Mondial Mondial 125KT Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım başlığı

Katılım
8 Ara 2005
Mesajlar
409
bende satarken kt yi üzülmüştüm en sağlam çinlilerden biri mondialın göz bebeği idi :cat:
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
way gultekin hayırlı olsun kaca verdin güzelim motoru:cat:

Eyvallah melocann.
1100 liraya gitti koç gibi motor. :salut:
sağlık olsun. veren de ALLAH (CC), alan da... bizler, malın bekçisiyiz sadece.
yeni sahibine yarasın inşallah.:cat:

(Noter masrafı 147 lira tuttu. bilgi olsun diye ekliyorum)
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
Eyvallah melocann.
1100 liraya gitti koç gibi motor. :salut:
sağlık olsun. veren de ALLAH (CC), alan da... bizler, malın bekçisiyiz sadece.
yeni sahibine yarasın inşallah.:cat:

(Noter masrafı 147 lira tuttu. bilgi olsun diye ekliyorum)

nese hayırlı olsun be dostum ama ucuza gitmiş ben satmayı düşünmüyorum ama olurda bir gün satarsam senin gibi bu motoru cok özlerim çünkü çok kahrımı çekti ne yollar yaptık bununla 2 kez karaman alanya en az 800 kmden 1600 km 1 kez karaman zilifke kız kalesi 400 km 2 kez karaman konya 250 km'den 500'de o way beeeee
ne yollar yapmısım
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
26
iyi akşamlar 125KTlerin 2. el fiyatlararı nerelrde bi bilginiz varmı

iyi akşamlar 125KT lerin 2. el fiyatları ne durumda bir bilginiz varmı ? birde noter /üzerimize alma masrafı nedir ? tşkkürler
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ara 2005
Mesajlar
409
bende 1 sene once motorumu saatım 1100 e 2005 model 20.000 km idi
1.200-1.500 e cok temiz bulabilirsin sorunsuz motordur suziki gn 125 in birebir aynısıdır.
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
5
Yaşasın Kt 125...

Bende Kt kullanıcısıyım. 2006 model benimkisi şu anda 17 bin km de. Hiçbir sorunum olmadı desem yeridir. Kronikleşmiş kt arızaları dışında tabi! (Km ve devir saatinin oynaklığı ve titreşim) Çamurluğun çatlama olayını 2006 larda düzelmişler altına destek koyarak. Benimkinde çatlama filan yok. Şu aralar debriyaj kaçırmaya başladı ara sıra. O kadarda normal artık. Henüz yaptırmadım ama zor birşeyde değil zaten. Balataları değişecek. Resim koymayı becerebilirsem çok güzel olacak. Yardımcı olursanız sevinirim.
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
Resim koymayı becerebilirsem çok güzel olacak. Yardımcı olursanız sevinirim.

Merhabalar.

Önce www.imageshack.us adresine gidin.
Şöyle bir sayfa çıkacak:

1111xd1.jpg


"Gözat" a tıklayın ve pc'nizden fotografın yolunu gösterin.

"Resize Image" kutucuğunu işaretleyip 640X480 boyutunu seçin.

"host it!" e tıkladıktan sonra biraz bekleyin.

Karşınıza şöyle bir sayfa çıkacak :

2222zh1.jpg


Siyah renkteki (seçilmiş olan kısım) yani "Hotlink for forums (1)" deki adresi komple kopyalayıp forumumuzdaki mesaj yazdığınız kısıma olduğu gibi yapıştırın, ve alttaki "cevabı gönder"i tıklayın.
Fotografınız görünecektir.
Kolay gelsin...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Eyvallah melocann.
1100 liraya gitti koç gibi motor. :salut:
sağlık olsun. veren de ALLAH (CC), alan da... bizler, malın bekçisiyiz sadece.
yeni sahibine yarasın inşallah.:cat:

(Noter masrafı 147 lira tuttu. bilgi olsun diye ekliyorum)

vayy...1100 e iyi gitmiş dostum...mal ne kadar sağlam olursa olsun...sonucta değeri belli...fazlasıda etmez...satmana sevin bence..makinası seninki kadar temiz olmayanlar ne yapsın...
 
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
3
Mrb arkadaşlar bende daha yeni 125 kt aldım aranıza geldim kabul ederseniz :p
 
Katılım
5 Ocak 2007
Mesajlar
124
selam arkadaslar bende kt 125 yoktu ama.150 seyhan vardı kt 125 in aynısı hatta tıpkısı bi farkı 150 cc olmasıdır.150 seyhanla toplam 5 ayda 45000 km yaptım günlük ortalama 150 km yi buluyordum.motorda 1.incisi titresim var.ama her hafta vidalarını sıkardım ben.2.incisi motorda öle bi titreme varki camurluk catladı ilerleyip koptu sasırdım ben:)..hız konusunda gecemeyecegim motor yoktu.ybr cbf kt.250 lik cinlerin bazılarınıda yedim..direksiyonu ilkten cok büyük geliyor ama.sonradan insan alısıyor özellikle trafikte cok rahatoluor. bütün kuryeler illaallah etti benden:)..ha bide egzost baglantı vidaları kopmustu durduk yere.barım barım yırtıyordu kendini.bide bu modellerin en kötü yanı arka lastigin asırı kalın olması..sıkıorsa bi suya girde gör nasıl drift yapıon:)cok düştüm yagmurlu havada..:) ama bambaska bi model ve binilmesi gereken bi model bence..bende su an kymco var.vallaha bi satabilsem bi tane temiz kt 125 var onu alcam ama satılırsa:)
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
Mrb arkadaşlar bende daha yeni 125 kt aldım aranıza geldim kabul ederseniz :p

ne demek neden kabul etmeyelim ki:cat:

selam arkadaslar bende kt 125 yoktu ama.150 seyhan vardı kt 125 in aynısı hatta tıpkısı bi farkı 150 cc olmasıdır.150 seyhanla toplam 5 ayda 45000 km yaptım günlük ortalama 150 km yi buluyordum.motorda 1.incisi titresim var.ama her hafta vidalarını sıkardım ben.2.incisi motorda öle bi titreme varki camurluk catladı ilerleyip koptu sasırdım ben:)..hız konusunda gecemeyecegim motor yoktu.ybr cbf kt.250 lik cinlerin bazılarınıda yedim..direksiyonu ilkten cok büyük geliyor ama.sonradan insan alısıyor özellikle trafikte cok rahatoluor. bütün kuryeler illaallah etti benden:)..ha bide egzost baglantı vidaları kopmustu durduk yere.barım barım yırtıyordu kendini.bide bu modellerin en kötü yanı arka lastigin asırı kalın olması..sıkıorsa bi suya girde gör nasıl drift yapıon:)cok düştüm yagmurlu havada..:) ama bambaska bi model ve binilmesi gereken bi model bence..bende su an kymco var.vallaha bi satabilsem bi tane temiz kt 125 var onu alcam ama satılırsa:)


ya kardeş ben sana bişey soracağım sen kanuni kullanmışın yaaa onun silindir

üst kapağında ne diyorlar ona hani yakmadığı benzini tekrar karbüratöre veren

alet varmı geri dönüşüm valfi mi öle bişey yardımcı olursan sevinirim
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
vayy...1100 e iyi gitmiş dostum...mal ne kadar sağlam olursa olsun...sonucta değeri belli...fazlasıda etmez...satmana sevin bence..

her zaman söylerim; "ben motoru, öncelikle ucuz ve pratik ulaşım için kullanıyorum"

bu benim ilk motorumdu. bundan önce, 100 km'de 10Lt. benzin yakan hurda bir ford escort'um vardı.

bu motoru 25 ay ve 7500 km. kullandım. 100 km.'de, 2,5 Lt. benzin yakardı.

bu süre ve menzil kullanımını, arabamla kıyasladığımda, ve sonunda sattığım fiyatı da eklediğimde, kar bile etmiş oluyorum.

her 100 km'de 7,5 Lt. az benzin tüketimi avantajı, (7500 km.'de = 562,5 Lt. benzin :bounce: )
zorunlu trafik sigortası ücretleri,
Muayene ücreti (devlet babadan yediğimiz kazık, ama yine de yarı yarıya ucuz :p)
mtv ücretleri, (bu kalemde arabam avantajlıydı :) )
bakım ücretleri,
otopark ücretleri...

bu kriterleri hesaba vurduğunda, ve sonunda motoru da 1100 Liraya satınca, bu işten hiç zarar etmemiş, aksine kar'a geçmiş oluyorum.
aldığım haz da cabası... :wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
3
arkadaşlar benim motor en tek ben binince 115 km yapıyor 2 kişi binince 110 filan yapıyor bunu hızlandırmanın yolları varmı eger varsa yardımcı olursanız çok sevinirim :cherry:
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
arkadaşlar benim motor en tek ben binince 115 km yapıyor 2 kişi binince 110 filan yapıyor bunu hızlandırmanın yolları varmı eger varsa yardımcı olursanız çok sevinirim :cherry:

Bu sür'atlerin üzeri, bu motorlarda pek güvenli olmaz.
Hız yapmak istiyorsanız, race, SS gibi sür'ate uygun motosiklet alınız.:bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst