arkadaşlar bayram sonrası evime bir döndüm apartmana girdim hemen düldülümü göriyim dedim ama o anda moral sıfırın altına düştü..
çünkü yine aynalarımı çalmışlar

busefer ikisinide..
neyse ptesi sabah işe gidicek çıkıştada ayna alıcaktım..
motorum ilk kez çalışmadı (3 hafta kullanmadığım için bana küstü) ugraştım ayak marşını denedim yine yok malup bir şekilde geri koydum..
akşam oytun saolsun geldi yardıma meger benzini bitmiş :cyclopsan
ama vardı diye hatırlıyodum ben hiç dibini gördüğüm olmamıştı..
neyse gidip bişişe benzin aldık..
geldik ve oytun çalıştırdı düldülümü

ertesi gün de aynalarımı aldım..ve yine yollardayım..okadar özlemişimki anlatamam

pazar günü görüşmek üzereee
