- Katılım
- 1 Ağu 2008
- Mesajlar
- 254
banarlı karayılanteşekkür ederim würt castrol ikisinden birini koyarım artık bende
karayılankardeşim bakalım piyasada görelim takanlar olacaktık büyük bir ihtimalle görüntüsü nasıl ocak motora o egzoz yakışacak mı görürüz motorun seside degişir sen görürsen o egzozdan takan sesini de dikkat et hoşuna giderse o egzozdan taktırırsın boş yere egzozla oynamana gerek kalmaz
karayılankardeşim bakalım piyasada görelim takanlar olacaktık büyük bir ihtimalle görüntüsü nasıl ocak motora o egzoz yakışacak mı görürüz motorun seside degişir sen görürsen o egzozdan takan sesini de dikkat et hoşuna giderse o egzozdan taktırırsın boş yere egzozla oynamana gerek kalmaz
Son düzenleme: