- Katılım
- 25 Şub 2011
- Mesajlar
- 863
Hüseyin motorun amortisorleri inceden sorun yapmaya yine basladıyumsadımı anlamadımki ve probleme bak istanbuldaki bayi motoru ilk aldığımda kırılan (çatlak) hava filtremin garantiye girmediğini söyledi artık varya ugraşcak bile gücüm kalmadı.. 2 katı benzin yakıyor motor şuanda ahh ahh basmıza bakalım daha neler gelicek brandasını çektim motorun yatıyo kapıda artık inan binip zevkle gezicek hal kalmadı...
Yapma ya. O zaman onu sat ya. Koy internete 3'e 5'e bakma ver gitsin. Alan hayrını görsün. Bende bakınıyorum işte ybr cbf falan bakalım kısmet. Hakkımızda hayırlısı olsun. Olmaz gider 2'tane ybr alırız 0 km. 2012 model olmaz mı?