- Katılım
- 7 Haz 2010
- Mesajlar
- 16
daha belli değil az kaldı yazarım bu aralar..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:36 ----------
arkadaşlar dediğim gibi günde 40 km yol gitcem 150 hs için 100 km de 4 litre yakıyo diyolar doğruysa çok yakıyo bizim araba 5,6 litre yakıyo nerdeyse motorla aynı doğrumu acaba ???
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:36 ----------
arkadaşlar dediğim gibi günde 40 km yol gitcem 150 hs için 100 km de 4 litre yakıyo diyolar doğruysa çok yakıyo bizim araba 5,6 litre yakıyo nerdeyse motorla aynı doğrumu acaba ???