- Katılım
- 4 Şub 2008
- Mesajlar
- 1,039
slm arkadaşlar nasılsınız ben eski 150 hs'ci:queen: motorumu yazın sonunda sattım
araba aldım şimdi kısmet olusa tekrar motor alıcam ve gene mondial scooter alıcam ben mondiden çok memnun kalmıştım ya gene mondi alacam ama bu kez hs değil 150 Zc alıcam
ne dersiniz 150ZC de 150HS gibi sağlammış pek sorun çıkarmıyormuş
motora 1.5 sene bindim resimleri ekleyemedim motoru sattıktan sonra ekleyebildim ancak resimleri:queen:
bikaç değişiklik yapmıştım ön çamurluk sele amartisörleri daha yumaşaklarıyla değiştirdim parklara dörtlü led ama şunu söyleyeyim kırmızı HS ye kırmızı ön çamurluk çok yakışıyor
http://img13.imageshack.us/i/dsc01074kp.jpg/
http://img13.imageshack.us/i/dsc01077pn.jpg/
http://img13.imageshack.us/i/dsc01078dp.jpg/
http://img695.imageshack.us/i/dsc01079ue.jpg/
http://img189.imageshack.us/i/dsc01080f.jpg/
http://img96.imageshack.us/i/80203978.jpg/
http://img260.imageshack.us/i/66461738.jpg/
Son düzenleme: