ya arkadaşım çok pahalı..
bi kere kesinlikle bakacaksın ruhsatına..muane geçirmişse eğer kesinlikle ve kesinlikle alma...sigortasız alma..sartını koy sigorta ve muane olsun sona alım de..
mesela ben..900 anlaştık..230 tl noter ( vekaletli olduğundan..normalde 180-190 ) + 50 tl sigorta + 150 tl muane + 110 tl de emniyet..ettimi 1400 tl....ama şu gerçek..motorum çok temiz çok da memnunum..garibim şimdi ankarada
o yüzden çok dikkat et...kanuni storm al derim ben daha ii...bi tane var bildiğim temiz bakımlı.1400 km'de...sadece site içinde kullanılmış...1300 istio en iyi ihtimal....çok dolandım ona ama olmadı alamamıştım...istersen irtibata geçireyim seni..?
bi kere kesinlikle bakacaksın ruhsatına..muane geçirmişse eğer kesinlikle ve kesinlikle alma...sigortasız alma..sartını koy sigorta ve muane olsun sona alım de..
mesela ben..900 anlaştık..230 tl noter ( vekaletli olduğundan..normalde 180-190 ) + 50 tl sigorta + 150 tl muane + 110 tl de emniyet..ettimi 1400 tl....ama şu gerçek..motorum çok temiz çok da memnunum..garibim şimdi ankarada
o yüzden çok dikkat et...kanuni storm al derim ben daha ii...bi tane var bildiğim temiz bakımlı.1400 km'de...sadece site içinde kullanılmış...1300 istio en iyi ihtimal....çok dolandım ona ama olmadı alamamıştım...istersen irtibata geçireyim seni..?