- Katılım
- 29 Tem 2010
- Mesajlar
- 2,203
Turuncu kötü diye birşey demedim ki, gerçekten isabetli seçim yapmışsınız.
Benim de tercihim Mc 150 olurdu,ayrıca 8 sene turuncu araba kullandım,Golf 1![]()
tek gözlü canavar gti mıydı _?
Turuncu kötü diye birşey demedim ki, gerçekten isabetli seçim yapmışsınız.
Benim de tercihim Mc 150 olurdu,ayrıca 8 sene turuncu araba kullandım,Golf 1![]()
to be or not to be
adam sanata baglamış motor aşkını tebrik etmek gerek
Mondial'in bu seneden itibaren çok büyük işler yapacağını sürekli duyuyoruz. Modellerini incelediğimde gayet başarılı sonuçlar çıkacağını şimdiden görüyorum. Fakat ne yazık ki 125cc de bu sınıfta en büyük motor YBR'dir...
evet belki ybr'yi başka 125cc motorlar hız bakımında geçebilir. Ama 125lik motor 100km/h yapıyorsa gerisini salla gitse. pek bişey beklememek gerekir.
Sıfıra motora binmek istiyorsan o paraya tabiki mondial alacaksın. Ama o paraya temiz bir ybr'de bulabilirsin. eşek gibi binersin, suyunu yağını koyarsın arkana bakmazsın... Parçası biraz pahalıdır. Ama zor masraf açar sana. Ben yerinde olsam 2.el ybr bakardım. Mondial'i kötülemek için demiyorum. Fakat ybr bu klasmanda kendini kanıtlamış bir motor. diğeri ise pazara yeni giriyor...![]()
SeLam ArkaDaşLar