- Katılım
- 9 Şub 2010
- Mesajlar
- 939
herkese selam siteye yeni üye oldum öncelikle saygılarımı sunarım. Ben 21.12.2010 saat 5 itibariyle150 mc me kavştum.
Hayirli olsun kardesim, MC yi Aydemir'den mi aldin? Ben Akcay'da yasiyorum ama MC yi Ayvaliktaki Aydemirden aldim. Benim aldigim dönem Körzefde bir tek Aydemirde vardi. Hayirli olsun güle güle kullan.