- Katılım
- 9 Eki 2006
- Mesajlar
- 978
motorun içinde ayak marşına bağlı iki tane dişli var benim bu dişlilerin ikiside aşınmış ve ayak marşı boşta dönüyor mahalledeki motorcuya sordum 60 lira masrafı var dedi bana biraz çok gibi geldi bu parçaların fiyatı hakkında bilgisi olan varmı :silent:
lanet olsun ama yapacak bişi yokk USTALIK - USTALIK - USTALIK :bounce:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:54 ----------
selamün aleyküm arkadaşlar foruma yeni üye oldum hs kullanıcısıyım bi sorunum var bundan 2 ay önce motor normal yolda giderken birden stop ediyor dahadaçalışmıyodu ayak marşıyla çalıştırıyodum az gittimmi bi daha stop ediyodu ustama götürdüm anlayamadı ama karbrtrünü temizledi ,yeni buji taktı ,sübab ayarlarına baktı , bikaç ayar daha yaptı ama bunları motorun sorununu anlamadan yaptık,sonra motor bi 15 gün düzeldi tekrardan bozuldu daha da çalışmıyor ben de nasılsa kıştayız motorda lazım değil diye götürmedim bidaha. ama ustamdan eminim hakikatten işinin eri ve temiz bi insan aranızda böyle bi sorunla karşılaşan varmı.
wallah şimdi görmeden denemden de bişi kesin diyememki elektronik ateşlemeye benziyor ama belli de olmaaz :bounce: