Arkadaşlar iyi geceler. bi 300 sayfa okudum sanırım

1 haftadır önce 125 zn aldım. uzun zamandır takip ediyordum ama anca toparlayabildim ekonomiyi. bazı formlarda onu alıcana şunu al hatta ve hatta 125 zn yerine activa kinetic falan al yazanlar bile olmuş asya nostalji derler anlarım

bu zn olayı bi karakter bi benlik olayıdır. ha güç dersiniz kalite dersiniz o ayrı ama zn almak isteyen arkadaşlara lütfen başka tür motorlar önermeyin bence

ben bunu avrupa araba alabilicekleri halde tospa (woswos ) u secen insanlara benzetiyorum. kaldıki 2008 zn nin tork güçü bence kapasitesini aşan bi güç buda motorda cok önemlilerden sadece 1 tanesi. ee bu motorlada 100-110 yapmıcaksın. 2. el aldım 1.250 ye tertemiz yinede güvenlik acısından bi cok parcasını orjinali ile değiştirdim 100 lira tuttu. alet uçak gibi. al kız arkadaşını arkana sür güneşe doğru o

uçak gibi alet resmen ( bu arada uçak kullanmışlığımda var :wiinkk: ) ışıkdayken yeşil yanınca bir keresinde gaza bir yüklendim 2 bacağımıda güğüs hizamda gördüm abartmıyorum

karşılaştırma yapmak için soruyorum sizinkide ilk çalışdırdığımızdaki ilk 20 dk da devasal bi tork güçü sergileyip 1 saati aşan çalışmadan sonra güçü düşüyor mu? :sunny: son olarakda yakıt deposu günümüz şartlarında tamamen boşken ( yolda kaldım benzinim bitince) 22 liralık yakıt aldı siz hiç denediniz mi?
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:54 ----------