günaydın arkadaşlar,
maça gelenler serkan ı tanırlar (bizim forvetti) c.tesi gece 01:00 gibi bi kaç kişi motorlarla bi turlayalım dedik...önde ben arkada serkan gidiyoduk, aynadan bi baktım serkan yok :cyclopsan meğer bi çukura girmiş jant yamulmuş, lastiği inmiş.... motoru baltalimanından istinyedeki benzinliğe kdr ittik, amaç jantı bi şekilde düzeltip lastiği şişirip acil tarafından yol almaktı...ama istinyedeki benzincide hava bile yoktu

ha gayret devam ettik itmeye ve yeniköy e geldik burda da jantı düzeltecek malzeme bulamadık

yanımıza bi araba geldi ve bi adam indi içinden...adama levye veya çekiç var mı abiiiii dedik adam etrafımı sarın demez miii

)) çıkardı belinden makinayı silahla düzeltmeye çalıştı walla

) bu biras düzeltti moralimizi... ama olmadı tabii... tam motoru bi otoparka bırakmaya karar vermişken fedakar belediyemizin yol çalışması yapan işçilerine rastladık (ilk defa bu kdr sevindim bi yol çalışması yapıldıını görünce) ve balyozla jantı düzeltip havayı vurup verdik gazı evee saatler 03:30 u gösteriyodu...ama yol çalışmasına diilde bizim janta vururken sesten rahatsız olan bi kaç yeniköy sakini vatandaşa da şaşırdım walla

)) bu arada taksici hasan abi (iletişim kurabildiim nadir taksicilerden) ve pompacı memet abi ye ne kdr tesekkür etsem azdır.... :cherry: