Mondial MONDIAL 150 HS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
slm arkadaşlar nasılsınız ben eski 150 hs'ci:queen: motorumu yazın sonunda sattım
araba aldım şimdi kısmet olusa tekrar motor alıcam ve gene mondial scooter alıcam ben mondiden çok memnun kalmıştım ya gene mondi alacam ama bu kez hs değil 150 Zc alıcam
ne dersiniz 150ZC de 150HS gibi sağlammış pek sorun çıkarmıyormuş


motora 1.5 sene bindim resimleri ekleyemedim motoru sattıktan sonra ekleyebildim ancak resimleri:queen:
bikaç değişiklik yapmıştım ön çamurluk sele amartisörleri daha yumaşaklarıyla değiştirdim parklara dörtlü led ama şunu söyleyeyim kırmızı HS ye kırmızı ön çamurluk çok yakışıyor
http://img13.imageshack.us/i/dsc01074kp.jpg/
http://img13.imageshack.us/i/dsc01077pn.jpg/
http://img13.imageshack.us/i/dsc01078dp.jpg/
http://img695.imageshack.us/i/dsc01079ue.jpg/
http://img189.imageshack.us/i/dsc01080f.jpg/
http://img96.imageshack.us/i/80203978.jpg/
http://img260.imageshack.us/i/66461738.jpg/
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ağu 2009
Mesajlar
37
akü hakkında..

Selam Arkadaşlar..Motorum 1800 km ye geldi.Akü sorunu hariç bir problem ile karşılaşmadım.
Akü konusunda sizlere bir sorum olacak
yaklaşık son bir aydır otomatik marştan motorumu çalıştıramıyorum.Dikkatimi çeken bir durum var o da kısa farları açınca motorun devri 200-400 dv kadar düşüyor.
serviste akü ölçümünü yaptırdım.Akünün değerlerinde bir sıkıntı yok.Usta biraz farlar kapalı gez düzelir dedi ama bir kaç gün farlarımı yakmadan gezdim ama değişen bir şey olmadı.
sizce sorun nedir ne yapmam gerekiyor?
bir akü sarj cihazı alıp akümü kendim sarj etmek istiyorum. nelere dikkat etmem gerekiyor.Bizim motorların akü değerleri nedir?
hepinize saygılarımı sunarım..
 
Katılım
3 May 2009
Mesajlar
367
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Karayılan;resimleri inceledim çok süper yapmışsın motorunu.Ama bu kadar emekten ve uğraştan sonra niye sattınki? Ben satmaya kıyamazdım vallahi o güzel motoru.Soruna gelince bende 150 zc almayı düşünüyorum ve zc topiğinide az çok takip ediyorum.Bizim hs ler gibi sorunsuz motorlar ve kullananların hepside son derece memnunlar motorlarından.Fiyatıda gayet uygun,frenler ön-arka disk daha ne olsun.Ama benim baktığım bayidekilerin hepsi 2007 modeldi daha üstü varmı bilmiyorum.
 
Katılım
13 Ağu 2009
Mesajlar
81
s.a arkadaslar sonunda muradıma erdim:mrgreen: bana uzun zamandır kafa tutan 151 rs sahibi bir arkadasım vardı ve uzun zamandır bana yarıs teklif ediyordu ben pek yanaşmıyodum yenilecem düşüncesiyle ama benimde kafam attı ve kabul ettim bugun saat 8 de kapıştık tahmini 5 dakika süren yarışı hsmle kazandım ve arkadasımda motor konusunda benden dahada iyi olmasına rağmen o da şaşırdı ve ben 115 ten fazla yapamazken arkadas ben 130 la geldim dedi ben akıl erdiremedim :silent:
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
989
s.a arkadaslar sonunda muradıma erdim:mrgreen: bana uzun zamandır kafa tutan 151 rs sahibi bir arkadasım vardı ve uzun zamandır bana yarıs teklif ediyordu ben pek yanaşmıyodum yenilecem düşüncesiyle ama benimde kafam attı ve kabul ettim bugun saat 8 de kapıştık tahmini 5 dakika süren yarışı hsmle kazandım ve arkadasımda motor konusunda benden dahada iyi olmasına rağmen o da şaşırdı ve ben 115 ten fazla yapamazken arkadas ben 130 la geldim dedi ben akıl erdiremedim :silent:

:rendeer: tebrikler :rendeer: arkadaşının katranı fazla gösteriyodur çin motorlarının çoğunun katranı normalden + 20 daha fazla gösteriyo
 
Katılım
24 Nis 2008
Mesajlar
158
s.a arkadaslar sonunda muradıma erdim:mrgreen: bana uzun zamandır kafa tutan 151 rs sahibi bir arkadasım vardı ve uzun zamandır bana yarıs teklif ediyordu ben pek yanaşmıyodum yenilecem düşüncesiyle ama benimde kafam attı ve kabul ettim bugun saat 8 de kapıştık tahmini 5 dakika süren yarışı hsmle kazandım ve arkadasımda motor konusunda benden dahada iyi olmasına rağmen o da şaşırdı ve ben 115 ten fazla yapamazken arkadas ben 130 la geldim dedi ben akıl erdiremedim :silent:

tebrikler madalya takarız sana artık .
Yapmayın arkadaşlar böyle şeyler bu motorlar hıza gelmez.
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
Karayılan;resimleri inceledim çok süper yapmışsın motorunu.Ama bu kadar emekten ve uğraştan sonra niye sattınki? Ben satmaya kıyamazdım vallahi o güzel motoru.Soruna gelince bende 150 zc almayı düşünüyorum ve zc topiğinide az çok takip ediyorum.Bizim hs ler gibi sorunsuz motorlar ve kullananların hepside son derece memnunlar motorlarından.Fiyatıda gayet uygun,frenler ön-arka disk daha ne olsun.Ama benim baktığım bayidekilerin hepsi 2007 modeldi daha üstü varmı bilmiyorum.



kardeş bende motorumu çok seviyordum ama paraya ihtiyacım olduğu için satmak zorunda kaldım şimdi durumumu biraz düzelttim önümüzdeki 2-3 ay içerisinde mondial 150 zc alacağım kısmet olursa kırmız renk valla ben Mondial'den çok memnun kaldım 10.000 km 1.5 sene kullandım 150HS'yi bana sorun çıkarmadı fiyatıda uygun parça sıkıntısı yok ve parça ucuz eh servis ağıda idare eder
 
Katılım
28 Şub 2009
Mesajlar
64
S.a Arkadaşlar aranıza yeni katıldım.İstanbul pendikten Selim,Formunuzu aslında uzun bir zamandan bu yana takip ediyorum ve çok zevkli bir şekilde okuyorum ama kısmet bu güneymiş,Mondial 150Hs si olmayan ancak hep 150Hs'lere hayran olarak bakan biriyim,şuanda lifan yarı otomatik kullanıyorum ama inanın 150Hs deki zevki vermiyor.Bir tanıdığın tavsiyesi üzerine almıştım,dediği gibi cup motorlar cok ekonomik ve seri yalnız gözüm hep 150Hs de inşallah motorumu satıp almayı düşünüyorum,,Forumda herşeyi o kadar güzel anlatmışınızki inanın 150Hs hakkında sorucak birşey bulamıyorum:)Neyse bu ilk mesajım inşallah bir Hs alırım,,
 
Katılım
13 Ağu 2009
Mesajlar
81
S.a Arkadaşlar aranıza yeni katıldım.İstanbul pendikten Selim,Formunuzu aslında uzun bir zamandan bu yana takip ediyorum ve çok zevkli bir şekilde okuyorum ama kısmet bu güneymiş,Mondial 150Hs si olmayan ancak hep 150Hs'lere hayran olarak bakan biriyim,şuanda lifan yarı otomatik kullanıyorum ama inanın 150Hs deki zevki vermiyor.Bir tanıdığın tavsiyesi üzerine almıştım,dediği gibi cup motorlar cok ekonomik ve seri yalnız gözüm hep 150Hs de inşallah motorumu satıp almayı düşünüyorum,,Forumda herşeyi o kadar güzel anlatmışınızki inanın 150Hs hakkında sorucak birşey bulamıyorum:)Neyse bu ilk mesajım inşallah bir Hs alırım,,

7000 kmde 2008 model mavi 150 hs var satılık ilgilenirsen
 
Katılım
28 Şub 2009
Mesajlar
64
Tabiki ilgilenirim ama ilk önce motorumu satmam lazım,,Bir kaç yere ilan verdik bakalım hayırlısı bekliyoruz

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:47 ----------

insallah kardeşimm inşallahh

Eyvallah sağol Banarlı kardeşim
 
Katılım
4 Kas 2009
Mesajlar
3
bende 150 hs ahmayı düşünüyorum ilk motorum olacak nasıl iyimi bunlar yada kanuni rokko 150 lermi hada iyi yardımcı olursanız teşekkür ederim
 
Katılım
28 Şub 2009
Mesajlar
64
bende 150 hs ahmayı düşünüyorum ilk motorum olacak nasıl iyimi bunlar yada kanuni rokko 150 lermi hada iyi yardımcı olursanız teşekkür ederim

Walla bendede 150Hs yok (Keşke olsa) ama bu motoru daha önce çok kullandım,öncelikle kanuni rokko 'dan daha sağlam ve sağlıklı yol tutuşu var. Rokko larda kronik elektriksel problem var bildiğim kadarı ile.Ancak ilk motorum olucak demişsin 150Hs iyi bir seçim fakat bakımlarını aksatma,bakımlarını yaptıktan sonra hiçbir problem yaşamassın korkma,tabi her motorda olan bazı şansızlıklar istisna,Özetle 150Hs yeni başlangıç için ideal :)
 
Katılım
13 Ara 2009
Mesajlar
12
Evet SeLLanD arkadaşımızın dedigi gibi başlangıc olarak gayet iyi başlangıç motorun oldugu için bir çok şeyide bunda ögrenmiş olursun parça konusundada ne fiyatında nede parçada sıkıntı çekmezsin tavsiye ederim =)
 
Katılım
28 Şub 2009
Mesajlar
64
Evet SeLLanD arkadaşımızın dedigi gibi başlangıc olarak gayet iyi başlangıç motorun oldugu için bir çok şeyide bunda ögrenmiş olursun parça konusundada ne fiyatında nede parçada sıkıntı çekmezsin tavsiye ederim =)

Evet doğru en önemli avantajıda aslında bu yani heryerde parçasına en ucuz şekilde ulaşabiliyorsun
 
Katılım
13 Ağu 2009
Mesajlar
81
benim 150 hs de en sevdiğim özellikler 1.si çok çabuk hızlanıyor vede hızlandığı zaman iyi gidiyor benim motor 5000 e kadar beni sıkıntıya sokuyodu yol yaptıkça açıldıkça motor süratlenmeye başladı örneğin 151 rs ve rokko sürat konusunda hs ile yarışamaz 2.si grenajları bence sağlam 2 kaza ya rağmen kırık yok bu bizim scooterları sıralamaya sokacak olursam 1.hs 2.shenke150-1 3.151rs 4.zc150 rokko söz konusu bile olamaz
 
Katılım
3 May 2009
Mesajlar
367
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba hs'ciler bizim motorlar gerçekten seri ve az yakıyor. Arkadaşın dediği gibi 5000 km'den sonra daha da iyi oldu.7250km oldu benim motor.Bence bizim hs'lerin tek kötü tarafı arka freni.Kampana hiç güven vermiyor ön fren olmazsa durduramıyorum.Sizinde öylemi bilmiyorum.Onun için motorumu satıp 150 zc almayı düşünüyorum.Herkeze kazasız belasız sürüşler.
 
Katılım
28 Şub 2009
Mesajlar
64
Motorunuzu satıcaksanız özellikelerini öğrenebilirmiyim yani kaç km falan gibi bende 150Hs yok ama almayı düşünüyorum
 
Katılım
3 May 2009
Mesajlar
367
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selland;motorum 2007 model ocak-2009 trafiğe çıkışlıdır.7250 km'de,1 yıl daha garantisi vardır.Bakımları zamanında yapıldı ve garanti belgesi kaşelenmiştir.Üstündeki aynalar siyahtır ve orjinal değildir.Bir kez sağ tarafa düştüm sağ orta ve sağ ön krenajda çizikler vardır.Aklıma gelenler bu kadar.Başka bir sorunuda yok
 
Katılım
28 Şub 2009
Mesajlar
64
selland;motorum 2007 model ocak-2009 trafiğe çıkışlıdır.7250 km'de,1 yıl daha garantisi vardır.Bakımları zamanında yapıldı ve garanti belgesi kaşelenmiştir.Üstündeki aynalar siyahtır ve orjinal değildir.Bir kez sağ tarafa düştüm sağ orta ve sağ ön krenajda çizikler vardır.Aklıma gelenler bu kadar.Başka bir sorunuda yok

Anlıyorum takas düşünürmüsünüz peki eğer düşünürseniz http://www.sahibinden.com/lifan_yari_otomatik_1_500km_de_takasli-91WQQaXQQ20217237WQQpXQQdisplayitem
İlanımı incelerseniz sevirim.Eğer düşünen arkadaşlar varsada bakabilirler tabii sorunsuz ve fazla km yapmamış bir 150Hs ile takaslamak istiyorum hayırlısı:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst