Mengu16' Alıntı:Benim motorum 700 KMde bügün bakıma verdim ,
Egzoz manifold çıktı 10 YTLye mal oldu !
Aynalar ilkgünden kaynak koparttı , Bisiklet aynası taktım !
Düz yolda 100 , Yokuş aşağı otoyolda 115 , Rampada 95 km hız yaptım !
1000 km dolmasını beklemeyin ilk 100 km 40 ı geçmeyin , 100-300 arası
60 ı geçmeyin , 300 dolunca yokuş aşağı basın gazı bırakın motor kendi kendine 40km hıza düşünceye kadar gaz vermeyin her 50kmde bir bunu
tekrarlayın ! Yağ değişiminden sonra keyfinize bakın rodaj bitmiştir !




arkadasim 151rs nin de bi topici var nie oraya yazmiyosun.hem bazi arkadaslarin imkani olsa honda yamaha alirlar.bence 151rs de 150 hs de gusel motorlar arada sira sorunlari oluyo olucak o kadar bu parayabilaldallı' Alıntı:mondial rs 151 kullanıcısıyım alacak olanlara tavsiye etmiyorum dökülüyor hondadan şaşmayın
kimi' Alıntı:
