kork tabi can bu şakaya gelmez. youtube dan korkunç motor kazalarını izle

o motor iyi görünüyor. benimkinden daha güçlü. 150 lik. zn ler 125 lik. 125 zn ler in haftaları var nostaljik ve belli bir kesime hitap ediyor bence. herkes gidip bu motoru almaz. yemişim tarzını bu daha iyi, daha güçlü olsun diyorsan bunu al derim. bu arada bu motorlarla ilgili az bir bilgi vereyim. mondial iyi markadır. çok kötüleyenler olmasına rağmen. 2 kez yolda kaldım ben ondada sıcakta zorladım o yuzden oldu. Çin işi motor olduğundan çok kaliteli değil ama bakımlarını falan iyi yapmazsan çabuk bozulur. bir de bu motorlar şans işi birazda. yani aynı bayiden aynı 2 motor arasında dağlar kadar fark olabilir. biri surekli sorun çıkarırken diğeri sorunsuz olabilir. benimki iyi çıktı

motoru alırken servisini de düşün ve yedek parça olaylarını. Sanırım hemen hemen her ilde mondial bayii si var. Ancak bu bayiler yazın çok yoğun oluyor ve canını sıkabiliyor. parçaları çok pahalı değil, servisi de her yerde var dediğim gibi. A2 ehliyet olmadan kullanma sakın. ben 600 tl ceza ödedim