Mondial Mondial 125KT Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım başlığı

Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
bu kırılmadan önceki hali:


bu kırıldıktan sonra:



akşamları felan göstergelerin ışıkları felan yanınca sanki büyük kafa granajlı bi enduro kullanıyomuş gibi oluyo göstergeler.
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
3
gültekin kardesim motorun cok guzel bende 2.el almayı dusuom da senin motor cazip baya hem bilincli kullanıcısın ama işte ben rizede oturuorum binip getiremem kargoda baya bi tutar eger burda olsa alırdım simdi neyse kısmet deilmis bizde gemiye gidebilsek rizeden sıfırını almak zorunda kalıcaz :) olsun nasip kısmet hadi allah emanet
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
gültekin kardesim motorun cok guzel bende 2.el almayı dusuom da senin motor cazip baya hem bilincli kullanıcısın ama işte ben rizede oturuorum binip getiremem kargoda baya bi tutar eger burda olsa alırdım simdi neyse kısmet deilmis bizde gemiye gidebilsek rizeden sıfırını almak zorunda kalıcaz :) olsun nasip kısmet hadi allah emanet

eyvallah dostum.
ALLAH (CC) gönlüne göre versin.:rendeer:
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
hah ya şöyle biraz konusun:p

alplion motorun güzelmiş kırık hali daha hoş olmuş ellerine sağlık:cat:


gültekin kardeşim sen motoru satmaktan vaz geçmemişmiydin ne oldu yawww:salut:
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
dekobajla kestim ama çok pis kokuyo adi plastik heralde bide aklınız da olsun orta sehpa kırılıpta tam açılmaya başladıgında kaynak yaptırırsanız sağlıklı olmuyo yenisi 15 lira değiştirmeniz tavsiye olunur.
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
anladım sana hayırlı müşteriler bende hyosang gt250r almayı planlıyorum ama

malum bu çin mallarını elden cıkartmak zor iş:farao:
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
bence mondial işini biliyo müşterisine kazık arttırmıyor.bence müşteri hizmetleri 10 numara
 

ddh

Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
392
anladım sana hayırlı müşteriler bende hyosang gt250r almayı planlıyorum ama

malum bu çin mallarını elden cıkartmak zor iş


Metin abi sen motoru satıyor musun ?
 
Son düzenleme:

ddh

Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
392
51 benle beraber gider abi ama ocaktan sonra satmayı düşünürsen yani karne alma zamanında felan ben düşünürüm almayı düşünürüm senin motoru...
 
Katılım
9 Eki 2007
Mesajlar
5
benzin arızası

motorumum 5-10 dk kadar giddikten sonra tekliyor sonra duruyor tekrar çalıştırdığımda marş basıyor fakat çalışmıyor 5-10 dk bekledikten sonra tekrar çalışıyor sizce bunu nedeni ne olabilir benzin hortumunu çıkarttım benzin geliyor
karbiratörle ilgilimi olabilir?
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
motorumum 5-10 dk kadar giddikten sonra tekliyor sonra duruyor tekrar çalıştırdığımda marş basıyor fakat çalışmıyor 5-10 dk bekledikten sonra tekrar çalışıyor sizce bunu nedeni ne olabilir benzin hortumunu çıkarttım benzin geliyor
karbiratörle ilgilimi olabilir?

jikleyi kapattığınıza emin olun,
ya da, hava-benzin karışımını ayarlatın. silindire fazla benzin gidip, bujiyi ıslatmasın.
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
Yaklaşık 25 aydır beraber yol yaptığımız, acı tatlı günler geçirdiğimiz, ilk motorum, kankam, garaşimşek'im KT125 ile, bugün yollarımız ayrıldı. :salut:

Noter satışının ardından yeni sahibi Mehmet bey'e teslim ettim.

6ya77k9.jpg


Ben hayrını gördüm.
Yeni sahibi de hayrını görsün inşallah. Güle güle kullansın.
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
Yaklaşık 25 aydır beraber yol yaptığımız, acı tatlı günler geçirdiğimiz, ilk motorum, kankam, garaşimşek'im KT125 ile, bugün yollarımız ayrıldı. :salut:

Noter satışının ardından yeni sahibi Mehmet bey'e teslim ettim.

6ya77k9.jpg


Ben hayrını gördüm.
Yeni sahibi de hayrını görsün inşallah. Güle güle kullansın.

way gultekin hayırlı olsun kaca verdin güzelim motoru:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst