gültekin kardesim motorun cok guzel bende 2.el almayı dusuom da senin motor cazip baya hem bilincli kullanıcısın ama işte ben rizede oturuorum binip getiremem kargoda baya bi tutar eger burda olsa alırdım simdi neyse kısmet deilmis bizde gemiye gidebilsek rizeden sıfırını almak zorunda kalıcazolsun nasip kısmet hadi allah emanet
gültekin kardeşim sen motoru satmaktan vaz geçmemişmiydin ne oldu yawww:salut:
anladım sana hayırlı müşteriler bende hyosang gt250r almayı planlıyorum ama
malum bu çin mallarını elden cıkartmak zor iş
Metin abi sen motoru satıyor musun ?
motorumum 5-10 dk kadar giddikten sonra tekliyor sonra duruyor tekrar çalıştırdığımda marş basıyor fakat çalışmıyor 5-10 dk bekledikten sonra tekrar çalışıyor sizce bunu nedeni ne olabilir benzin hortumunu çıkarttım benzin geliyor
karbiratörle ilgilimi olabilir?
olabilir hasan o zaman bi gelsin babayı bi kandır gerisi teferruat
Hallderiz abi ama işte zaman sıkıntısı var ne zaman olcağı belli değil neyse zamanı gelsin sen de motoru satmazsan o zaman bakarız
Yaklaşık 25 aydır beraber yol yaptığımız, acı tatlı günler geçirdiğimiz, ilk motorum, kankam, garaşimşek'im KT125 ile, bugün yollarımız ayrıldı. :salut:
Noter satışının ardından yeni sahibi Mehmet bey'e teslim ettim.
![]()
Ben hayrını gördüm.
Yeni sahibi de hayrını görsün inşallah. Güle güle kullansın.