Mondial MONDIAL 150 HS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
989
selamınaleyküm nette dolaşırken motosiklet yedek parçası satan bi site buldum fiyatlar bana göre servisteki fiyatların çok altında ırmak pazarı.com sitenin adresi bi çok ürün model de var inş. işinize yarar
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
rialli ye yönlediriyor bu site daha önce girmiştim biliyorum bu siteyii gereçekten ucuz piyasaya göre
 
Katılım
1 Kas 2009
Mesajlar
2
Arkadaşlar, ben 6400 km de bi mondial 150 hs kullanıcısıyım, (motorumun hızını arttırmak için ne yapabiliriz?), şeklinde bi soru sordum ayrı ayrı iki servise, iki serviste 150 lik motor hızlanmaz dedi ama, hiç bi web sitesinde görmediğim ve pek fazla bilinmediğini zannettiğim bir modifiye şekli aklıma geldi. Arka dış lastiğin çapı daha yüksek olan bi lastikle değiştirirsem, aynı iş zamanında çalışan motor daha çok yol yapacak ve son hızın mutlaka eski küçük lastiğe göre fazla olacağını ve aynı hızlara daha düşük devirle ulaşabileceğimi düşündüm. 130x60x13 ebadında olan orjinal arka dış lastiği 65 ytl karşılığında 130x70x13 ile değiştirdim. yani lastiğin çapı 10 mm daha yüksek.tek kişi çok rahat 140 ı görüyorum.8000 devirde 140 yapıyor.eski maksimum hızım 8000 devirde 120 km/h idi. önceden 100 km/h hızla giderken 7000 devirde çalışan motor şimdi 6000 devirde çalışıyor. dolayısıyla % 20 benzin tasarrufu sağladım. hızım yüksek olduğu halde motor rahatladığı için uzun yola rahatlıkla gidebiliyorum. motor az çalıştığı halde daha çok yol yapabildiğim için yağ değişim aralıklarım arttı. motor yerden bir cm daha yükseldi ve bi kaç kere iki kişi iken yüksek kasislerden geçerken altının sürtme olayı ortadan kalktı. motora bakınca artık sanki büyük bi tourring havası var.tekerleğin çapı büyüdüğü için arkadaki sarsıntı kısmen azaldı. motorunuzu modifiye etmek isteyen arkdaşlar, kesinlikle bu şekilde başlayın..emsallerim banketten giderken ben iki kişi sol şeritteyim, birde performans eksoz buldum mu tamamdır. motorunuzla kesinlikle oynatmayın, bu iki modifiye gerçekten yeterli olacaktır..

ayrıca arkadaşlar, 150 hs ye uygun performans eksoz istiyorum, marka ve temin edebileceğim, montajını yaptırabileceğim bi adres biliyomusunuz ist' da ?

kardes ben senin fikrini begendim ama aklıma takılanlar var?
bu tekeri 3,50*70*13" yapmak icin jant degistirmek gerekir mi? yoksa çok masraflı olur jantlar pahalı.
sen bu tekeri kaç tl'ye temin ettin?
ve bu tekeri takınca motoru zorlayıp cabuk yıpranmasına neden olmasın? kalkıslarda ivme nasıl oluyo?
benim turuncu 150 hs var. cok memnunum 2. el aldım 6900 kmdeydi. sımdi 14000 kmde arıza yapmadı. lastikleri degistirecem dis derinliği ideal ama bayatladı biraz yol tutmuyo kolay deil 14000 km yol yaptı.
beni bilgilendirirsen sevinirim
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
ya bosverin böle seyleri herşeyin orjinalii gavur düşünememişmi bu lastikleri büyük yapmayıı
 
Katılım
7 Kas 2009
Mesajlar
2
motor

slm lar ben resull bende mondial 151 var ve onu en ğüzel sekilde yapmaya çalışıyorumm fakat sizin motorloru gördüm de bişe dikkatimi çekti genellik le hep yazı var motorlarda ben ce yazı olmasa resim türü bişe yler olsa daha iyi olurrr ve etlerriii.da gösterişli yapabilrsiniz bencee iyi ğünler
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
49
Burdayız yaff.Motorlarda tık yok heralde maşallah o yüzden fazla kimse uğramıyor:cat:
Ya benim akü şarz tutmuyor heralde motoru 3-5 gün çalıştırmadığım zaman marşa basınca çalıştıracak kadar döndürmüyor suyu eksilmiş galiba ondan olabilir mi yada elektirikçiye versemde suyunu ilave edip full şarz yapsak düzelirmi?
 
Katılım
20 Nis 2009
Mesajlar
49
son problemim şu oldu arka stop lambalarının camları çatladı.ağır bir arkadaş binmişti sanırın bu yüzden diye düşünüyorum.değiştireceğim en kısa zamanda.bi de bu son yağmurlarda acayip kaymaya başladım virajlarda gaz vermeye korkuyorum artık.başka sournum yok.bi de yakıt tüketimini hesaplıyacağım merak ettim sizinki km de kaç yakıyor merak edip hesaplıyan varmı??? yakıtı bu motorlarda nasıl ekonomik kullanabiliriz???
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
49
Ben hesapladım ortalama 85-90 krş yakıyor.Yakıttan tasarruf etmek istiyorsan hava filtresini temiz tut arada değiştir bujiyide aynı şekilde ve lastik basıçlarına dikkat et.Ayrıca gereksiz yere gaz,fren ani gaz,fren gibi yakıt canavarlıklarını da yapmazsan yakıtta düşme olduğunu görürsün:cat:Saygılar...Bu arada benim soruma cevap veren yokmu?:silent:
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
647
kardeşim en güzeli ağır kalkıp 35le gidiceksin ozman harbiden çok düşüyo ama gazı yarılar 50-55 vurursan kalkışlarda seri kalkarsan yakar...
 
Katılım
24 Nis 2008
Mesajlar
158
arkadaşlar turuncu renkte hs ye şu kırmızı tr stickerlardan almayı düşünüyorum sizce yakışırmı?
 
Katılım
7 May 2009
Mesajlar
242
slm arkadaşalr..iyi bayramlar..

bugun 35 km uzakdaki arkadaşın köye gideyim dedim..gittim neye dönerken pat gaz kesti..basıyorum gitmio :):) dedim kayış meftaa...perişan oldum resmen..ama hata bende 5800 km oldu değiştirmemiştim..6000 de deişmesi gerekiodu...acaba hangi marka alsam fikri olan varmı ?
 
Katılım
3 May 2009
Mesajlar
367
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
s.a hayırlı bayramlar arkadaşlar. Kayıştan olduğuna eminmisin 5800 km de kayış kopmaz aynısı banada olmuştu bende senin gibi kayış kopmuştur diye servise götürdüm açıp baktılar kayış sağlamdı markasıda bandoydu.
 
Katılım
3 May 2009
Mesajlar
367
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evet japon dan şaşmayacaksınız.Bizim 150 hs nin üzerindeki orjinal kayışta bando.Serviste açıp baktığımızda çok şaşırmıştım en ufak bir deformasyon yoktu bunu yaptığımızda motor 5400 km deydi.
 
Katılım
7 May 2009
Mesajlar
242
kayış die düşünüyorum yaa..motor çalışıyor..basıyorum..gidiomuş gibi bagırıo falan..herşey normal..ama teker dönmüo..kayış die düşünüyorum..baska alternatifi olamaz sanırım..bak öyle dedin kurt düştü içime..yarın açıp bakıcam..o deil benim burda servis de yok :( kayısı kendim alcam kendim takıcam..araştırdım zor iş gibi ama yapacam mecburum..
 
Katılım
3 May 2009
Mesajlar
367
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kayış die düşünüyorum yaa..motor çalışıyor..basıyorum..gidiomuş gibi bagırıo falan..herşey normal..ama teker dönmüo..kayış die düşünüyorum..baska alternatifi olamaz sanırım..bak öyle dedin kurt düştü içime..yarın açıp bakıcam..o deil benim burda servis de yok :( kayısı kendim alcam kendim takıcam..araştırdım zor iş gibi ama yapacam mecburum..

S.A dediklerinin aynısı benimde başıma gelmişti.Ateşlemeden kaynaklanıyor usta bujiyi söküp bişeyler yaptı sorun çözüldü.kayış almadan önce kapağı aç bak kayış sağlamsa bujiyi kontrol et.
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
kayış die düşünüyorum yaa..motor çalışıyor..basıyorum..gidiomuş gibi bagırıo falan..herşey normal..ama teker dönmüo..kayış die düşünüyorum..baska alternatifi olamaz sanırım..bak öyle dedin kurt düştü içime..yarın açıp bakıcam..o deil benim burda servis de yok :( kayısı kendim alcam kendim takıcam..araştırdım zor iş gibi ama yapacam mecburum..



wallah kardeşim arka tekerleğin sağlammı baştan onu sorayım yani bilye falan dağınıkmı ıyı sıkılımı arka tekerleğin vidası eğer sıkılı değilse zamanla yer ondanda gitmez eğer dediğim gibi değilse geriye kayış veya debriyaj balatasıda olabilir
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst