okan4037' Alıntı:
yav bu baslık nıye ayrı acıldıkı keske bızım baslıkla bırlestırseydık

asagı yukarı aynı zaten motorlar:bounce:
Neden birleştirelim forumları , Sizin forum 135 sayfa olmuş nerdeyse !
Bu forumu benimde kendim açtığım bir forumum olsun diye açtım ...
İlk sayfadaki ilk mesajda Mondial 150 HS yi gayet güzel anlatıyor zaten !
Bu forumu Mayıs ayı başında açmıştım ...
İnşallah bizim forumda 100 sayfayı aşar , pek sanmıyorum ama !
murattt' Alıntı:
arkadaslar 150 hs mi yarin aliyorum plaka 3-4 gunde cikiomus yarin olmazsa en gec presembe gunu kirmizi hs me binicem
Plaka , 3-4 günde değil 3-4 saate çıkıyor kendin alırsan !
Sabah 8.30 da emniyete gidiyorsun
öğlen 12de Plaka ve Ruhsatına kavuşuyorsun !
E_M_R_E_sen' Alıntı:
he hee he mengu kardes 150hs ile ben 120 yapıyorum sen yazmıssın 87 nasıl oluyor...
Ben bu motorla düz yolda 100'ü geçemedim ,
Motora binerken kask takıyorum(NolanN61 aldım 200YTLye)
Ama Kıyafet Uzun kollu gömlek altına kot !
120 yapamamanın sebebi gömleğin yarattığı extra hava sürtünmesi
olmasa gerek !
Ben bu motorun ibresini 140 a vurduracaktım ama !
Motor 7500 deviri geçince titreşim olağanüstü artıyor !
En az iki kat ! Motor patlayacak gibi oluşor
Ankara Çevreyolunun Elmadağ-Gölbaşı arası olan kısmında
son hız denemesi yapmak için inanılmaz güzel bir yol var !
Yolda tek bir kasis yok yol dümdüz , yokuş aşağı iniş bittikten sonra
yeniden yokuş başlıyor güvenli bir şekilde yavaşlayabilirsiniz
Motor çeyrek gazla 100 yapıyor ! tam gaz rahat 140 yapar
Ama devir 8000 i aşar , Motor o hızda patlasa ve kilitlense ,
Arka teker en azından 5-6 saniye belkide 10 saniye kilitlenir !
Motor patlatmanın Sonucu ölüm olur o hızda %99 ihtimalle !