Mondial MONDIAL 150 HS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
taksit kredi kartına yapıyor lar veya tanıdığın varsa kredi kartına gerek birde peşinat verip gerisini normal elden taksitle verebilen yerler vardır araştırmak lazım 2. el iyi düşürmek lazım niyetin varsa satayım benim motoru sana
 
Katılım
26 Şub 2010
Mesajlar
157
resim nası ekleniyorbende sizlerle resim paylaşmak isitiyorum forudaki o linkler çalışmıyor yadım
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
çok abartılı olmus ama güzel yinede egsoz şahane ses te güzel çıkar bundan sanırsam
 
Katılım
26 Şub 2010
Mesajlar
157
bu bişey deil bak bekle budene me amaçlı yapmıştım yenisini atıyorum

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:07 ----------


nası

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:09 ----------


140 gidiyordu satım ama :)eksoz beygiri artırıyor zaten babam eksozcu piyasada ilk ben taktım diyim eksozu sonra çakmaları çıktı
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
anlatın bakalım arkadaşlar nasıl gidiyor motor hayatınız KİMSE BİŞEY YAZMYOR
 
Katılım
20 Nis 2009
Mesajlar
49
anlatın bakalım arkadaşlar nasıl gidiyor motor hayatınız KİMSE BİŞEY YAZMYOR

iki gündür binemiyorum benden kaynaklanan bir kaza sonucu(gene) ön tarafı dağıttım vidalar tutmayıncada koli bantı ile sardım önü ama daha sonra kablolar aşağı çöktü elektrik sistemi karıştı motor sadece ayak marşı ile çalışıyor parça sipariş ettim ön taraf komple değişecek kaça patlar bilmiyorum aynalarıda en sonunda siyah ayna ile değiştirdim iki kez kırılmıştı bunlar çok sağlam.yarın sabah servise götüreceğim inşallah.bendeki durumlar bunlar.
Ama birşey anladım öyle alışmışımki motora otobüs filan işkence biran önce tamir olsada gene binsem diyorum.
bu arada 9 uncu aydan beri kullandığım kırmızı hs 7000 km yi geçti bile motordan hiç bir sıkıntım yok olan arzalar ise hep benim kötü kullanımım ve yaptığım kazalardan kaynaklanıyor.yani çin malından çok memnunum diye bitireyim.
 
Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
1,025
Hayırlısıyla Para Kazanmaya Başladım 1-2 Ay Motoru Bende Alıcam Hangi Renk Alsam Karar Veremiyorum
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
parçalar pahalı yaa internet te verilen fiyat ile sanayide ve dükkanlardaki fiyatlar çok çok farklı ]
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
27
hangisi

parçalar pahalı yaa internet te verilen fiyat ile sanayide ve dükkanlardaki fiyatlar çok çok farklı ]


Hangisi daha uygun.Sanayideki fiatlarmı internetteki fiatlarmı
Bu arada aramıza yeni katılan arkadaşa da kazasız belasız ve arızasız bir motor keyfi diliyorum.Aramıza hoşgeldin.........

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:05 ----------

Bu arada niğdede havalar daha soğuk olduğu için motor henüz bodrumdan çıkmadı.Dinlenmede hayırlısı ile az kaldı inşallah bu yıl ağız tadı ile sürerim arızasız yani....
 
Katılım
13 Ağu 2009
Mesajlar
81
öncelikle selamen aleykum uzun zamandır denemek istediğim bir şeyi denedim ve 150 hs ile tahminen %17-18 lik eğimi olan maşukiyeden 15 km gidilen kartepe dağına iki kişi ile çıktım ortalama 50 km hızla 80 ben 75 arkamdaki toplam 155 kiloyla o kadar dik bir yolu motoru hiç kapatmadan çıktım ve bence bu mondialin bir başarısıdır daha önceden çıkmak isteyipte iki kişi çıkamayan scooterlar gördüm ilk aldığımda bu motordan memnun değildim ama şimdi iyiki almışım diyorum
 
Katılım
18 Nis 2010
Mesajlar
6
arkadaşlar ilk 500 bakımı yaptıracam.yağ ve hava filteresi dışında neler yapılması gerekiyo? castrol 15 40 yağ aldım.fikrinizi alabilirmiyim.
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
wallah kardesim yağını - hava filtresini değiştirdikten sonra başka bir iş yapmana gerek yok birde ateşlemende problem varsa buji değiştir arkana bakma başka yapacağın bişi yok
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst