mondial 125 znu. ile asya nostalji ayni mi

Katılım
2 Kas 2014
Mesajlar
13
Evet arkadaslar kuzenim okula gidip gelmek icin alicak sizce hangisini almali 2 side ayni mi farkliliklari varmi hangisi daha cok tutuluyo tesekkurler.


Bu arada mobilden aciyorum konuyu hata yaptiysam ozur dilerim

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:07 ----------

Yokmu yardimci olucak ???
 
Katılım
10 Eki 2012
Mesajlar
1,152
Evet aynı motorlar. Bende arkadaşın al kullan diye verdiği 2005 model Asya var. Markete filan gitmek için filan kullanıyorum. Motorunda daha sıkıntı çıkmadı. Beyin bozuluyor ara sıra, o da 10 lira, aldım attım sele altına, beş dakikada değişiyor. Alsın, güle güle kullansın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst