Mondial MONDIAL 150 HS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
2,329
yav bu baslık nıye ayrı acıldıkı keske bızım baslıkla bırlestırseydık:) asagı yukarı aynı zaten motorlar:bounce:
 
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
arkadaslar alarm taktirsammi die dusunuyorum ama servisle gorustum alarm garantiden cikarmazmi ama devreleri yakarsa garantiden cikarmis dedi.151rs formunda alarmdan basi yanan bi arkadas vardi.
 
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
buda benim motor

my.php
]
my.php

my.php
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
okan4037' Alıntı:
yav bu baslık nıye ayrı acıldıkı keske bızım baslıkla bırlestırseydık:) asagı yukarı aynı zaten motorlar:bounce:

Neden birleştirelim forumları , Sizin forum 135 sayfa olmuş nerdeyse !
Bu forumu benimde kendim açtığım bir forumum olsun diye açtım ...
İlk sayfadaki ilk mesajda Mondial 150 HS yi gayet güzel anlatıyor zaten !
Bu forumu Mayıs ayı başında açmıştım ...
İnşallah bizim forumda 100 sayfayı aşar , pek sanmıyorum ama !

murattt' Alıntı:
arkadaslar 150 hs mi yarin aliyorum plaka 3-4 gunde cikiomus yarin olmazsa en gec presembe gunu kirmizi hs me binicem

Plaka , 3-4 günde değil 3-4 saate çıkıyor kendin alırsan !
Sabah 8.30 da emniyete gidiyorsun
öğlen 12de Plaka ve Ruhsatına kavuşuyorsun !

E_M_R_E_sen' Alıntı:
he hee he mengu kardes 150hs ile ben 120 yapıyorum sen yazmıssın 87 nasıl oluyor...

Ben bu motorla düz yolda 100'ü geçemedim ,
Motora binerken kask takıyorum(NolanN61 aldım 200YTLye)
Ama Kıyafet Uzun kollu gömlek altına kot !
120 yapamamanın sebebi gömleğin yarattığı extra hava sürtünmesi
olmasa gerek !
Ben bu motorun ibresini 140 a vurduracaktım ama !
Motor 7500 deviri geçince titreşim olağanüstü artıyor !
En az iki kat ! Motor patlayacak gibi oluşor
Ankara Çevreyolunun Elmadağ-Gölbaşı arası olan kısmında
son hız denemesi yapmak için inanılmaz güzel bir yol var !
Yolda tek bir kasis yok yol dümdüz , yokuş aşağı iniş bittikten sonra
yeniden yokuş başlıyor güvenli bir şekilde yavaşlayabilirsiniz
Motor çeyrek gazla 100 yapıyor ! tam gaz rahat 140 yapar
Ama devir 8000 i aşar , Motor o hızda patlasa ve kilitlense ,
Arka teker en azından 5-6 saniye belkide 10 saniye kilitlenir !
Motor patlatmanın Sonucu ölüm olur o hızda %99 ihtimalle !
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
153
merhaba arkadaşlar.yazın tadını çıkartıyordur umarım herkes motorlarıyla.motorumun ilk bakımı geldide geçiyor hala gidemedim.bu konuda önerileriniz olursa sevinirim.birde çok fazla yakıor benzin, bi depoyla 130km gidio anca.sizce sorun ne olabilir?şimdiden saolun.herkese keyifli sürüşler..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
88
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selam arkadaşlar
benim motoru kuzene satmak üzereyim ama egzostu istemedi bende orginal egzostu geri taktırdım bir kaç sayfa önce resmi var hatta talip olanlara satabilirim 1 haftalık kendisi fiyat 125 ytl yapacağınız tek şey 4 tane civata sökmek her şeyiyle hazır ilgilenenler bana msnden ulaşabilir [email protected]
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
518
s.a. arkadaslar
yenı motor alan herkeze hayırlı olsun ınsallah kazasız polissiz zevk yasarlar... ark bende ehlıyet olmadıgı ıcın polısten devamlı kacıyorum o yuzden ankara MT katılamıyorum (ınsallah ehlıyet alıyım katılacam) ankaradan 150 hs cı ark varsa burda cevre yolunda göl başında felan gezelim... bu pazar bana uyar....

ark bu arada motorunuzun cok yaktıgını dusunuyorsanız test olarak sunu yapın kontagı acın calıstırıın 2 dk bekleyın bıraz motor ısınsın sonrada egzostun hava cıktıgı yere 10 cm ara ıle avcunuzu tutun 10 sn yada daha kısa bıir sure eger elınızde ıslanma yada nemlenme oluyorsa bu demektırkı motor benzını yakmadan yollluyyor bunuda ılk bakımda yada dıger bakımlarda soyleyın
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Benim motor düzyolda 100ü geçmiyo ama !
100kmde 2,2 lt yakıyo !
Rodajı kötü yapmış olsam böyle az yakmazdı heralde !
Kötü rodaj Yakıtı artırır , Performansı azaltır !

Bu motorun Lastiklerinden memnun olan varmı ?
Motoru yıkadım , Lastikleride suyla yıkadım !
Lastik yüzeyini kontrol etmek için (kesik,aşınma vb..)
Ondan sonra bir süre lastikler kuru asfaltta bile kaymaya başladı !
99YTL ye aldığım bisikletin lastikleri bile bundan 10kat kaliteli !
Kışın kar-buz üstünde 150-200km bisiklete bindim ,
Bi kere kaymadı lastikler , ancak arka freni çok sıkarsam kayıyor !
 
Katılım
4 Tem 2006
Mesajlar
2
okan 4037, burda scooter fiyatlari 1500 euro ile 2500 euro arasinda degisiyor. genellikle italyan tercih ediliyor, italyan olmayan tercih ise peugeot speedfight yamaha aerox. ve hepsi malesef max. 50 cc
 
Katılım
6 Tem 2006
Mesajlar
42
olcan138' Alıntı:
Arasında fren farkı da var! 151RS'te arka fren de diskken 150HS'de arka fren kampana.

olcan 138 abi sana bişey sorcam disk fren mi daha iyi yoksa kampana mı bi anlayamadım yardımcı olur musun herkese sesleniyorum lütfen cevap yazın:silent:

yani arkadaşlar anlamadım hs mi daha iyi rs mi:)
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
518
150 hs ci arkadaslar lütfen motorunuzla...
enson hızda............
devir...... kacta idi?
ve hızınız kac kmhz idi?
bu sorularıma cevap verirmisiniz
 
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
mondial 151 rs ci rs de on arka disk fren disk fren herzaman daha iyidir.AMA rs lerde arka diskler sorun cikarttigi icin uretimi durdurulup yerine hs leri gonderdiler kampana frenlerde fena degil
 
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
arkdaslar ben motorumun park işiklarini kirmizi yapmak istiyorum ama nasi yapabilirim nerden acip parklari degistirebilirim.
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
2,329
on govdegı cıkartacaksın ondan sonra farların vıdasını cıkartacaksın eskısını sokup yenısını takacaksın ben bakıma goturdugumdse taktırmıstım
 
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
bide benim motor cok yakiyo gibime geldi 115 km de 5,5 lt yakti.neden olabilir
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
2,329
ohaaaaa cok yakmıs nedenı
1- rodajda ıse fazla yakar
2-hızlı gıdıyosundur
3-hızlı kalkıyosundur
4-2 kısı bınıyosundur
5-devırın yuksektır
bunların hepsı bır araya gelınce halıyle cok yakar
 
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
okan4037' Alıntı:
ohaaaaa cok yakmıs nedenı
1- rodajda ıse fazla yakar
2-hızlı gıdıyosundur
3-hızlı kalkıyosundur
4-2 kısı bınıyosundur
5-devırın yuksektır
bunların hepsı bır araya gelınce halıyle cok yakar
1-ewet motor daha 1 haftalik degil
2-su ana kadar en fazla 55 yaptim
3-genelde normal kalkiom ama bazen hizli olabilio tabi
4-2 kere 2 kisi bindim ondada fazla surmedim zaten
5-ewet rolanti 3000 deydide bugun serviste dusutturdum ama aradabi gene yukselio nedenini anlamadim sizdede oluyomu ilk calistirdiginizda falan devir yuksemi oluyo
bide sehir icinde kullaniyorum dahada yeniyim dur kalk stop edip calistiriyorum ondandir diorum ama bugun doldurdum depoyu.5,66 lt aldim
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
2,329
3000 devırde ıse oyle yakması normal benım motorum(151rs) ılk claıstıgında 1.400-1.500 devırde 10 sanıye sonra 1.000 devırde kalıyo bıdaha hıc cıkmıyor benım yakıt tutketımım ıse 100 km/3 lıtre yanı 33 litrede 1 litre benzın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst