- Katılım
- 23 Ara 2009
- Mesajlar
- 1,008
Kardeş Hor kullandın diyorsun.Soruyorum sana beni tanıyor musun? Motora nasıl baktığımı nasıl kullandığımı biLiyor musun ? O yüzden hor kullandın deme sakın bana !! Ben kullanırkende sölüordum dandik motor kardeşim sonuçta çinde üretiliyo..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:58 ----------
Motor kullanmayı bilmediğimi sölüorsun.senden daha iyi bildiğim kesindir. Xciting den vazgeçtm Honda Foresight aldım en azından Mondialden kaliteli kardeş....
tanımam gerekmıor istersen tanısırız?ben 4 seneden beri kullanıyorum 20000kmdeyim butun parcaları orjınal daha motoru 1gr yag eksıltmıorda senın motorun neden dagıldı önce bır dusun,bıde ustune kullandıgın motoru hemde hs topiğinde yadırgaman etik değil.gel sana motoru dagıtmadan nasıl kullanılır servıs belgelerıyle ispatlayayım.böyle yazmakla olmuor bu işler. motora bınmeyi banarlıdan iyi bılseydın topicde yazdıklarını aç bi oku bakalım hangınızın motor tecrubesı daha ust sevıyelerde:cat: