Mondial MONDIAL 150 HS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Haz 2010
Mesajlar
16
daha belli değil az kaldı yazarım bu aralar..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:36 ----------

arkadaşlar dediğim gibi günde 40 km yol gitcem 150 hs için 100 km de 4 litre yakıyo diyolar doğruysa çok yakıyo bizim araba 5,6 litre yakıyo nerdeyse motorla aynı doğrumu acaba ???
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
arkadaşlar dediğim gibi günde 40 km yol gitcem 150 hs için 100 km de 4 litre yakıyo diyolar doğruysa çok yakıyo bizim araba 5,6 litre yakıyo nerdeyse motorla aynı doğrumu acaba ???

4 litre falan yok öyle bişey, 100km'de şehiriçi 3lt, çevreyolunda 70km sabit hızla 2.3-2.5lt yakar. bakımlı yada yeni ise.
 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
68
Beyler hayırlı sabahlar
İlk kayış değişimini kaç km.de yaptınız ?
Koparana kadar bindiniz mi yoksa yıprandığını görüp değiştirdiniz mi ?



***Pazar günü 200km kadar yol yapıcam da.Motorum 7binde ve orjinal kayış var üstünde halen..***
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
30000 km de değiştirdim geçenlerde kayışta çatlamalar olmus daha gidermiydi diyecek olursanız evet baya giderdi ama düzgün kullanırsan ben dedim koparsa falan diye dedim değiştireyim olup olmadık yerde bırakmasın diye
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
30000 km de değiştirdim geçenlerde kayışta çatlamalar olmus daha gidermiydi diyecek olursanız evet baya giderdi ama düzgün kullanırsan ben dedim koparsa falan diye dedim değiştireyim olup olmadık yerde bırakmasın diye

30000km'lik kayışın nasıl bir performansı vardı, kalkışlarda ötüyormuydu ciyak ciyak?
yada hafifce kaçırma sesleri varmıydı? hiç ötmüyorsa mükemmel bir sağlamlık.
 
Katılım
25 Eyl 2008
Mesajlar
781
Bu motorun kayış ve arka fren balatası ölçüleri ne?
Sanırım kayış 835-20-30 değil mi?
Fren balatası hakkında hiçbir fikrim yok, internetten sipariş vericem de o yüzden ölçüleri öğrenmem gerekiyor.
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
30000km'lik kayışın nasıl bir performansı vardı, kalkışlarda ötüyormuydu ciyak ciyak?
Yada hafifce kaçırma sesleri varmıydı? Hiç ötmüyorsa mükemmel bir sağlamlık.

allah yukarda ne cıyak cıyak ses çıkardı nede öttü sadece son zamanda arka varyatörden şaldırtı ve taktuk ses geliyordu
 
Katılım
30 May 2010
Mesajlar
43
arkadaşlar hızlanırken sol taraftan o kapalı kutunun içinden:) titreme sesi geliyor bariz bir şekilde duyuyorum. 40'ın üzerine çıkınca kesiliyor ya da ben motorun sesinden duyamıyorum. bu neden olabilir? tecrübelerinizden paylaşır mısınız. servise gitmeme gerek var mı:silent:
 
Katılım
31 Ağu 2005
Mesajlar
26
Bir arkadaşımda 150 hs var arka topcase yani çanta bağlantı aparatı şaseye bağlanan yerlerden koptu kaynakla tutturduk ama olmadı.Yolda giderken çanta takır tukur sallanıyor.Bu konuyla ilgili problem yaşayan oldu mu çözümü nedir?
 
Katılım
25 Eyl 2008
Mesajlar
781
arkadaşlar hızlanırken sol taraftan o kapalı kutunun içinden:) titreme sesi geliyor bariz bir şekilde duyuyorum. 40'ın üzerine çıkınca kesiliyor ya da ben motorun sesinden duyamıyorum. bu neden olabilir? tecrübelerinizden paylaşır mısınız. servise gitmeme gerek var mı:silent:

Ön varyatörün burçlarını kontrol ettir. :cat:
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
ayak marsı salladığı için ses gelir bu ses artık çoğu scooter da geleneksel bir hal aldı önemli değil yani ama yinede tam olrak ne olduğunu görmedim ve duymadım belki başka bişi de olabilir içerdende gelebilir ses
 
Katılım
30 May 2010
Mesajlar
43
ayak marsı salladığı için ses gelir bu ses artık çoğu scooter da geleneksel bir hal aldı önemli değil yani ama yinede tam olrak ne olduğunu görmedim ve duymadım belki başka bişi de olabilir içerdende gelebilir ses

burçlardan olabilir ama ayak marşından geliyor gibi dikkatli dinleyince teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için arkadaşlar
 
Katılım
24 Nis 2008
Mesajlar
158
inşallah ayın 1 inde hs me kavuşuyorum artık hep benimle olacak kendisi yazlıktan alıp evime getireceğim eylül gibi de ehliyet macerasını başlatıyorum.
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
989
gerçekten öldü. her gün girip bakıyorum hiç bir şey yok banarlı senden muhabbet bekliyordum sende isyanla başladın :)

sen hergün girip bakıyorsun başkalarıda her gün girip bakıyordur bakmakla olmuyor yane her bakan kimse bişey yazmamış diye bakmakla kalıyor 151 rs ve 150 hs sayfasında en çok yazan banarlı kardeşimizdir bakmakla kalmıyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst