Mondial Mondial 125 ZN Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
399
walla ben bu haftasonu baya bi doluyum.. malumnz yarın vizelerim bitio :)

bu arada hsonu sağanak dio meteor.gov.tr
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
734
sen önce bizden habersiz motorla turlamak ne demek onun hesabını wer...nası bastım ama seni şaşkınbakkal ara sokaklarında...!!! :) şişşştt kime dioorum ben...
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Nis 2008
Mesajlar
28
merhabalar arkadaslar

foruma az önce üye oldum. sirf bu topic hakkinda konusmak için.
ben de scooter almayi planliyorum. mesajlarin neredeyse yarisini okudum ve mondial almaya karar vermistim.
ama mondial de sari renk yok.
bense sari renk alip böyle plakali falan taksi modeli yapmayi düsünüyorum.
sari asya motorda var.
sizce ne yapayim? gerçi çogunuz zencisiniz ama.
mesela 34 ak 027 , seninki asya motor sanirim. sen memnun musun? mondial alsaydim keske diye düsündün mü hiç?

ikisinin de ayni fabrika cikisli oldugunu biliyorum ama servis olayi kafami karsitirdi.
ne yapayim ? yfff
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
734
merhabalar arkadaslar

foruma az önce üye oldum. sirf bu topic hakkinda konusmak için.
ben de scooter almayi planliyorum. mesajlarin neredeyse yarisini okudum ve mondial almaya karar vermistim.
ama mondial de sari renk yok.
bense sari renk alip böyle plakali falan taksi modeli yapmayi düsünüyorum.
sari asya motorda var.
sizce ne yapayim? gerçi çogunuz zencisiniz ama.
mesela 34 ak 027 , seninki asya motor sanirim. sen memnun musun? mondial alsaydim keske diye düsündün mü hiç?

ikisinin de ayni fabrika cikisli oldugunu biliyorum ama servis olayi kafami karsitirdi.
ne yapayim ? yfff

slm hoşqeldin aramıza...ewt ben sarı kullanıoorum...hiç tereddütüm olmadı çünkü yola çıkışım sarı renk ile başladı...haliyle hiç düşünmeden qidip asya motor aldım...buqün 2110 km' deyim...we halen ilk qün ki qibi tertemiz, sorunsuz...hanqi yakadasın ?



.
 
Katılım
11 Nis 2008
Mesajlar
28
üsküdar'dayim
genel bir arastirma yaptim ama kimisi mondialin servisi iyi diyor kimisi orada servis yok hepsine kullanici hatasi diyolar diyor. haliyle bi sonuca varamadim.
 
Katılım
5 Ara 2007
Mesajlar
24
arkadaşla 3 hafta önce jinlun 125t-10 aldım ama 130 km olunca 2 kişi binice sağ arka taraf eksoza sürtüo servise götürdüm fabrika hatası dediler 2 kişi kullananlar alt tarafını taşla kestiriolar deddiler bana amortisöründe bi sorun war gibi geldi uraşmamak için öle dediklerini düşünüom lütfen yardımcı olun
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
418
arkadaşla 3 hafta önce jinlun 125t-10 aldım ama 130 km olunca 2 kişi binice sağ arka taraf eksoza sürtüo servise götürdüm fabrika hatası dediler 2 kişi kullananlar alt tarafını taşla kestiriolar deddiler bana amortisöründe bi sorun war gibi geldi uraşmamak için öle dediklerini düşünüom lütfen yardımcı olun

bendede aynı motor var 400kmde 2 kişi biniyorum sürtmüyor sadece keskin dönüşlerde orta ayaklık sürüyor çok keskin dönersen onuda ayarlıyorsun, tabi ben 60kiloyum artçımda 60 70 arası oluyor genelde fazlasıyla denemedim hiç :cat:
 
Katılım
11 Nis 2008
Mesajlar
28
ziverbeydeki asya motor a gittim. as125t var mi dedim. o hangisi dedi adam önce. sonra nostalji olan falan dedim de cakti mevzuyu.
ama kalmamis , siparis verirsem 3-4 güne getirebilirlermis.

pesin fiyatina , 1740 + 200 (ruhsat plaka falan) = 1940 dedi

bu normal fiyati mi?

bir de ben hiç bilmiyorum binmeyi falan daha önce hiç denemedim de. ordan eve nasil getiricem ?
b sinifi var da a2 ehliyet yok tabi . polisler cok ugrasiyor mu motorcularla kask falan olunca?
 
Katılım
5 Ara 2007
Mesajlar
24
bendede aynı motor var 400kmde 2 kişi biniyorum sürtmüyor sadece keskin dönüşlerde orta ayaklık sürüyor çok keskin dönersen onuda ayarlıyorsun, tabi ben 60kiloyum artçımda 60 70 arası oluyor genelde fazlasıyla denemedim hiç :cat:

bende 2 kişi binince 120-130 kg oluyoruz ama melet sürtüyor walla we çok sinir bozucu bi ses ben izmitte oturuorumda sen kendi servisine sorarmısın onlar farklı bişe sölerlerse ona göre hareket edicem
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
ziverbeydeki asya motor a gittim. as125t var mi dedim. o hangisi dedi adam önce. sonra nostalji olan falan dedim de cakti mevzuyu.
ama kalmamis , siparis verirsem 3-4 güne getirebilirlermis.

pesin fiyatina , 1740 + 200 (ruhsat plaka falan) = 1940 dedi

bu normal fiyati mi?

bir de ben hiç bilmiyorum binmeyi falan daha önce hiç denemedim de. ordan eve nasil getiricem ?
b sinifi var da a2 ehliyet yok tabi . polisler cok ugrasiyor mu motorcularla kask falan olunca?

Arkadaşım bence 2.el temiz 900-1000 ytl piyasada çok bulursun 0 km alma bence
gerek yok zaten kullanmayıda bilmiyosun öğreneyim derken 0 motoru yatıra kaldıra
bayağı bir yıpratacaksın haa alacaksan da asya alma mondial al servisi çok iyi
asya nın servisi berbat benden söylemesi.
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
418
bende 2 kişi binince 120-130 kg oluyoruz ama melet sürtüyor walla we çok sinir bozucu bi ses ben izmitte oturuorumda sen kendi servisine sorarmısın onlar farklı bişe sölerlerse ona göre hareket edicem

tamam sorarım online olursan haber veririm sana

Arkadaşım bence 2.el temiz 900-1000 ytl piyasada çok bulursun 0 km alma bence
gerek yok zaten kullanmayıda bilmiyosun öğreneyim derken 0 motoru yatıra kaldıra
bayağı bir yıpratacaksın haa alacaksan da asya alma mondial al servisi çok iyi
asya nın servisi berbat benden söylemesi.

bugün tertemiz birtane 750ytlden gitti jinlun 450kmde bencede 2. el temiz birşey bul ve al sonra değiştireceksin zaten :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Nis 2008
Mesajlar
28
Arkadaşım bence 2.el temiz 900-1000 ytl piyasada çok bulursun 0 km alma bence
gerek yok zaten kullanmayıda bilmiyosun öğreneyim derken 0 motoru yatıra kaldıra
bayağı bir yıpratacaksın haa alacaksan da asya alma mondial al servisi çok iyi
asya nın servisi berbat benden söylemesi.


ya hocam servis hususu bir garip zaten. hangisininki iyi belli degil. ama sari renkli almak istiyorum mondialde de sari yok. ikisi de ayni fabrika cikisli zaten asya motor alayim dedim.
ama bu servis hususu kafami karistirdi biraz.
2. ele de baktim biraz ama bulamadim iyi bi tane. sanirim alicam ben onu ama bir de ögrenme sorunu var.

çok zor mu ki bunu kullanmasi baslarken? çok düsüp kalkilir mi :)
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
734
@yff

sen al motoru, qetirme qötürme olayını biz hallederiz...dediğim kibin 2000km.' deyim we hiçbir sorunum yok...we cüssenden küçükse alacağın motor, kolay kolay yatırmassın... + bence doğru yoldasın...




@all
ozan motorunu saaaaaaaaaaaaaaatmış,,,ozan motorunu saaaaaaaaaaaaaaaaaatmış... :) :) :)


.
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Nis 2008
Mesajlar
28
eyvallah
ben de öyle düsünüyorum :)

gerci tabi bir de ehliyet sorunum var. taa temuzdaymis sinav , direksiyon sinavi falan agustosu bulur bu. 4 ay da beklenmez ki , mecbur ehliyetsiz kullanicam herhalde o zaman mahalle etrafi hariç bir yere de çikamam dogru düzgün. yahu 3 ayda bir sinav mi yapilir re3smen insani ehliyetsiz motor kullanmaya tesvik ediyorlar.
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
702
@D3VIL ,
Hayırlı olsun arkadaşım ,

@ALL,
Yav ben 100 kiloyum eşim 50 Kilo ikimiz binip gezdiğimizde hiç bi problem yaşamıyoduk , ne sürtme ne çekmeme . Yokuş yukarı en dik yokuşlarda bile 60-70 km hız yapıyodu . Mondialdi benimki .Öyle egzostan veya amortisorden falan hiç problem yaşamadık . İlk duyuyom vallaha.
 
Katılım
5 Ara 2007
Mesajlar
24
@D3VIL ,
Hayırlı olsun arkadaşım ,

@ALL,
Yav ben 100 kiloyum eşim 50 Kilo ikimiz binip gezdiğimizde hiç bi problem yaşamıyoduk , ne sürtme ne çekmeme . Yokuş yukarı en dik yokuşlarda bile 60-70 km hız yapıyodu . Mondialdi benimki .Öyle egzostan veya amortisorden falan hiç problem yaşamadık . İlk duyuyom vallaha.

aslında bende mondial alcaktım ama jinlun kampanya yapmış 1000 ytl ye düşürmüş fiyatı şimdi keşke fazla werseydimde mondial alsaydım diorum:(
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst