bende satarken kt yi üzülmüştüm en sağlam çinlilerden biri mondialın göz bebeği idi :cat:
ybr 125 var ama kt ilk 125 lik ilk akşım unutulmaz![]()
way gultekin hayırlı olsun kaca verdin güzelim motoru:cat:
Eyvallah melocann.
1100 liraya gitti koç gibi motor. :salut:
sağlık olsun. veren de ALLAH (CC), alan da... bizler, malın bekçisiyiz sadece.
yeni sahibine yarasın inşallah.:cat:
(Noter masrafı 147 lira tuttu. bilgi olsun diye ekliyorum)
iyi akşamlar 125KTlerin 2. el fiyatlararı nerelrde bi bilginiz varmı
iyi akşamlar 125KT lerin 2. el fiyatları ne durumda bir bilginiz varmı ? birde noter /üzerimize alma masrafı nedir ? tşkkürler
Resim koymayı becerebilirsem çok güzel olacak. Yardımcı olursanız sevinirim.
Eyvallah melocann.
1100 liraya gitti koç gibi motor. :salut:
sağlık olsun. veren de ALLAH (CC), alan da... bizler, malın bekçisiyiz sadece.
yeni sahibine yarasın inşallah.:cat:
(Noter masrafı 147 lira tuttu. bilgi olsun diye ekliyorum)
Mrb arkadaşlar bende daha yeni 125 kt aldım aranıza geldim kabul ederseniz![]()
selam arkadaslar bende kt 125 yoktu ama.150 seyhan vardı kt 125 in aynısı hatta tıpkısı bi farkı 150 cc olmasıdır.150 seyhanla toplam 5 ayda 45000 km yaptım günlük ortalama 150 km yi buluyordum.motorda 1.incisi titresim var.ama her hafta vidalarını sıkardım ben.2.incisi motorda öle bi titreme varki camurluk catladı ilerleyip koptu sasırdım ben..hız konusunda gecemeyecegim motor yoktu.ybr cbf kt.250 lik cinlerin bazılarınıda yedim..direksiyonu ilkten cok büyük geliyor ama.sonradan insan alısıyor özellikle trafikte cok rahatoluor. bütün kuryeler illaallah etti benden
..ha bide egzost baglantı vidaları kopmustu durduk yere.barım barım yırtıyordu kendini.bide bu modellerin en kötü yanı arka lastigin asırı kalın olması..sıkıorsa bi suya girde gör nasıl drift yapıon
cok düştüm yagmurlu havada..
ama bambaska bi model ve binilmesi gereken bi model bence..bende su an kymco var.vallaha bi satabilsem bi tane temiz kt 125 var onu alcam ama satılırsa
![]()
vayy...1100 e iyi gitmiş dostum...mal ne kadar sağlam olursa olsun...sonucta değeri belli...fazlasıda etmez...satmana sevin bence..
arkadaşlar benim motor en tek ben binince 115 km yapıyor 2 kişi binince 110 filan yapıyor bunu hızlandırmanın yolları varmı eger varsa yardımcı olursanız çok sevinirim :cherry: