- Katılım
- 19 Nis 2006
- Mesajlar
- 148
bu da benim kt az önce çektim motoruum çok kirli yarın yıkayacağım
seni msn ye ekledim ama sen ortada yoksun
bu arada o mondial yazılarını çıkarsan motor düz renk daha hoş duracak
ben hepsini çıkardım simsiyah oldu
bu da benim kt az önce çektim motoruum çok kirli yarın yıkayacağım
ben one ve arkaya 30 ps basıyorum servistekiler 30 basabilirsin dediler