar çıktı, hızı da 125 civarındaydı. Yalnız hiç güvenli değil, her an bir yeri patlayacakmış gibi.

8.500 devir ve 120 Km/h bu aletin güvenli son hızı sanırsam.



Tork başka, son hız başka usta. :) 130'u normal şartlarda geçeceğini hiç sanmıyorum.

dişlilerle oynayabilrisin torkun gözünü seveyim :queen: 130 u gecer benim mh bile 110 u geçiyor degil mc
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Dişlilerle oynarsan tabii geçer, ben fabrika çıkışlı olandan bahsediyorum. :)

@atiturhan, gezi sezonunu açmışsın abi hayırlı olsun. :)
 
Katılım
24 Eki 2010
Mesajlar
25
150 cc diyor ama 160 lık.Valla kim ne derse desin çekişini gücünü CBF 150 den daha iyi buldum.Kaliteside güzel<<<:)
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
150 cc diyor ama 160 lık.Valla kim ne derse desin çekişini gücünü CBF 150 den daha iyi buldum.Kaliteside güzel<<<:)
cbf den hızlı ve guçlu yarın mc ye binip 130 denerim :cat: olmadı yokuş aşşagı basarım yinede yaparım 130 u :queen::queen:
ölürsem hakkınını helal edin :rendeer::rendeer:
 
Katılım
26 Eyl 2010
Mesajlar
36
Motosikleti
Lambretta X300
Kardesim, öncelikle simdiden hayirli olsun güle güle kullan. Icin rahat olsun. Nebze pismanlik duymayacaksin aksine cok memnun kalacaksin. Ilerleyen zamanda yorumlarini merak ediyoruz.

çok teşekkür ederim. inşallah sizler gibi ben de memnuniyetimi burada paylaşırım.

Daha önce de dediğim gibi motoru alayım izlenimlerimi paylaşacağım. Bu arada bu gün bayiye uğrayıp sele altındaki granajları ve çamurluğu aldım. yarın karbon kaplatacağım. Bakalım nasıl duracak. Daha motora binmeden görüntüsüyle oynamaya başladık ya hayırlısı. :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:03 ----------

bencede dogru olanı yaptın :cat::cat:

teşekkürler:cat:
 
Katılım
28 Ağu 2008
Mesajlar
179
kaselettirmek icin mecbur servise gideceksin. Ben kendi yagimi kendim götürmeyi düsünüyorum. Ama bizim ilcedeki Mondial servisinin sahibi bu cevrede iyi bir tamirci oldugu söyleniyor. Yani bulunanin en iyisi yine.

Abi birseyi aklinda olsun kendinle beraber yag götururken, denisimi senin yaninda yapsinlar, bazi ''ustalar'' senin göturdugun yagi kaldirip rafa koyar, kötu yagi doldurup sonra senin getirdigin yagi koyduk diye postalar:bounce:
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Abi birseyi aklinda olsun kendinle beraber yag götururken, denisimi senin yaninda yapsinlar, bazi ''ustalar'' senin göturdugun yagi kaldirip rafa koyar, kötu yagi doldurup sonra senin getirdigin yagi koyduk diye postalar:bounce:

Bulundugum ilcedeki servis bu konuda iyi yani tamirin yapildigi bölüme girebiliyorsun. Islemler göz önünde yapiliyor.
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
Bulundugum ilcedeki servis bu konuda iyi yani tamirin yapildigi bölüme girebiliyorsun. Islemler göz önünde yapiliyor.

usta varya hergün servisin içinde olmasam dediklerinizden adamlar manyak bir yer yapmış misafirhane bile var derdim benim serviste motorun zaten başındasın adamında umrunda bile degil yagın iyisi kötüsü müşteri ne isterse onu koyuyor haaaa tutupta 20-50 magnatekle gelen var :queen::queen: onu koymuyor kendiside motul castrol yada repsol kullanıyor :cat:
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
usta varya hergün servisin içinde olmasam dediklerinizden adamlar manyak bir yer yapmış misafirhane bile var derdim benim serviste motorun zaten başındasın adamında umrunda bile degil yagın iyisi kötüsü müşteri ne isterse onu koyuyor haaaa tutupta 20-50 magnatekle gelen var :queen::queen: onu koymuyor kendiside motul castrol yada repsol kullanıyor :cat:

Hocam neden benim yazimdan alinti yaptin anlamadim.:silent: Ben adamlar manyak yer yapmis bal dök yala mi dedim? Tamirin yapildigi yere girilebiliyor dedim. Bak sende girebiliyormussun. Bende girebiliyorum ne olmus yani?
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
150 MC'nin turuncudan başka renginin çıkmasını isteyen varmı aranızda?

Bence siyah ve beyaz renkle güzel giderdi bu kasaya.
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
Hocam neden benim yazimdan alinti yaptin anlamadim.:silent: Ben adamlar manyak yer yapmis bal dök yala mi dedim? Tamirin yapildigi yere girilebiliyor dedim. Bak sende girebiliyormussun. Bende girebiliyorum ne olmus yani?

iyi anlatmışsın işte adamlar iyi yer yapmış bizim burada bi tane var adam damda motorcu ama gel görki butun servislikleri almış motorlar tarlada arsada duruyor
 
Katılım
28 Ağu 2008
Mesajlar
179

Ben bir ara denedim'de pek yanasmadi Mondial. Böyle böyle olay oldu dedim, 2-3 gun sonra geri aradilar. Olaylardan uzgun olduklarini ama anlasmayi fes edemeyeceklerinide belirttiler. Tek nedenleri ise Cihanbeylide tek anlasmali motorcu onlarmis ve melo'nun dedigi gibi butun markalari baglamis kendine. Anlasmayi fes etse Mondial'in hic yetkili servisi kalmiyor Cihanbeyli - Konya arasi.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Turuncu küçüklüğümden beri sevmediğim renklerin arasında. Yine de az daha MC alıyordum turuncu muruncu... :mrgreen:
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
aynen adamın umrunda sanki bi sürü para vermiş zamanında adam servisligi almış kolaymı bayiligi almak elektrikçi bile servis olmuş asya motora burda
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst