Mondial MONDIAL 150 HS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
tmmm murat arkadasım dene ve bana sonra konus gör farları pişman olmayacaksın dediğin gibi onlar 2 çeşit oluyor bi arraba için bi motor için yanlışlıkla araba için olanı alsaydın dinamoyu falan ve daha kötüsü komple tesisatı bile yakardı kaldırmayacak sonra temizzzzzzz

muratt bizden baska foruma bişeyler yazan yok nasıl iştir bu yawww
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
he valla ya.hs ciler uyuyo herhalde.4 ay sora aküyü şarj ettirdim.farlarla dörtlüleri aynı anda yakınca farlar kısalıodu:))bugn beyaz ampulleri takmak nasip olmadı ama yarın kesin takıcam.evet ya diğer motorlarda görünce içim gidiodu beyaz farları artık bendede olucak:=)hadi hs ciler sorularınız paylaşın çözüm bulmaya çalışalım.banarlı sende başka neler var modifiye olarak??
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Ooo murattt naber , ben bu konuyu açmıştım 2 sene önce .
Bende de var 150 HS 2006 Haziran tarihli . Şu anda 1500kmde . İlk aldığımda 1 haftada 1000km yaptım sonra babama verdim. Fabrika deposunda duruyo . şu anda 1550km falan sanırım. Gövdede neredeyse hiç çizik yok . Sağ tarafta 150hs yazan öndeki yerde jilet çiziği gibi çizik var . Park ederken sürttüm.
Bi de motorun altı biraz çizildi sanırım . Toprağa saplanmıştım bi defa .

Off-Road'da kullandım motoru bazen , Nisan-Mayıs aylarında Dağ yollarında canavar gibi gidiyor.

Biz geçen kış neredeyse hiç çalıştırmadık motoru hala orjinal aküsü var üstünde . Bir kere 300kmdeyken egzoz manifoldu çıktı 10ytl ye yaptırdım.
Bi de aynalar bisiklet aynası , orjinalleri hem yerinde durmuyo , hem iyi ayarlanmıyo.
 
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
Ooo murattt naber , ben bu konuyu açmıştım 2 sene önce .
Bende de var 150 HS 2006 Haziran tarihli . Şu anda 1500kmde . İlk aldığımda 1 haftada 1000km yaptım sonra babama verdim. Fabrika deposunda duruyo . şu anda 1550km falan sanırım. Gövdede neredeyse hiç çizik yok . Sağ tarafta 150hs yazan öndeki yerde jilet çiziği gibi çizik var . Park ederken sürttüm.
Bi de motorun altı biraz çizildi sanırım . Toprağa saplanmıştım bi defa .

Off-Road'da kullandım motoru bazen , Nisan-Mayıs aylarında Dağ yollarında canavar gibi gidiyor.

Biz geçen kış neredeyse hiç çalıştırmadık motoru hala orjinal aküsü var üstünde . Bir kere 300kmdeyken egzoz manifoldu çıktı 10ytl ye yaptırdım.
Bi de aynalar bisiklet aynası , orjinalleri hem yerinde durmuyo , hem iyi ayarlanmıyo.


eyvallah mengu senden naber?valla bende motoru 2006 temmuzda aldım 1950 km de daha.4 ayı geçti çalıştırmıyorum ama bugunlerde çaılştırıcam herhalde:)

senin motorda gene fazla bişey yokmuş.bende değişmeyen parça kalmadı.düşen düşene:)düşenlerin hepside allaha şükür yaptırdı.keşke yaptırmasalardı parasını alsaydım yeni bi motor alırdım vallahi o fiyata:mrgreen::queen:şu an bi çiziği yok gözüm gibi bakıyorum yada bakıcam bundan sora:)kimseye vermiyorum artık servisteki adamlarla kanka oldum o senmi geldin neresi kırıldı falan diyolar artık bana:cyclopsan:cyclopsan

neyse hepinize iyi ve motorlu günler
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
59 Hk 790

wallah murat bende modifiye olarak beyaz ampul ve flash parklar var çeşitli yapıştırmalar ve reklemcıda yazdırdığım yazılar var su an okadar ama yaza farklı seyler düşünüyorum

[email protected] ekle murat konusalım senle​

tmm ben ekledim murat gerek kalmadı kabul edrsin

MOTORUMUN KM Sİ SİZ HİÇ GEZMİYONUZ GALİBA BUYRUN BAKIN​



 
Son düzenleme:
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
arkadaşlar bugun farları falan hallettim ama motoru çalıştıramadım:((bütün gün onunla uğraştım ama olmadı.basıyorum basıyorum ateşleme sesi gelio ama motor çalışmıo.ayak marşı zaten hiç döndürmüyo galiba.takılıyo falan.anlamadım bujiyi söktüm temizledim gittim yeni bosch marka buji aldım taktım aynı.akü bitti arabadan takviye yaptım gene çalışmıyo.neden yapar acaba??cıyk cıyk cıyk ses çıkartıyo çalıştırmıyo.yardım ederseniz sevinirim...

buda benim motor.çalışsa tamsüper olucak:)



yeni farlarım:)











 
Son düzenleme:
Katılım
26 Ara 2007
Mesajlar
14
bendeki mondial 151 rs ye yaptıklarım (aldığımda tamamen orjinaldi) ;
*komple neon(kırmızı)(ön çamurluk içindekiler çalışmıyor)
*öküz korna
*kırmızı park ampülleri
*egsoz
*beyaz farlar
*ayna lambaları bağlandı
*plaka kalınlaştırma (plakalık iptal edildi)
*far kaşı
*arka sinyaller siyahlaştırıldı
*çakmak :D
*ışıklı sibop kapakları (kırmızı)
*paspas kırmızıya boyandı
*ön teker çamurluk üstü köpekbalığı sırtı

05122007010uh0.jpg

fotokeo125uc0.jpg

fotokeo051jx4.jpg

fotokeo379ng7.jpg

fotokeo155sn3.jpg

fotokeo377tg9.jpg

fotokeo413cw8.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
gayet güzelde çok aksesuarda bozuyor motoru herseyin asırısı zarar

yalnız su öküz kornası kaç para ve büyüklerden mi ? ses olayı nasıl çok ses çıkıyormu bende meraklıyım bunlara bu yaz kısmetse yapıcaz bişeyler
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
40
meraba yeni üye oldum 150 hs kullanıcısıyım egzoz ucunu nasıl taktın ve yakıt değişiyomu
 
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
gayet güzelde çok aksesuarda bozuyor motoru herseyin asırısı zarar

yalnız su öküz kornası kaç para ve büyüklerden mi ? ses olayı nasıl çok ses çıkıyormu bende meraklıyım bunlara bu yaz kısmetse yapıcaz bişeyler

banarlı kardeş öküz kornası dediğin ferrari kornası olmasın??yani sanayide öle geçiyo.spor arabalarda olan korna.ben taktırdım.çok güzel ötüyo.yalnız fazla akım çekio farlarla aynı anda açıksa farlar kısılıyo
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
selam herkese bir takım maceralardan sonra motoru toplamaya başladım görsel açıdan iyileştirmeler yapmaya çalışıyorum ilk olarak parklara angel bağlayarak başladım .sabitlemeden önce çok güzel halka şeklinde yanıyordu sabitlenmesi için silikon sürünce o özelliğini yitirdi şimdi sadece mavi ışık veriyor. farı delmek istemedim.

bunlarda resimler
grnt067dh5.jpg

grnt060jp0.jpg

grnt065io4.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
28
Güzelmiş o parklar aqa bazı sorularım olucak adı tam olarak ne die geçio ve ne kadar ciarında fiyatı?Bu arada güle güle kullan...
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
Güzelmiş o parklar aqa bazı sorularım olucak adı tam olarak ne die geçio ve ne kadar ciarında fiyatı?Bu arada güle güle kullan...

çok teşekkür ederim jduke15 bunlar angel eye diye geçiyor fakat benim taktıklarım ledli birde bunların florasan halka şeklinde olanları var ben bunları yani bir kutudan 2 adet çıkıyor 14 ytlye aldım fakat buralarda satan hiçbiryer olmadıgı için internetten aldım hiçbir problem olmadı kargo 5 ytl tutuyordu kredi kartı ile ödeme için fakat ben ilk alışverişim oldugu için tedirgin oldum ve kapımda nakit ödemeyi seçtim:mrgreen: buda 10ytlye çıkardı kargoyu toplam 25 mal oldu buyrun linkide veriyim: http://www.weblebi.com/UrunDetaylari.aspx?Id=UAPPPpvTEW3b6yoU6dRCSA

banarlı kardeş öküz kornası dediğin ferrari kornası olmasın??yani sanayide öle geçiyo.spor arabalarda olan korna.ben taktırdım.çok güzel ötüyo.yalnız fazla akım çekio farlarla aynı anda açıksa farlar kısılıyo

evet öküz kornası diye geçiyor bbböhhhhhhh şeklinde bir sesi var:) ferrari kornaları ise bildigimiz kornanın yüksek sesslisi diye biliyorum
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
teşekkürler bende biliyorurdum ısıklar açıkken kıstığını o yüzden sordum sizdede oluyormu die sağolun
 
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
plaka kalınlaştırmayla farlara kaş nası yapılıyo.çok güzel duruyo ikisinide yapıcam ama nası yapıcam.bi el atın yaw:)
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
ya arkadaşlar bu motorda son hız ve km de ne kadar yaktıgını soyleyebilir mısınız?
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
ya arkadaşlar bu motorda son hız ve km de ne kadar yaktıgını soyleyebilir mısınız?


wallah kardes benim motor önceden km ye 100 bin lira yakıyordu karbüratörü temizlettirdim ve sübap ayarı yaptırdım 60 bin liraya düştü acayip az yakıyor 5 milyonluk benzinle 85 km gezdim ister inannın ister inanmayın kara sizin hız olayı har kes söylüyor bişi yeniyken düz yolda 120 yi gördüm bayıır asağıda 135 yaptım ama bu günlerde 110 u geçmiyor hız bu motorlarda önemli değil sonuçta hız motoru değil haksıymıyım ????
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
evet haklısın. Motor son hız konusunda değişiyor , 80 i geçemeyenlerde var 120 ye çıkanlarda var.
bu mondial 151 rs ile yapılmış motorlar aşağı yukarı aynı rs hs
grnt0105xbwo4.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst