Mondial Mondial 125 ZN Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Haz 2009
Mesajlar
28
arkadaşalr size foumun aşlarında sölemişti mznyi aldığıdm modifiye yapıcam die br om otoru modifiye ettim 1 ay oldu zn alalı sibop kapaları sekmanları pistonları kayışı değişti özle hava filtreleri taktım 125 cc olan zn şu anda maxsimum 250 cc gücünde 12 km düz yol testi yapıldı 160 görüyor savrulmasını önlemek için destek takozları şase gücleniriliyo özel goodyer llastiker takılıcak egsoz söküldü akropoviç small takılıcak titanum kaplama tahmnen bitmesi 1 ayı bulucak tüm parçarın takılmasıyla ilk hız testini geçti 160 sorunsuz gördü bittiğidne yarışmaya sokucam onu bitmiş halinin resmlerni ve çalışma sırasındaki resimleri isteyen arkadaşalra eklerim yakında canavar uynamk üzere ilk testi geçti
 
Katılım
5 May 2007
Mesajlar
340
arkadaşalr size foumun aşlarında sölemişti mznyi aldığıdm modifiye yapıcam die br om otoru modifiye ettim 1 ay oldu zn alalı sibop kapaları sekmanları pistonları kayışı değişti özle hava filtreleri taktım 125 cc olan zn şu anda maxsimum 250 cc gücünde 12 km düz yol testi yapıldı 160 görüyor savrulmasını önlemek için destek takozları şase gücleniriliyo özel goodyer llastiker takılıcak egsoz söküldü akropoviç small takılıcak titanum kaplama tahmnen bitmesi 1 ayı bulucak tüm parçarın takılmasıyla ilk hız testini geçti 160 sorunsuz gördü bittiğidne yarışmaya sokucam onu bitmiş halinin resmlerni ve çalışma sırasındaki resimleri isteyen arkadaşalra eklerim yakında canavar uynamk üzere ilk testi geçti

hangi parçaları taktınız resimleri var mı?

güzel çalışma eğer başarılıysa:mrgreen:
 
Katılım
21 Haz 2009
Mesajlar
28
hangi parçaları taktınız resimleri var mı?

güzel çalışma eğer başarılıysa:mrgreen:

piston sekman crank mili crank yatağı keçesi değişti ilk testi geçti allahın izniyle tüm parçarlı takılıp son teste girdiğidne canaarım yarışmaya katılıcak ucucak resimleri en ksıa zamadna eklicem
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Yaklaşık 1.5 aydır istanbul dışında idim görüşemedik arkadaşlar tüm zencilere selam olsun.........
 
Katılım
5 May 2007
Mesajlar
340
piston sekman crank mili crank yatağı keçesi değişti ilk testi geçti allahın izniyle tüm parçarlı takılıp son teste girdiğidne canaarım yarışmaya katılıcak ucucak resimleri en ksıa zamadna eklicem

resimleri bekliyoruz videoda tabi yarıştan



@aslanfb Selamlar
 
Katılım
31 Tem 2009
Mesajlar
81
arkadaşlar 125 ZN KULLANICILARI ZENLERİN KAYIŞLARININ DEĞİŞTİRİLME ZAMANI KAÇ KMDİR BİLEN WAR MI BİR YARDIM (((S.O.S))) ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER
 
Katılım
2 Ağu 2009
Mesajlar
78
Merhaba Arkadaşlar Foruma yeni Katıldım Herkeze Kazasız Belasız Sürüşler diliyorum izninizle bir sorum olacak 4-5 gün içinde bir motor alacağım 125 Zn yi alıcaktım fakat 100Ukh de iyi gözüküyor forumları okudum ve her 2 si içinde iyi motor diyorlar fakat kararsızım daha önce 50cc 52cc motorlar kulandım sizce hangsi bnm için daha iyi olur yaş 17 ve kulanabılıceğim rahat bir motor istiyorum çok kararsızım Yardım lütfen

125zn mi 100 UKH mi cevaplarınız için şimdiden çok teşekür ederim:rendeer:
 
Katılım
22 Tem 2005
Mesajlar
37
arkadaşlar 125 ZN KULLANICILARI ZENLERİN KAYIŞLARININ DEĞİŞTİRİLME ZAMANI KAÇ KMDİR BİLEN WAR MI BİR YARDIM (((S.O.S))) ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER

merhaba ,

Ben ilk kayış değişimini 12,500 km 'de yaptım oda debriyajın değişme zamanı gelmişti usta değiştirelim dedi ..Ordaki diğer ustada 12,500 değişmesi şart değil dedi ben anlamıyorum bu ustaları ,sonra eski kayışı aldım üzerinde çok minik çatlaklar vardı halen iyi durumdaydı .Sonra 16500'de takılan debriyaj ve parçaları arıza yapmıştı o zaman kayışı tekrar yenilendi,ben kayış yeni değiştirmeyelim dememe rağmen debriyaj setinde kayışta var komple değiştiriyoruz dediler .. ..Benim anladığım servisler para kazanmak için değişmesi gerekmesede değiştirelim diyebiliyorlar....
buda benm ufak video :) http://www.dailymotion.com/relevance/search/zn+125/video/xa1he4_125-zn_auto
 
Katılım
5 May 2007
Mesajlar
340
Merhaba Arkadaşlar Foruma yeni Katıldım Herkeze Kazasız Belasız Sürüşler diliyorum izninizle bir sorum olacak 4-5 gün içinde bir motor alacağım 125 Zn yi alıcaktım fakat 100Ukh de iyi gözüküyor forumları okudum ve her 2 si içinde iyi motor diyorlar fakat kararsızım daha önce 50cc 52cc motorlar kulandım sizce hangsi bnm için daha iyi olur yaş 17 ve kulanabılıceğim rahat bir motor istiyorum çok kararsızım Yardım lütfen

125zn mi 100 UKH mi cevaplarınız için şimdiden çok teşekür ederim:rendeer:
125 zn görünüş açısından daha güzel motoru daha büyük daha class bir araç
ben 125 zn derim diğeri tüpçü motoru gibi duruyor:bounce:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:47 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:46 PM ----------

merhaba ,

Ben ilk kayış değişimini 12,500 km 'de yaptım oda debriyajın değişme zamanı gelmişti usta değiştirelim dedi ..Ordaki diğer ustada 12,500 değişmesi şart değil dedi ben anlamıyorum bu ustaları ,sonra eski kayışı aldım üzerinde çok minik çatlaklar vardı halen iyi durumdaydı .Sonra 16500'de takılan debriyaj ve parçaları arıza yapmıştı o zaman kayışı tekrar yenilendi,ben kayış yeni değiştirmeyelim dememe rağmen debriyaj setinde kayışta var komple değiştiriyoruz dediler .. ..Benim anladığım servisler para kazanmak için değişmesi gerekmesede değiştirelim diyebiliyorlar....
buda benm ufak video :) http://www.dailymotion.com/relevance/search/zn+125/video/xa1he4_125-zn_auto
kayış değişiminin maliyeti nedir
kendimiz yapabilir miyiz?
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Tem 2005
Mesajlar
37
Kayış değişiminin maliyeti ,Debriyaj takımı ile birlikte değiştirdiğim için 100 lirayı bulmuştu ama sadece kayış çok daha ucuzdur sanırım fakat tahminim mutlaka fiyatını hatta uygun fiyatını bilen arkadaşlar vardır ....Bence kayış değişimini kendin yapma derim ,çünkü sökülecek kısım usta eline daha çok uyuyor ,ayrıca komprösör yardımı ile sökülen bir yer var içeride bildiğim kadarıyla ama debriyaj içinde olabilir ,çünkü Tuzlada kompresör arızalıyda ve o gün manuel yapmayalım vidalara zarar veririz gibi bir muhabbet oldu ve daha sonraki gün gittim ..,yani benim fikrim kendin değiştirirsin ,çok uğraştırır değmez ,direk servise götür orda değiştirsinler ..Kayış değişimi ile ilgili belki fiyatlarlada ilgili olarak scooter kayış diye bakarsan google 'dan belki değştirenlerin yorumlarına ve fiyatlar hakkında daha ayrıntılı bir şeylere rastlayabilirisn :cat:
 
Katılım
5 May 2007
Mesajlar
340
Kayış değişiminin maliyeti ,Debriyaj takımı ile birlikte değiştirdiğim için 100 lirayı bulmuştu ama sadece kayış çok daha ucuzdur sanırım fakat tahminim mutlaka fiyatını hatta uygun fiyatını bilen arkadaşlar vardır ....Bence kayış değişimini kendin yapma derim ,çünkü sökülecek kısım usta eline daha çok uyuyor ,ayrıca komprösör yardımı ile sökülen bir yer var içeride bildiğim kadarıyla ama debriyaj içinde olabilir ,çünkü Tuzlada kompresör arızalıyda ve o gün manuel yapmayalım vidalara zarar veririz gibi bir muhabbet oldu ve daha sonraki gün gittim ..,yani benim fikrim kendin değiştirirsin ,çok uğraştırır değmez ,direk servise götür orda değiştirsinler ..Kayış değişimi ile ilgili belki fiyatlarlada ilgili olarak scooter kayış diye bakarsan google 'dan belki değştirenlerin yorumlarına ve fiyatlar hakkında daha ayrıntılı bir şeylere rastlayabilirisn :cat:

teşekkürler ben 6 yıldır motosiklet motoru dağıtıyorum sökmesi fazla sorun olmaz:)
 
Katılım
2 Ağu 2009
Mesajlar
78
Evet aslında Zn daha hoş duruyor fakat Khnin de viteslıbır motor olması ılgımı cekti Zn nin direksiyon kıvrımlarıdan bıraz endişeliyim direksiyon içe doğru eğik sürerken zorluk yaratırmı ? yardım için çok teşekürler
 
Katılım
5 May 2007
Mesajlar
340
Evet aslında Zn daha hoş duruyor fakat Khnin de viteslıbır motor olması ılgımı cekti Zn nin direksiyon kıvrımlarıdan bıraz endişeliyim direksiyon içe doğru eğik sürerken zorluk yaratırmı ? yardım için çok teşekürler

direksiyonun eğik olması kullanımda zorluk yaratmıyor. araba direksiyonu gibi :)
diğerinide kullandım vitesli ama debriyaj yok ozaman keyfi olmuyor vitesin
 
Katılım
12 Tem 2009
Mesajlar
562
125 zn ile en fazla kaç km gittiniz. şöyle söyleyim yani en uzak mesafe olarak. molalarınız ile birlikte anlatırsanız sevinirim. :)
 
Katılım
2 Ağu 2009
Mesajlar
78
Tmm Hocam yardım için çok teşekürederim zn deki tek korkum direksiyonuydu ama kesin Zn alıcam Hayırlı yolculuklar
 
Katılım
22 Tem 2005
Mesajlar
37
Lantas ,direksiyonunda endişen olmasın çok rahat bence ,Ayrıca motor dengeli ... 2 kişi varken bile ellerini bıraktığında dümdüz gidebildiğin kadar git..:wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst