Mondial Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Ağu 2010
Mesajlar
18
2975 tl olarak belirlenen fiyatlara da + sigorta + plaka masrafı ekleniyor
ama peşin olarak bu motoru 2800 alan siverson arkadaşımız var. Ondan daha iyi bilgi alabilirsin
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Ben de 2800'e aldım MR'ı. Sigorta+plaka+ruhsat ve ıvır zıvırlar dahil. Yani motor için aşaı yukarı 2.600 vermiş oldum. Demek istediğim 2.600 sadece motor için belirtilen fiyat ve normal. Tedirgin olmana gerek yok yani. :) Nakit paran varsa buralardan da alabilirsin.
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Elcik üstü isitma... Ne dersiniz?

böyle bisey gördüm. nasil olur sizce?

http://urun.gittigidiyor.com/ELCIK-USTU-ISITMA_W0QQidZZ30168270

ELCIK-USTU-ISITMA__30168270_0.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:49 ----------

bu daha da güzelmis..

http://urun.gittigidiyor.com/ELCIK-ISITMA-SUPER-FIYAT_W0QQidZZ31403052

ELCIK-ISITMA-SUPER-FIYAT__31403052_0.jpg
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Abi böyle bir aparat daha mantıklı, hem yağmur hem de soğuklar için: http://www.feyizoglu.com/alisveris/product.php?pID=44128

estetik degil ama.. parmaklarim donsun daha iyi :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:02 ----------

p155001131210.th.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

Bugün Mont pantalon vs. bakmaya gittigimde gözüme ilistiler ve uygun fiyat oldugunu düsündügüm icin aldim. Cok begendim. Cok rahat ve sicak tutuyorlar. Nakit 120TL 3 taksit kartten 130TLye aldim. Marka Venom.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Bot güzelmiş güle güle kullan.


Abi olsun, arada estetikten ödün vermek gerek. :)
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
hesaplı görünüyor ama su geçirmezlik önemli!!!
Su geçirmez astar diyor ama ne kadar geçirmez.:silent:
Gerçek Waterprof özelliği olsa bunu ilk özellik olarak yazarlardı.
hafif yağmurda kısa seyahatlerde su geçirmeyebilir,ancak sert yağmurda ve uzun süreli yolculuklarda kesinlikle su geçirir.:bounce:

Sana katiliyorum abi. Su gecirecek ilk yerleri dikisleri bence. Yanliz bisey demek istiyorum: Bi tanidimin (yurtdisinda) 2500Eu degerinde kiyafeti var. Kiyafetin özellikleri su gecirmezlik var fakat söyle biseyde yaziyor 120km/h ile 200km yani ne kadar kalite kiyafette olsa biyerden sonra su aliyor. O yüzden bence bu botlar fiyati uygun oldugu icin alinabilir cinsten. Benim düsüncem zaten yagmurlu havada seyahat etmemek. Botlar sicak tutsun yeter :)
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Sana katiliyorum abi. Su gecirecek ilk yerleri dikisleri bence. Yanliz bisey demek istiyorum: Bi tanidimin (yurtdisinda) 2500Eu degerinde kiyafeti var. Kiyafetin özellikleri su gecirmezlik var fakat söyle biseyde yaziyor 120km/h ile 200km yani ne kadar kalite kiyafette olsa biyerden sonra su aliyor. O yüzden bence bu botlar fiyati uygun oldugu icin alinabilir cinsten. Benim düsüncem zaten yagmurlu havada seyahat etmemek. Botlar sicak tutsun yeter :)

Zaten onun içn kıyafetlerimizin üstüne yağmurluk giyiyoruz ya Atilla cığım.:)
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Zaten onun içn kıyafetlerimizin üstüne yağmurluk giyiyoruz ya Atilla cığım.:)

Aynen abi. Suan tek eksigim yagmurluk.

Size sicagi sicagina resim koyayim. Kargom bugün geldi.


Venom 4 mevsim Mont: cikarilabilir korumaliklar (dirsek,bel,sirt) cikarilabilir kislik iclik, Havalandirma cepleri. Sabit membran. Artci icin harita cebi..vs.
Armode 4 mevsim pantalon: cikarilabilir diz ve yan korumalar,cikarilabilir kislik ic astar ve cikarilabilir yagmur membrani, havalandirma cepleri.

Fotolari valide cekti, idare edin artik :)

p211401151210.th.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

p2114151210.th.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

p2106151210.th.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Aynen abi. Suan tek eksigim yagmurluk.

Size sicagi sicagina resim koyayim. Kargom bugün geldi.


Venom 4 mevsim Mont: cikarilabilir korumaliklar (dirsek,bel,sirt) cikarilabilir kislik iclik, Havalandirma cepleri. Sabit membran. Artci icin harita cebi..vs.
Armode 4 mevsim pantalon: cikarilabilir diz ve yan korumalar,cikarilabilir kislik ic astar ve cikarilabilir yagmur membrani, havalandirma cepleri.

Fotolari valide cekti, idare edin artik :)

p211401151210.th.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

p2114151210.th.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

p2106151210.th.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

Güle güle kullan kardeşim.
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
abi botların hayırlı olsun ama motosiklet botu bile olsa su geçirmemesine fazla güvenemiyosun,geçen gün bizim burda büyük bi spor mağzasında kar botu gördüm su soğuk kar suyu vs vs testlerinden geçmiş bi bot fiyatıda uygun bence motosiklet için kullanışlı olur,istanbulda kuryeler için birebir diye düşünüyorum.istanbulda oturanlar için forum istanbul'un yanında decathlon mağzasında fiyatı gayet uygun bence...





 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Fiyati uygun olabilir su da gecirmeyebilir. Ama motorcu botlarinin bazi bölgelerinde korumalari var. Mesela benim aldigim Venom botlarin kaval kemigi korumasi var. Ayak disinda korumasi var ve bilekte korumasi var. Bunlarda su kadar önemli bence. Neticede botlari icin satilan yagmurluklar da var olmadi onlardan aliriz ama sunun altini cizmek isterim zorda kalmadikca ben yagmurda yola cikmayi istemiyorum, sevmiyorum.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Güzelmiş abi hayırlı olsun. Bu kıyafetlere siyah bir motor iyi giderdi, misal 150 MR. :)

Bu arada botla vites geçişleri rahat mı? Ben şu an normal Cat bot kullanıyorum, gerçi alıştım sayılır ama vites değiştirmesi bir hayli zahmetli.
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Güzelmiş abi hayırlı olsun. Bu kıyafetlere siyah bir motor iyi giderdi, misal 150 MR. :)

Bu arada botla vites geçişleri rahat mı? Ben şu an normal Cat bot kullanıyorum, gerçi alıştım sayılır ama vites değiştirmesi bir hayli zahmetli.

Ben bu zamana kadar spor ayakkabi tercih ediyordum. Ilk gün botlarla biraz zorlandim. Sanirim zaman icinde alisirim. Botun burnu biraz kalin geldi bana.
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
botla kullanım daha rahat bende bu botun bir degişigini aldım 120 tl ye motomaxtan gerçekten başarılı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst