Mondial MONDIAL 150 HS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Ağu 2009
Mesajlar
81
SELAMEN ALEYKUM ÖNCELİKLE HERKESİN KURBAN BAYRAMI MÜBAREK OLSUN:rendeer: ŞİMDİ 1 BENİM MOTORUN SAĞ KISA FAR PATLAMIŞ DEĞİŞECEK BENİM AKLIMDA SARI DEĞİLDE BEYAZ AMPÜL TAKTIRMAK VAR SİZCE NASIL OLUR:silent: 2 KORNANIN SESİNDEN HİÇ HOŞLANMIYORUM TAVSİYE EDEBİLECEĞİNİZ Bİ KORNA VARMI:silent: 3 MOTORUN KOLTUĞUNUN ALTINDA TEYP VAR AMA KOLTUK ALTINDA OLDUĞU İÇİN PEK KULLANIŞLI OLMUYOR BU TEYBİ MOTORUN DIŞINDA ISLANMAYACAK NEREYE ALABİLİRİM:silent: (ÖN TORPİDOYA SIĞMIYOR) 4 BUJİ DEĞİŞECEK AMA MOTORCUNUN RASGELE TAKMASINI İSTEMİYORUM İYİ OLAN BELLİ Bİ MARKA FALAN VARMI:silent: CEVAPLARI BEKLİYORUM
 
Katılım
7 May 2009
Mesajlar
242
açtıım baktım..kayış parçalanmış..tekrar bi kayış aldım yarın takacam bakalım..nasıl olcak
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
SELAMEN ALEYKUM ÖNCELİKLE HERKESİN KURBAN BAYRAMI MÜBAREK OLSUN:rendeer: ŞİMDİ 1 BENİM MOTORUN SAĞ KISA FAR PATLAMIŞ DEĞİŞECEK BENİM AKLIMDA SARI DEĞİLDE BEYAZ AMPÜL TAKTIRMAK VAR SİZCE NASIL OLUR:silent: 2 KORNANIN SESİNDEN HİÇ HOŞLANMIYORUM TAVSİYE EDEBİLECEĞİNİZ Bİ KORNA VARMI:silent: 3 MOTORUN KOLTUĞUNUN ALTINDA TEYP VAR AMA KOLTUK ALTINDA OLDUĞU İÇİN PEK KULLANIŞLI OLMUYOR BU TEYBİ MOTORUN DIŞINDA ISLANMAYACAK NEREYE ALABİLİRİM:silent: (ÖN TORPİDOYA SIĞMIYOR) 4 BUJİ DEĞİŞECEK AMA MOTORCUNUN RASGELE TAKMASINI İSTEMİYORUM İYİ OLAN BELLİ Bİ MARKA FALAN VARMI:silent: CEVAPLARI BEKLİYORUM




1 -GAYET GÜZEL OLURR H4 BEYAZ AMPUL AL MOTOSİKLETLER İÇİN 2 - HAVALI KORNA VAR - ÖKÜZ KORNASI VAR VE ALARM GİBİ BAĞIRAN KORNALAR VAR BUNLARI TAVSİYE EDERİM 3 - WALLAH TEYP OLAYI YİNE SENİN İŞİN KOLTUK ALTINDA OLUR AMA KOLTUĞA MONTE ETME BAGAJIN İÇİNE KOY ORASI ON NUMARA OLUR 4 - BUJİ OLRAK TA BOSCH VEYA NGK TAVSİYE EDERİM EN İYİ MARKALARDIRR YARDIMCI OLABİLDİYSEM NE MUTLU ABAN KARDEŞİM HAYIR GECELER :bounce:
 
Katılım
7 May 2009
Mesajlar
242
ya kayışı değiştirdim..çalıştırıyorum tak tak ses gelio..anlamadım..kayışda çok boluk avr acaba yanlış kayış mı verdiler bana ? acarken çook zorlandım motorun o vidasını..taktım kayışını tmm deim..bi çalıştım pat pat ses gelio..kalkarken hiiiç sanki duruomuş gibi oluo..hızlı gittiğimde ( genelde yokuş aşağı ) çok iyi..ama diğer normal giderken falan stop edio neden acaba..kayış atıo die düşünüyprum çünkü baya bi bol
 
Katılım
25 Eyl 2008
Mesajlar
781
Benim de fabrika çıkışı kayışım bando. 5500 deyken baktım daha yepyeni duruyordu, en ufak bir deformasyon aradım ama bulamadım. Şu an 5700 deyim. Böyle giderse 8000 - 10000'e kadar yolu var diye düşünüyorum
 
Katılım
3 May 2009
Mesajlar
367
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
s.a iyi geceler arkadaşlar.Bizim mondilere çamur atanlar utansın.Bugün mahallede 22.000 km de 150 hs gördüm adamla biraz sohbet ettim motorundan son derece memnun olduğunu hiç motor arızası yaşamadığını söyledi.Ama grenajlarda baya bir kırılma , çizikler ve de renkte solmalar vardı.
 
Katılım
25 Eyl 2008
Mesajlar
781
s.a iyi geceler arkadaşlar.Bizim mondilere çamur atanlar utansın.Bugün mahallede 22.000 km de 150 hs gördüm adamla biraz sohbet ettim motorundan son derece memnun olduğunu hiç motor arızası yaşamadığını söyledi.Ama grenajlarda baya bir kırılma , çizikler ve de renkte solmalar vardı.

Ben de pek memnun değilim açıkçası. Çok sağlam bakmak gerekiyo motora. Tık sesi duyunca hemen irdeleyeceksin. Sallamazsan sorunlar başlıyor hemen. Narin olmasından şikayetçiyim.
 
Katılım
3 May 2009
Mesajlar
367
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Grenajı saymazsak motor gayet iyi ve kullanışlı.Ama hor kullanılmaya hiç gelmiyor.Bakımlarını zamanında yaptırmak şart. Ufak tefek arızalar çıkarsa bile sorun değil tecrübe kazandırıyor bana:)
 
Katılım
13 Ağu 2009
Mesajlar
81
yaz ayları iyiydi tek basışta çalışıyodu her sabah motorla işe gidiyorum sabahları öldürüyo beni ya bas bas çalışmıyo çalıssada gitmiyo bendemi böyle yoksa aynı sorunu olan varmı
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
989
yaz ayları iyiydi tek basışta çalışıyodu her sabah motorla işe gidiyorum sabahları öldürüyo beni ya bas bas çalışmıyo çalıssada gitmiyo bendemi böyle yoksa aynı sorunu olan varmı

bujiyi değiştir sorunun düzelir çünkü aynı sorun bende de oldu bujiyi değiştirdim düzeldi...inşallah seninkide düzelir
 
Katılım
3 May 2009
Mesajlar
367
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bende öyle sorun yok maşallah tek marşta alıyor. Yaz kış fark etmiyor.Motorun bakımını düzenli yaparsan sende sorun yaşamazsın.
 
Katılım
7 May 2009
Mesajlar
242
Arkadaşlar ben askere gidiyorum..

Sizlere masrafsız sorunsuz kazasız belasız sürüşler dilerim !!
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
s.a iyi geceler arkadaşlar.Bizim mondilere çamur atanlar utansın.Bugün mahallede 22.000 km de 150 hs gördüm adamla biraz sohbet ettim motorundan son derece memnun olduğunu hiç motor arızası yaşamadığını söyledi.Ama grenajlarda baya bir kırılma , çizikler ve de renkte solmalar vardı.



kardeş sen benim km yi görmedin sanırsam yakında 28000 km olacak ALLAH KISMET EDERSE :bounce:
 
Katılım
3 May 2009
Mesajlar
367
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar ben askere gidiyorum..

Sizlere masrafsız sorunsuz kazasız belasız sürüşler dilerim !!

şimdiden hayırlı tezkereler.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:01 ----------

kardeş sen benim km yi görmedin sanırsam yakında 28000 km olacak ALLAH KISMET EDERSE :bounce:

maşallah banarlı kardeşim nazar değmesin inşallah daha nice 28.000 km ler görürsün motorunla.Senin grenaj durumun nasıl sağlam mı? Renginde solmalar oldu mu?
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
benim sağ alt etekte çizkler vardı kendim boyadım spray le ama iyi olmadı çünkü renk tutmadı
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
27
Ustalar benim motor kalorifer kazanının yanına kış uykusuna yattı,yatmayanlara iyi yolculuklar,askere giden arkadaşımızada şimdiden hayırlı teskereler dilerim.Saygılar.....
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
ohhhh wallah sıcak sıcak kış uykusunda yatsın bakalımmm wallah benimkine dur durak yok hep yola devam azda olsa gezsin her günn
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
989
valla bende de dur durak yok zaten işim motorum üzerine :cat: motorumun üzerine olmasada her havada motora binerim
 
Katılım
3 May 2009
Mesajlar
367
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Havalar bozuk sürekli yağan yağmur yüzünden motorumu iş yerindeki garaja çektim 2 gündür tabanvay yapıyorum:(
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
az da olsa hergün gezmeye calısın akünüz için ve motorunuz için iyi olacaktırr yatan motor her zaman hastadır bunu unutmayınn
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst