Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 29 Ağu 2005
- Mesajlar
- 595
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Vallahi arkadaşlar 1 haftayı devirdim bugün motorumla...
Yeni alacaklar için objektif izlenimlerimi yazmak istiyorum.
Motorun çalışması, gidişi, performası, kararlılığı ve gücü muhteşem. Bu klasmanda ve bu cc'de bir motosiklet için istediğim güç ve yakıt performansı tam aradığım gibi.
Hep söylüyorum ve söylemeye devam edeceğim, arka lastik bana güven vermiyor, biraz ince kalmış. Şu ana kadar hiçbir olumsuzluk yaşamamama rağmen yine de güvenemiyorum. Virajlarda yatırırken tedirgin oluyorum ama şu ana kadar en ufak bir kaydırma yapmadı. Frenleme de şaşırtıcı derecede iyi. Bilemiyorum belki psikolojiktir.
Motosikleti alalı 13 gün oldu ve bunun 5 gününu yağmur altında hiç çalışmadan geçirdi. Diğer günlerde hep üstündeydim ve bütün gün kullanıldı. Buna rağmen göstergeler içine su aldı, gidon bağlantı aparatlarında paslanma belirtileri gözlemledim. Ayrıca motosikletin durduğu beyaz mermerin üzerinde pas lekesi mevcuttu.
Arka taşıyıcıya en fazla 35 litre çanta bağlanabilir, daha büyük çanta için çok zayıf. Çanta taşıma aparatı da henüz mondial servislerinde mevcut değil.
Yine de performansından inanılmaz memnunum. Yarın bir servis yolu gözüktü bana, birkaç ufak tefek işlemi yaptırıp yukarıda belirttiğim şikayetlerin çözülmesini talep edeceğim.
Gelişmeleri buradan bildiririm....
S.S.
Yeni alacaklar için objektif izlenimlerimi yazmak istiyorum.
Motorun çalışması, gidişi, performası, kararlılığı ve gücü muhteşem. Bu klasmanda ve bu cc'de bir motosiklet için istediğim güç ve yakıt performansı tam aradığım gibi.
Hep söylüyorum ve söylemeye devam edeceğim, arka lastik bana güven vermiyor, biraz ince kalmış. Şu ana kadar hiçbir olumsuzluk yaşamamama rağmen yine de güvenemiyorum. Virajlarda yatırırken tedirgin oluyorum ama şu ana kadar en ufak bir kaydırma yapmadı. Frenleme de şaşırtıcı derecede iyi. Bilemiyorum belki psikolojiktir.
Motosikleti alalı 13 gün oldu ve bunun 5 gününu yağmur altında hiç çalışmadan geçirdi. Diğer günlerde hep üstündeydim ve bütün gün kullanıldı. Buna rağmen göstergeler içine su aldı, gidon bağlantı aparatlarında paslanma belirtileri gözlemledim. Ayrıca motosikletin durduğu beyaz mermerin üzerinde pas lekesi mevcuttu.
Arka taşıyıcıya en fazla 35 litre çanta bağlanabilir, daha büyük çanta için çok zayıf. Çanta taşıma aparatı da henüz mondial servislerinde mevcut değil.
Yine de performansından inanılmaz memnunum. Yarın bir servis yolu gözüktü bana, birkaç ufak tefek işlemi yaptırıp yukarıda belirttiğim şikayetlerin çözülmesini talep edeceğim.
Gelişmeleri buradan bildiririm....
S.S.