Mondial MONDIAL 150 HS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ağu 2008
Mesajlar
254
banarlı karayılanteşekkür ederim würt castrol ikisinden birini koyarım artık bende

karayılankardeşim bakalım piyasada görelim takanlar olacaktık büyük bir ihtimalle görüntüsü nasıl ocak motora o egzoz yakışacak mı görürüz motorun seside degişir sen görürsen o egzozdan takan sesini de dikkat et hoşuna giderse o egzozdan taktırırsın boş yere egzozla oynamana gerek kalmaz:)
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
133
yağ olarak castrol gtx magnatec 10 / 40 yağı öneririm pahalı ama değğer bizim burda 20 ytl tabi yere göre değişir



banarlı haklı ama karayılanada hak vermek gerekir ikisininde önerdiği yağ gerçekten kaliteli ve gerçekten motorla iyi uyum sağlıyor biraz fazla verin iyisini alın adana da banarlının bahsettiği yağ 15 ytl bölgelere göre değişiyor tabi saygılar

valla ben WÜRT marka yağ kullanıyorum alman malı çok kaliteli bir yağ 10/40
tavsiye ederim CASTROL'de iyidir.



bu arada arkadaşlar mondial'lin resmi sitesine son zamanlarda hiç girdinizmi adamlar motorları için performas eksozlar yapmışlar ve satışada sunmuşlar
150hs'nin eksozu 100 küsür ytl'idi ama bence o paraya değmez aynı eksoz
20-30 ytl'ye halledilir


karayılan dediğin eksozları kısada olsa çarşıda pazarda biraz araştırdım ama açıkcası hiç bir anlamı yok diye bilirim para tuzağı senin de dediğin gibi 20 30 ytl arasına olacak olay :cat:

arkadaşlar herkezin bayramını en içten duygularla kutluyorum ailenizle bir ömür boyu mutluluklar dilerim:rendeer:

arkadaşlar herkezin bayramını en içten duygularla kutluyorum ailenizle bir ömür boyu mutluluklar dilerim
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
herkesin bayramı kutlu olsun
arkadaşlar yağ olarak castrol magnatech kullanmayın yani castrol kullanın ama scooterlar için olanından veya genel olarak motosikletler için olanından kullanın
magnatech otomobiller için .
zararlı diye duydum motora konulması...
 
Katılım
1 Ağu 2008
Mesajlar
254
arkadaşlar nerelerdesiniz kimseden ses çıkmıyor bayram geldi herhes yok oldu bayram bitti siz yoksunuz?
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
buralardayım ben wallah dediğin gibii bazı kişiler yokkk

benimde motorda bir sorun oluştu motorun karbüratörden motora giden boğaz (hava) hortumu delinmiş sordum fiyatınıda 15 dedi servis ama büyük ihtimal kendim alıcam takıcam ALLAH kısmet ederse ...
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Nis 2008
Mesajlar
14
takılıyoruz yaaa araba almıştım onunla uraştım modifiye hesabı :queen: ondan gelemedim buralara fazla nabıosunuz ne ediosunuz nasıl gidio forum hesabı :cherry:
 
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
133
iyi gidiyor işte hep aynı aramıza katılanlar falan oldu tam gaz devam ediyoruz



banarlı slm kardeşim öncelikle geçmiş olsun üzüldüm bende nooss tan duydum eee ne yaptın taktınmı hortumu aynısı bizim arkadaşta oldu tümsekten geçerken yavaşlamak için herif gitti yolun soluna yanaştı gerisi malum arıza aynen sendeki gibi ama çok basit kendi yaptı zaten servise gitme bence kendin yap sen yaparsın kardeşim saygılar:cat:
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
eywallah sağolll ali abi kendim taktım zaten biliyorsun biz her şeye para verseydik :bounce:
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
aminn bu arada ben kendi motorumla çarpmadımm yanlış anlamayın arkadasın motoruyla mondial 150 kn var onda onunla çarptık
 
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
133
evet biliyorum nooos tan aldım haberleri yok sa benim kardeşim çarpmaz ya biliyorum usta şofördür oooo:wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst