- Katılım
- 12 Eyl 2009
- Mesajlar
- 129
Rodaj döneminde , Motor yağını ben ilk 2000 de 3 kere değiştirdim. Neden ? Rodajda Motorsiklet blok ve parçalarında sürtünmeden oluşacak artıklar ileride problem oluşturacak çizikler oluşturabilir. Daha uzun motor ömrü için gerek şart nedenimdir. Bakımlar 2000 km de bir olur . Ben yağını her 1000 km de değiştiririm. Motor yağlama ve soğutmada yağı kullanıyor. Yağ özelliği kullanıma bağlı olarak çabuk bozulabilir. Kullanım kılavuzuda aslen 1000 Km de bir değiştirilmesini tavsiye eder.