Mondial Mondial 125 ZN Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
449
zn km de ne kadar yakıyor dostlar ne kadara fulleniyor bilgisi olan varsa

hacı ben şırnaktayım.burdaki pompa fiyatları batıdan 5-6 kuruş fazla litrede tabi.benim depo 12TL'ye tamamen doluyor.bu berbat yollardada 140km falan götürüyor beni.deposu 4,2Lt.tam dolu depoyla 120-160km arası motoruna göre değişiyor.motor temizse 4,2 Lt.'lik yakıtla 140-150km normaldir diye biliyorum.
 
Katılım
21 Haz 2009
Mesajlar
28
sen yine cwp yazmışsın hasan...ben arkadaşın kullandığı modelleri okuduktan sonra sayqıdan cwp dahi atmazdım... :cherry:

estafurullah kardeşler burda saygı duyuluak insanlar tüm otorculardır ben 2 adet gilera 125 dyson 125 modifiye yaptım hepsi tek teker 180 görüyolardı sıra bir zn modifiyesi acaba sonuç ne olucak merakla bekliorum

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:57 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:55 PM ----------

ve tüm bilen yada bilmeyen arkadaşlara tavsiye motorunuzla bir bütün olun siz motoru değil motor sizi seçsin 3 örnek veriyim transalp enduro tarzdır araziyi sever düz yolda randımanı düşer ve sarsar hayabusa düz asfaltta 150 altını sevmez hararet yapar çekişi % 20 düşer bağırır bakalım zn neyi seviyor öğrenicez gedliğinde
 
Katılım
6 Şub 2008
Mesajlar
286
yorumsuz !!!

AK
olm askerdeen geldım hala motoru kullanmadım bılıyomusun o heves kalmadı ıcımde
 
Katılım
21 Haz 2009
Mesajlar
28
eğer zn ler ile uzun mesafe yada şehiri çi organiyazyonlar olursa katılmaktan mutlu olurum haberdarederseniz doslar
 
Katılım
6 Şub 2008
Mesajlar
286
beyler uzun zaman sora motora bı bakım dedımm..
baya tozlanmıs
lastıkler ınmıs .. bunun havasına kac basıoruz?= 21 bastım ben acaba cok mu
 
Katılım
18 Haz 2009
Mesajlar
159

hocam fiyatı 1300 TL olan 900 TL ye satılmış ötekisi de sıfır bakalım para denkleştirirsem ay başına bende bitane sıfır alacağim birde sorum olucak arkadaşlar benim iş yerim ile evin mesafesi gidiş geliş 24 km dümdüz otobandan gidip gelicem aylık akaryakıt masrafı kaca patlar bana ?
 
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
449
hacı ben şırnaktayım.burdaki pompa fiyatları batıdan 5-6 kuruş fazla litrede tabi.benim depo 12TL'ye tamamen doluyor.bu berbat yollardada 140km falan götürüyor beni.deposu 4,2Lt.tam dolu depoyla 120-160km arası motoruna göre değişiyor.motor temizse 4,2 Lt.'lik yakıtla 140-150km normaldir diye biliyorum.

burdan cevap vereyim sana ben

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:47 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:46 PM ----------

hocam fiyatı 1300 TL olan 900 TL ye satılmış ötekisi de sıfır bakalım para denkleştirirsem ay başına bende bitane sıfır alacağim birde sorum olucak arkadaşlar benim iş yerim ile evin mesafesi gidiş geliş 24 km dümdüz otobandan gidip gelicem aylık akaryakıt masrafı kaca patlar bana ?

bilmem yardımcı oldum mu?
 
Katılım
19 Haz 2009
Mesajlar
41
Merhaba arkadaşlar bu gün bende aranıza katıldım an125 alacaktım fakat mondial 125 zn aldım plakasız 100 km yol gittim çünkü ç.kale merkezde siyahı yoktu. Yanlız Km si sanırım yanlış ölçüyor gibi geldi deneyeniniz varmı acaba.

bu arada durmadan 90 km yol yaptım seri motormuş dayanamadım birazcık bastım:)

Kazasız sürüşler...

Kask almayı düşünüyorum tavsiyeniz varsa sevinirm
 
Katılım
18 Haz 2009
Mesajlar
159
burdan cevap vereyim sana ben

---------- Mesaj ekleme zaman?: 22:47 PM ---------- ?lk mesaj? ekleme zaman? 22:46 PM ----------



bilmem yard?mc? oldum mu?

Hocam ilgin icin sagol o ilanlari zaten gormustum gunde 2. 3 sefer girip cikiyorum nete duserse diye :D bu arada mondialin kendi internet sitesindeki fiyat 1700 kusurdan 1500 kusura dusmus 200 liralik indirim olmus galiba sifir alicam
 
Katılım
21 Haz 2009
Mesajlar
28
Merhaba arkadaşlar bu gün bende aranıza katıldım an125 alacaktım fakat mondial 125 zn aldım plakasız 100 km yol gittim çünkü ç.kale merkezde siyahı yoktu. Yanlız Km si sanırım yanlış ölçüyor gibi geldi deneyeniniz varmı acaba.

bu arada durmadan 90 km yol yaptım seri motormuş dayanamadım birazcık bastım:)

Kazasız sürüşler...

Kask almayı düşünüyorum tavsiyeniz varsa sevinirm

evet beklediğim cvp senden gelmiş kardeşim uzun yol yapmışssın ve sorun yaşamadı isen iy ii motor sevindim naz tarzı yada parya kıyıp bir lzer al derim ben
 
Katılım
19 Haz 2009
Mesajlar
41
Valla ilk etapta ls2 düşünüyorum. Kullanan varmı acaba Lazerlerde güzel duruyor sağlammış sanırım. max 200 tl civarı düşünüyorum. bide rüzgarlık gibi bişey gerekecek sanırım akşam üstü üşüttü biraz.

Nazi kaskı güzel görünüyor ama Allah korusun kıvılcım çıkar yüzümüz sürterse asvalta :)


Saygılar...:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst