- Katılım
- 7 Ara 2007
- Mesajlar
- 599
wallah kardes benim motor önceden km ye 100 bin lira yakıyordu karbüratörü temizlettirdim ve sübap ayarı yaptırdım 60 bin liraya düştü acayip az yakıyor 5 milyonluk benzinle 85 km gezdim ister inannın ister inanmayın kara sizin hız olayı har kes söylüyor bişi yeniyken düz yolda 120 yi gördüm bayıır asağıda 135 yaptım ama bu günlerde 110 u geçmiyor hız bu motorlarda önemli değil sonuçta hız motoru değil haksıymıyım ????
karbüratörü temizlettirdiğinde ve subap ayarlaını yaptırdığında motor kaç yıllık kaç aylıktı?